Pirma dalis.

169 10 2
                                    

Mijos pozicija.

-Mija, ar tu pasiruošusi? Ace jau laukia tavęs, kvietė mane mama iš apačios. Greitai išsivalius dantis nuskubėjau į apačią prie durų kai pamačiau savo mama besišypsančią ir nužiūrinčia į mane.

-Ar viską turi?- paklausia ji ir aš palinksėjau.- Knygas, sąsiuvinius, rašomąsias priemones?-Nusijuokiau. Ji visada pergyvendavo dėl smulkmenų.
- Nesijaudink, aš viską turiu, net antrą kartą patikrinau.

Po pabučiavimo mamai į skruostą ir greitai užsidėjus sportbačius, išeinu į lauką ir pamatau Ace sėdintį mašinoje ir kantriai laukiantį manęs.

Šiandien yra pirmą dieną mokykloje po vasaros atostogų.

Per visas vasaros atostogas buvome kartu. Iš pradžių rečiau, bet greitai jis pradėjo mane vogti iš visų užsiėmimų kurias tik turėdavau ir taip praleidome visą vasarą kartu.

Jis taip elgėsi nuo pat susipažinimo pradžios ir tai tapo jau normalu mums. Aš vis dar prisimenu tą dieną kai mes susipažinome prekybos centre. Ace išpylė visą savo gėrimą ant stalo ir tai mane labai prajuokino. Vėliau mes nuėjome į knygyną, nes norėjau nusipirkti kitą knygą.

Mes esame visiškai skirtingi, bet kaip sakome ,priešingybės traukia vienas kitą‘.

Kai taip daug laiko mes praleidžiame kartu savaimė susidraugauja ir mūsų tėvai. Bei patampa geriausiai draugais kaip ir mes.

-Labas rytas, princese,-pasisveikina Ace. ,Princese‘ tik dar vienas iš jo pravardžių žodyno, net nebekreipiu į tai dėmesio. Tiksliau man tai pradeda patikti. Man visada patiko Ace, tik aš žinau, kad jam aš esu lyg sesuo. Deja ...aš esu jam tik mažoji sesuo.- Pasiruošusi pirmai dienai į mokyklą?

-O tu ?- atsakau tokiu pat klausimu ir nusijuokiu kai jis suurzgia. Jis nekenčia mokyklos, bet tenka jam eiti į ją, nes to reikalauja jo tėvas. Jis greitai paveldės didžiulę kompaniją, todėl jam reikia mokytis. Bėja jis niekada nekreipia į mokslus dėmesį,  mokykloje ar už jos ribų, bet jis labai protingas ir antras pagal geruma mokykloje.

-Žinoma ne. Ir kam man išviso ten eiti kai žinau, kad mano gyvenimas jau suplanuotas.- burbtelėjo jis ir pradeda važiuoti.

Mes toliau šnekučiuojamės iki mokyklos. Abu esame laimingi, kad mūsų pirmą dieną mokykloje prasidėjo penktadienį, nes tai reiškė, kad savaitgalis prie pat.

Kai įvažiavome į mokyklos aikštelę ir sustojome pirmas išlipo Ace kol aš likau laukti jo, kad  man atidarytu dureles.  Aš vis dar prieštarauju tam, bet žinau, kad jis niekada nenusileis.

Jis atidarė man dureles ir ištiesė ranką. Aš jam įdaviau savąją ir jo  padedama bandžiau atsistoti, bet mano sportbačių raišteliai buvo atsirišę ir susipainioję ir man stojant aš vos nepragriuvau, bet Ace greitai mane sugriebę per alkūnės ir prisitraukia arčiau savęs.  Jis visada elgėsi kaip pavyzdingas brolis.

Ace pastatė mane prie durelių ir pasilenkės surišo man raiščius, jau buvau besakant, kad galiu ir pati, bet jis buvo greitesnis nei aš. Atsistojąs jis užrakino mašiną ir patraukiame link mokyklos.  Už kelių akimirkų pamačiau Sara  bei pasileidau bėgti link jos. Greitai atsidūriau jos glėbyje.

-Aš tavęs taippp... pasiilgau, - sušukau. – Kaip Havajai ? Ar patiko?
-Nežmoniškai karšta,- atsakė ji besijuokdama. Jos žvilgsnis sustojo prie  Ace, kuris buvo už manęs. Besišypsodama ji pasisveikino su juo.  Jis jai tik palenkė galvą be jokių emocijų.

Aš su Sara turėjau pirmą pamoką kartu. Ace priėjęs prie manęs pabučiavo į kaktą bei pridūrė, kad  susitiksime po pamokos, kaip jis visada tai daro.

Ji priklauso karaliui.Onde histórias criam vida. Descubra agora