"Eric!!!! Kau nampak Sunwoo tak?? Dia janji nak balik dengan aku tapi aku dah cari merata tak jumpaaaa Huaaaa!!!"
"Eh eh jangan la nagis Yoon. Kau dah cari kat bilik Piano?"
"Tempat tu la tempat first aku pergi!"
"Ermmm🤔 Haaa sejak sejak ni kan aku selalu nampak dia kat taman yg luar sikit pada sekolah tu apa eh nama taman tu😥Aku lupaa!!"
"Taman Berangin tu ke?? Apa kejadah dia duk situ main buaian?" Haih tak sangka pulak aku Si Sunwoo tu pergi taman tu selalu aku nampak orang yg forever alone je selalu duk situ.
"Manalah aku tau! Agak agak la kau ni dia nak pergi main buaian dia cari ketenangan kot! Dah la pergi la cari buah hati kau tu!"
"Ha ye la! Thanks Eric!!"
Selepas tu terus aku berlari ke arah belakang sekolah. Taman ni dia special sikit sebab kan Taman ni cantik pemandangan dia... pelukis kat sekolah kami selalu jugak lukis pemandangan kat sini. Ok aku tipu bukan budak forever alone je gi taman tu😋
"Sunwoo!!" Dia sahutan? Dia ni buat pekak ke apa?? Aku jerit kuat dah kot.
Aku berlari ke arah Sunwoo yang bersandar di salah satu pokok di taman tu. Dan kelihatan Sunwoo menutup mata. Eh dia ni tido ke?
"Sunwoo!! Bangun laa jom laaa balik aku nak balik ni haa!! Hwall dah tinggalkan aku dah! Cepat la bangun!" Aku mengoncang badannya tetapi tiada respon.
Ehh dia ni!
"Sunwoo!! Jangan main main laaa!! Bangun laaa!!" Aku menampar sikit muka dia tu tanda mengejutkannya tapi masih tiada respon.
"Sunwoo!!!" Aku mengalihkan tubuhnya ke arah paha aku, earphone di telinganya aku cabut dah mengejutkan dia kembali.
"Sunwoo!! Bangun laaa jangan la macam ni Sunwooo!!! Sunwoo bangun laa tak lawakk!!!hiks...hikss...bangun laa!!" Secara tiba tiba air mata aku mengalir...aku tak tau mengapa tapi mengalir secara tiba tiba... aku menyebamkan muka ke dadanya dan nagiss..
"Oi.."
"Ap- eh?" Aku terus pangungkan kepala dan ternampam Sunwoo yang senyum bagaikan seronok.
"ISHH APA NIII!! ORANG INGAT DIA DAH PENGSAN KE MATI KEE BUAT LAWAK PULAK!!" Aku terus bangun nak biarkan kepalanya jatuh ke tanah.
"HAHAHAHA APA LA AWAK NI HYUN HAHAHA ADUHH AHHH SKITT!" Haa kan best dpt sepakan percuma dari Heo Hyun Yoon
"Lahai merajuk ke dik?" Kata Sunwoo dengan sinis sambil mengosok kepalanya yang terhantuk ke tanah tadi.
"Dah la! Saya nak balik tido bagus dari tunggu awak lepas tu pura2 mati ke pengsan ke apa daaa!" Aku mencapai beg di sebelah Sunwoo.
"Alah alah sorry laa! Tak tau Hyun betul betul caya ingat Hyun bijak tapi malangnya tak Hahahahahah" kata Sunwoo lalu bangun dan menyerabutkan rambutku dah berlari pergi.
"YAHHH KIM SUNWOO JANGAN LARI!!" Pftt lari pun slow dan akhirnya aku dapat menarik kolar bajunya dengan hanya beberapa minit.
"AH AGH SAKIT SAKIT LAA! ALAH HYUN LEPASKAN LA SUNWOO MINTAK MAAF!!"
"Tahu takot tu la cari pasal dengan kak long kawasan."Hahahahah eh jap napa dia lari sampai bilik piano ni?!?!?
"Hahahahahhahahhaaaaaa siapa yang kena!!" Sunwoo menutup pintu bilik piano dan hanya tinggal kami dia dalam bilik ni
"A..apa awak nak buat dalam bilik di?" Aduhhh nape plak gagap neh
"Entahla nak buat apa tah😋 Jom sorok sorok nak?" Apa kejadah si Sunwoo ni aku nak balikkk ni adusss.
"Ape awak ingat The Boyz Right here😏 awak ingat nak shoot MV Right Here kat sini??? Dah la saya nak balikkk!"
"Apa awak ni Chill la bukan ada apa pun kat rumah tu yang awak nak balik! Kat sini ada saya! Sunwoo yang hensem😎"
Baldi mana baldi aku nak muntah... tapi kena ngaku jugak sebab bf sendiri kan.."Kat rumah saya ada katil, wifi, ice cream ermm apalagi eh?" Sambil aku pikir Sunwoo mecebik.
"Pergilah balik tuu nak sangat balik nak tengok Oppa2 dia la tu exo bts pa semua tu tahula kita ni jauh beza dengan diaorang semua tu." Sunwoo duduk di atas kerusi piano sambil tunduk merenung Piano.
Halamak nak emo pulak...haih... kena pujuk la ni? Orang baru buat lawak sikit nk emo yang dy lawak nk bt mati tadi tk pe pulak.
"Alahhh jangan la ceni😣 orang gurau je nak emo!"
"Tak la orang tak emo orang happy ni tk nampak ke?" Halamak tengok tuuu muka ingat lawa kot itik lawa lagi.
"Alah dont worry la Sunwoo Hyun Yoon always Right Here for you!😇😇" kataku sambil duduk di sebelahnya.
"Betul ni?" Katanya mengadap aku.
"Ye l-" belum sempat aku habiskan jawapan aku Sunwoo terus memeluk aku.
"S..sunwoo?"
"Stay... aku suka ceni... aku harap kita stay macam ni sampai bila2 sebab aku always Right Here for Heo Hyun Yoon." Awww Kim Sunwoo buat ayat chia chia chia
"Aww." Aku melepaskan pelukan dan tersenyum bahagia.
"Dulu awak pernah cakap yang awak nak main piano dengan saya kan? Jom la sekarang saya dah boleh main thanks to you!"
"Jom😘"
Kedengaran music Piano yang indah dari bilik Piano yang dimainkan oleh Pianist yang berbakat... melalui Piano mereka berjumpa melalui piano mereka menderita dan melalu piano mereka bahagia...
YOU ARE READING
Melody Love
Fanfiction♡Kim Sunwoo The Boyz♡ Walaupun kita duduk bersebelahan... tapi aku selalu nampak tepi muka kau je.... - Heo Hyun Yoon- #4 in The Boyz ^_^ Complete story😘