După ce îmi dă un sărut, se ridică din pat şi mă ia și pe mine în brațe, mergem amândoi în baie ,unde el îmi curăță fața şi îmi face un make-up simplu .
După ce îmi împletește părul în 2 codițe spic ,îi fac același lucru ,doar că părul îl dau pe spate cu gel .
El se duce în camera sa pentru a se schimba ,iar eu rămân să fac patul ,apoi aprind laptop -ul si pornesc melodia Ikon -Scenario love .
În acest timp mă schimb și eu într-un maieu alb puțin mai decoltat, o cămașă neagră ,şi o pereche de blugi strâmți negri care îmi scot în evidență fundul ,îmi i-au o pereche de sosete albe trei sferturi și adidași albi .Îmi pun celelate haine pe are le-am purtat în coşul cu rufe murdare, si ma duc în baie de unde i-au un parfum ,cu miros dulceag dar persistent. Îmi pun un lanț de aur cu Lena la gât, piercing -uri în urechi și. ...gata! !!!
Uşa se deschide și în cameră se afla acum Xiumin .
Xiumin : Doamne ce gagică sexy mi-am tras ,de unde ai venit măi?
Lena : Te iubesc !
Xiumin: Si eu te iubesc ,mai mult decât crezi tu pitic !
Lena :Hai sa mergem la restaurantul de pe strada principală, imi este foame.
Xiumin:Bine .
Ne luăm telefoanele și banii, mergem în garaj și luăm un BMW i8 alb ,unde Xiumin conduce ,eu stau cu ,capul pe partea mea și cu picioarele pe el .
Xiumin : Lena ....nu iti mai Misca piciorul stâng.
Dupa cateva secunde mi-am dat seama la ce se refera asa ca stau locului.
Îi văd un mic zâmbet ,Doamne ce adorabil este ,dacă acesta este un vis nu as vrea sa se mai termine .În sfârșit mi-am găsit jumătatea .Ma îndoiesc ca ar fi un pariu, dar nu cred ...totuși Xiumin chiar dacă pare un Bad Boy este un om cu suflet curat.
Opreste masina si ne dă -m amândoi jos din maşină. Ne luăm de mână și pășim în restaurantul luxos și liniştit .
Ne așezăm la masă numărul 13 ,urăsc acest număr, pe 13 sunt născută, pe 13 a murit bunica ,pe 13 luat 2 în teza ..
O chelnărița drăguță se apropie de masa noastră.
Chelnărița : Bună dimineața, ce ați dori sa serviți?
Xiumin: O pizza mare ,si o doza de cola cherry.
Chelnărița : Ok ,domnișoară dumneavoastră ce doriți?
Lena : Clătite cu Nuttella si Twix, iar pe deasupra as dori 2 cupe de înghețată cu vanilie ,şi o doză de cola cu lime!
Chelnărița : Desigur, comanda va fi adusa în aproximativ 20 de minute .
Lena : Multumim !
Doamna aceea ne arunca unul din cele mai colorate zâmbete ale sale ,iar apoi anunță bucătarul.
Xiumin: Trebuia să iei ceva de mâncare ,trebuie sa ai forță, nu vreau să leșini prin masina.
Lena :Dar sunt clătite ....
Xiumin :Ok pitic !
În restaurant intră o fată extrem de frumoasa dar și foarte înteapata, iar în spatele său un băiat cu părul albastru îmbrăcat în negru .
Fata se apropie de masa noastră și ii sare la gat lui Xiumin unde îl sărută, iar Xiumin ii răspunde, băiatul ii priveste trist ,în mână avea un inel. Ohh voia sa o ceară de nevastă. Mă uit la cei doi care se sărută cu patos, nici măcar nu ma bagă în seamă, ma duc si imi i-au micul dejun la pachet ,iar apoi trec pe lângă cei doi și iau masina ,direcția? Vreau sa îmi caut un apartament ,nu vreau să ii mai vad mutra nenorocitului. ..se pare ca am avut dreptate ,viața te manipulează cum vrea ea.
Ma opresc undeva și îmi mananc micul dejun, chiar îmi era foame .....
Plâng ,chiar plâng ....asta nu sunt eu. .nu pot fi o fugară, întorc mașina cu direcția acasă.Opresc motorul si intru în casă, unde toți stăteau supestifiati un living, ce sa vezi 2 prosti aproape goi ,iar Even plângând.
Even : Mami, tati este rău!
Lena :Gata ,puiule !
Cei doi se duc în camera lui Xiumin și fac "dragoste"......
Măgarul!
Îl iau pe Even în brațe si merg în camera mea mergand spre pat pentru a-l pune pe pitic în pat.
Lena:Pitic,vrei sa mergem undeva,ma plictisesc rău.
Even:Da!și eu ma plictisesc,mami
Lena:Ce ai zice să mergem sa mancam cu Woozi?
Even:Da,apoi pot sa ma joc cu el?
Lena: Desigur, dacă vrea și el.
Even:Yeey.Pot sa merg în camera sa îmi aleg niște haine?
Lena:De ce nu vii asa,doar nu te întâlnești cu iubita ta.
Even:De parcă tu nu te schimbi.spune apoi scoate limba.
Lena:Tu piticule!!...aish semeni cu mine.spun zâmbind.
Lena:Bine dute dar apoi vii în camera mea,ok?
Baiatul iese din camera iar eu merg spre șifonier și îmi iau niște haine.
-o pereche de blugi strâmți albastri închiși
-un tricou negru simplu
-o pereche de tenisi verzi .***********************
OMG am facut peste 200 de ochișori mulțumesc micii mei pufuleți 😍😍😍😍😍😍
CITEȘTI
Fratele meu şi idioții lui
Fiksi PenggemarTipica poveste a unei fete care ii este dor de fratele său, acesta având o trupa numită Exo #357 fanfiction 22.03.2018 #153 fanfiction 23:03:2018