" in the way i kiss your lips
in the way i kiss your face
my hands upon your hips
that was slowly dance in place
in the way I stroke your skin
till you feel I get some place
soon as we get in and wanna prove with 97 ways" jag tog tag i hennes höfter när jag sjöng.
Hon vände sig om och en tår rann ner för hennes kind.
"Jag älskar dig Felix, men...."
"Vadå men?"
"Asså tjejen" hon kollade ut mot havet.
"Snälla jag lovar det var hon och jag skulle aldrig göra så mot dig. Du är den finaste pensionen jag har träffat! Jag kommer alltid finnas för dig. Jag älskar dig!"
~Carros perspektiv~
Han lutade sig fram och kysste mig. Jag tror på han, vad skulle jag annars vara för flickvän som inte tror på fin pojkvän? Han la mig ner i sanden och vi började hångla. Jag hörde fotsteg och jag kollade up. Det var hon, tjejen som hånglade med Felix. Vi ställde oss upp.
"Felix vad gör du? Vi skulle ju på dejt för en halvtimme sedan." Sa tjejen.
Jag kollade på Felix och tårarna brände i ögonen, jag sprang upp till moppen och körde.
~Felix perspektiv~
"För i helvete! Va fan gör du? Vad vill du mig?" Skrek jag.
"Men du hånglade ju med mig innan"
"Nej nej nej det var du som gjorde de, jag har flickvän. Va fan ska jag göra hon trodde knapt på mig innan och vad tror du hon kommer göra nu?!"
"Göra slut förhoppningsvis" sa hon och skrattade.
"F*** you" sa jag och sprang till moppen.
Jag tog telefonen och ringde grabbarna, jag sa att dom får hjälpa mig att leta.