Vad fan gör han?!

41 1 0
                                    

~Felix perspektiv~

Jag vaknade av att solen lös igenom gardinerna. Jag sträckte på mig och skulle precis gå upp men någon drog ner mig igen. Carro strök med handen på min kind och vi kysste varandra. Hennes blåa ögon som kollar så fint in i mina ögon. Hennes leende och hennes mjuka hår. Finns det någon bättre än min Carro?.

"Godmorgon älskling, har du sovit gott?" Frågade jag.

"Ja, jag sov ju bredvid dig" sa hon och kysste mig.

Jag kollade mobilen.

1 nytt meddelande från Ogge.

"Hej vi ska repa idag så kan du komma till studion vid 11?"

"Tja aa jag kommer"

"Älskling jag måste gå för jag ska repa med grabbarna."

"Okej men ring när du e klar så kan jag komma"

"Japp älskar dig" sa jag och kysste henne.

~Carros perspektiv~

Jag satte mig vid bordet och började äta frukost. Det är en underbar känsla att veta att man har någon att krama när man är ledsen, arg eller glad. Alla mysiga kramar och kyssar, finns det något bättre? Jag drack upp mjölken och ställde glaset på bänken. Jag tog på mig ett par långbyxor och en vis stickad tröja, efter som att det är vinter och kalt. Jag satte på en film och poppade popcorn. Efter tve timmar ringde Felix.

"Hej jag är klar nu så du kan komma."

"Okej jag kör nu puss älskar dig"

"Älskar dig" sa han och la på.

Jag tog moppe hjälmen och gick ut till garaget. Det tog typ tio min att köra till studion. När jag kom fram såg jag Felix utanför studion med en annan tjej. Det är nog bara en Foooer. Hon böjde sig fram och dom började hånglas. Allvarligt gör han verkligen såhär mot mig?! Ögonen började att svida av tårar. Jag startade moppen, Felix såg mig och började springa mot mig. Jag körde allt vad jag kunde bort från platsen, bort från allt, bort från Felix.

Var det inte vi för alltid?Where stories live. Discover now