Aproape de moarte

122 10 11
                                    

Au trecut 2 luni ........in care am încetat sa vorbesc cu toți. ...merg la companie și vin acasă unde merg în pat. .....nici cu Suga nu prea am ținut legătura. ........cu Even nici atât. ....săracul l-am neglijat pentru problemele mele .....am primit mesaj de la Woozi cum că trebuie să îmi spună ceva important. Îl i-au pe Even cu mine ,sper sa ma pot revanșa pentru tot timpul în care l-am necăjit ..așa că am zis sa îl i-au cu mine .

Bat la uşa   micului elf ,aud un simplu și trist "intră! "

Lena :Even ,uite ,mami trece printr-o perioada puțin mai complicata ,si de aceea nu m-am ținut de promisiune. ..

Even:Nu-i nimic mami .....vreau doar sa nu mai fii supărată, si unchiul Baek ......este foarte supărat pentru cearta voastră, sta mereu și se uita la televizorul stins ...

Lena :Mami ,promit ca voi rezolva totul ,ai vrea sa vii cu mine să ne întâlnim cu Woozi ?

Even :Daaaaa! Ura!

Mă duc în camera mea unde imi i-au o pereche de blugi rupți toți, iar pe dedesubt plasa ,se pot observa tăieturile. ......ar trebui sa îmi fac un tatuaj ,pentru a nu se mai vedea ,imi i-au o pereche de blugi negri rupți, si un tricou alb ,iar în picioare botinele mele ,iar in cap imi  i-au o șapca, apropo acum am parul roz.

Even este îmbrăcat aproape ca și mine ,cobor jos unde îi văd pe toți tristi  :

Lena:Ce aveti ma ?Am murit și nu știu eu ?

Kay:Credeam ca nu te vei mai întoarce. .

Kris :Ce ai pe picioare ?

Lena: 😧😧nimic ..

Lay:Cunosc tăieturile ....

Lena:Bravo!Eu si cu Even mergem la Woozi ,la o cafenea .

Lu:Aveți grija !

Even:Vom avea .

Ieșim din casă și mergem întâi la un magazin de unde ii i-au lui Even o înghețată, iar mie o doză de cola.

Traversam în liniște strada pana când o masina vine cu viteza ,aproape sa ul calce le Even, îl imping pe trotuar ,masina lovindu-ma din plin, aruncându-l a în aer ,înarmați apoi căzând pe botul mașinii. .........
















PUȚIN CAM  SCURT DAR TREBUIE SA SCRIU LA 3 CĂRȚI :))) MAI AM 27% SA VAD DACĂ MAI POT POSTA LA CEA CU BAEKHYUN PUP 😍😘😘😘NU UITAȚI SA VA LĂSAȚI PAREREA

Fratele meu şi idioții lui Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum