"Sunwoo! Stop la tengok music note tu!" Heh nyampah pulak aku 24 jam kerja mengadap benda alah tu je! Macam la cantik sangat!
Aku cantik gi!
"Budak tu la!!"
"Wahhhh"
"Comelnya diaa!"
"Heh korang!! Jangan kacaulah!" Kata aku sambil bangun! Tak nampak ke kitaorang tengah date? Nak jadi orang ke3? Dah la orang ke 3 tu setan!
Haa!! Nak jadi setan?
"Hyun Yoon."
"Ya?" Weih weih dia panggil nama aku doh!
"Kau ni annoying la."
"....." APA DIA CAKAP?? EHHHHHHHHHH
JAP RELAX.
Tanpa membuang banyak masa aku terus lempar music note dia ke tingkap! Bagus! Hyun Yoon kau memang pandai!
"HOI!"
"Eh Sunwoo tak pe biar kitaorang yang pergi ambil music note tu!"
"Terima kasih." Jawab Sunwoo sambil memandang budak perempuan 2 orang tu.
Bukan bukan bukan!! Bercakap dengan aku la bukan diaorang! Bodoh la kau Hyun Yoon pergi lempar note muzic dia!
"Ehh tak payah susah susah biar aku pergi!!"
"Ok!"
-tingkat bawah-
Ha ha ha... banyak nya.....
Eh
"Sunwoo!" Aku menjerit namanya dari bawah sebab dia ada kat tingkap kelas kitaorang.
Tapi dia hanya tengok aku dah blah...
Hmm tak peeee aku ok jeeee dah biasa dowhhh.
-skip-
"Nah!" Kata aku sambil memberi music note tu.
"Terima kasih." And itu dia cakap terima kasih tak ikhlas sikit tak tengok muka aku.
"Sunwoo!" Panggil aku sambil tengok muka dia.
"..." hish dia ni orang panggil selalu buat bodoh.
"Nanti kita balik sesama eh?" Aku teringin nak balik sesama dengan dia pengang pengang tangan jalan sesama ouch sweet gitu.
"Aku kena practice piano lepas sekolah."
"Tak pe aku tunggu ok?" Kata aku sambil buat puppy eye.
-skip-
Haih mana Sunwoo ni aku baru ke tandas kejap tengok tengok tak de siapa dalam kelas what the =_=
Jap bunyi apa tu?
Bunyi tu datang dari bilik musik....
Aku pergi ke arah bilik musik dan semakin lama bunyi tu semakin kuat...
Aku buka pintu....dan nampak....
Sunwoo.....
Macam mana dia boleh main irama piano yang indah dengan muka tak de perasaan dia?
"Hyun yoon." Suara Sunwoo mengejutkan aku.
"Eh? Y ye." Aku hanya memberi senyuman semanis ice cream baby shark dodododdododoodo.
"Aku nak jadi piano...piano selalu ditemani Sunwoo..." cakap aku tetiba. Alahai bangangnya seketul Hyun Yoon...
"Apa kau merepek? Kalau kau nak try main boleh je meh sini." Wahh ayat paling panjang dia pernah cakap weih!! Aku terharu jap!!
Aku pun pergi la kat dia macam orang mengantuk disurung bantal aceehwahh!
Tapi...
Ni la masalah aku...setiap kali aku dekat dengan piano aku akan rasa something..something wrong...
"Letak tangan kau kat sini.." tangan aku dah start mengeletar tu baru letak belum pengang... Sunwoo meletakkan tangannya ke atas tangan aku...
Aku rasa tenang...
Aku mengikut alunan yang dimainkan oleh Sunwoo.
"Kau pandai la main." Dan baru aku sedar... aku sedang main sesorang tangan dia bukan di atas tangan aku lagi...
Dan masa tu...perasaan takut mula menguasai aku...tangan aku bergeletar...jantung berdegup laju..
"Eh eh Hyun Yoon kau ok tak ni?" Tanya Sunwoo terus meluru ke arah aku.
"Ah ah aku o okey..."
"Dah la stop main aku tau ada something wrong.." Sunwoo memberi aku air dan jauhkan aku dari piano...
-Skip-
Aku dah tenang sikit arh...aku benci dengan diri sendiri..
"Kau pergi la balik.." wait what? So dia tak balik dengan aku?
"Kau serius la tak balik dengan aku ni?"
"Ha ah aku balik dengan driver aku jap gi sorry la.. tapi kalau kau nak outhing dengan aku boleh je call la.."
"Ok." Elok dia nak jalan dia punya music note jatuh dalam semak dan dengan secepat boboiboy halilintar tangan aku pergi masuk dalam semak berduri tu.
Huehuehue semak tu duri guyss tangan aku guysss!!
"Yahhh Hyun Yoon!"
-skip-
K ni janggal...dia diam je sambil balut tangan aku... ye la aku bodoh aku ambil music note tu lepas tu tarik tangan aku dari semak tu memang membuatkan tangan aku luka teroks...
"KAU NI BODOH LA!" Jerit dia kat aku...
Ok first time dia keluarkan suara kuat dia.
Memang padan dengan aku...
♡♡♡
To be countinued
Jangan baca saja please...voment la ^_^
YOU ARE READING
Melody Love
Fanfiction♡Kim Sunwoo The Boyz♡ Walaupun kita duduk bersebelahan... tapi aku selalu nampak tepi muka kau je.... - Heo Hyun Yoon- #4 in The Boyz ^_^ Complete story😘