Eram în drum spre casă, când tot se aud plânsete şi strigăte de ajutor .Veneau din spatele unui bloc mai luxos. ......acolo era o fată aproape violata de un băiat în jur de 23 de ani.Lena :Hei ia lasă fata în pace.
Tipul :Păpuşă eu zic sa nu te bagi în seamă.
Îi arunc tipului cu o piatră în cap ,în semn de "apreciere "şi mă bat cu el .
După ce am ajuns cu buza spartă,o vânătaie destul de urâtă sub ochi și cu o zgârietura pe obrazul drept ,a venit bomba, a înjunghiat acea fată. ..
Arunca cuțitul la 2 metrii și fuge, state-am lângă acel cadavru în genunchi. ...a început şi ploaia, plouă. ...Fata aceasta nu a vrut sa moara ,trebuia sa trăiască.sun la salvare şi îmi continui drumul spre căsă.
Ajunsă în curtea casei ,mă descalț sub privirile îngrijorate ale băieților şi urc în camera mea ....cred ca au înțeles ca vreau sa fiu singura ....îmi fac un duş mă schimb în pijamale ,ce consta în colanți negri ,bluza puțin decoltata, tot neagră. ....şi cobor la parter cu gândul de a merge la bucătărie, poate nu mănânc dar sa fiu aici cu ei .
Ne așezăm toți pe scaunele noastre ...toti aveau pijamale roz ,eu și Baek eram singurii în negru .
La un moment dat sa rupt tăcerea.
Suho:Ămmm ce sa intamplat mai devreme ?
Lena : Am intrat în camera mea,nu se vede ?
Lay: Păi erai bătută. ...
Lena:Daca fața mea arata asa ,a lui cum crezi ca arata ?
Kay:Spartă.
Lena:O zgârietura și un zâmbet cât China.
Lu:De ce ar Râde?
Lena :A ucis persona care i sa opus violului .
Suho :Ce ??????
Baek : Păi şi sa atins de tine ?
Lena:Sa atins fizic ,psihic şi sufletește.
Baek: Pe tine te-a violat ?
Lena : Daca as fi fost violata probabil m-aș fi spânzurat nu sunt asa bleaga ..
Strângeam cuțitul cu partea Zimtata în mână stângă. ..
Baek:Opreste-te !!!Te răneşti! !
Acum observ ca din pumnul meu curgeau picături de sânge peste mâncare .
Lena: poftă bună! Spun şi mă ridic de de la masă ...nimeni nu mai avea poftă de mancare. ...Ne-am dus cu toții în living pornind televizorul. .fix pe ştiri.
Unde arata filmarea cu mine şi cu tip pana o înjunghie pe fată.
Sehun :Suntem aici pentru tine .
Lena :Cum spui tu .
M-am pus cu capul pe picioarele lui Baek, fundul pe Kris și picioarele pe Chanyeol ....ştiu doar ca am adormit
×××××××××××××××××××××××××××××××
Nu v-ați așteptat la asa ceva ,nu ?
CITEȘTI
Fratele meu şi idioții lui
FanficTipica poveste a unei fete care ii este dor de fratele său, acesta având o trupa numită Exo #357 fanfiction 22.03.2018 #153 fanfiction 23:03:2018