M-am intrebat mereu cum e să fi liber.Sa călătorești, să alergi , să faci ceea ce simti , atunci când o simti.Mama îmi spune uneori că lumea de afara e mult mai periculoasă decât mi-aș imagina-o eu, niciodată n-am crezut-o.Tot timpul mă gândesc cât de frumoasă e lumea de afara , cate animale , câți copii de mana cu părinții lor se plimba prin parcuri și se dau pe leagăne.
Ei bine, eu nu fac asta. N-am voie.Mama m-a convins sa ma înscriu intr-un club de arhitectură și urbanism online, cand construiesc planuri interioare , introduc într-o cameră un astronaut, îmi place să simt că am ceva în comun cu el. E ca si cum m-as bloca pe Lună si nu ar mai fi cale de intoarcere.Exact la fel ma simt , am impresia ca sunt blocată în acestă casă, si imi este frica să ies.
Ei bine, îmi place să scriu povești pe un site online, fac asta aproape tot timpul. Am citit .Citesc .Multe cărți, chiar mai multe decât tine, crede-mă, am tot timpul din lume să o fac.***
Ceva mă trimite la fereastra.Nu stiu ce . Poate propria-mi încercare de a-mi face ziua mai bună, sau instinctul.
Era el. Se uita pe fereastra în aceeași direcție.
La mine.SUSPANS, SUSPANS, din nou urmează modul cum ne salutăm iar apoi spre surprinderea mea, îmi scrie pe geamul sau , numărul lui de telefon.Il notez si îi scriu
-Bună, cam alba tinuta ta , pentru o zi ploioasă.
Era intr-un tricou alb, aproape transparent, iar jeansii au o culoare de un gri foarte deschis.
-Incerc să mă acomodez cu noua locuință.Ah, aproape ca am uitat să mă prezint , eu sunt Jace.
- Eu sunt Maddy , si sunt incântată.
CITEȘTI
Sunt aici
Fiksi RemajaDescrierea povestirii pornește de la o fata pe nume Maddy care, practic este alergica la lume. Dupa un scurt timp își cunoaște jumătatea, îl cheamă Jace, care o ajuta să se trezească la realitate.