Tack Ogge du fins när jag behöver dig!

29 1 0
                                    

Jag hörde killarnas moppar och dom stannade.

"Vad har hänt?" Frågade Omar.

"Lång historia, men ring mig om någon hittar henne" sa jag och en tår rann ner för mitt öga.

Jag körde allt vad jag kunde, jag var så orolig.

~Ogges perspektiv~

Jag körde in på en liten väg och såg en moppe slängd i kanten. Jag hoppade av och letade. Mitt ute på en åker såg jag henne sittandes. Jag gick fram till henne och satte mig bredvid. Hon kollade på mig och kramade mig hårt.

"Jag fattar inte att han gör så mot mig" sa hon och började gråta.

"Nej det gör han inte, jag såg allt. Han försökte ta sig los och sa till henne."

"Men hon kom ju till stranden och frågade varför han inte hade kommit till deras dejt."

"Men hon lotsas bara för hon vet att ni är ihop och hon vill ha Felix. Så bry dig inte Felix skulle aldrig göra så. Jag har känt han sedan vi var små och han är en ärlig pension och någon som man kan lita på." Hon kollade upp på mig.

"Jag är så dum! Jag lyssnar inte ens på Felix, jag vet att han talar sanning men jag klarar inte av att se han med andra tjejer. Fan!"

"Nej nej du är perfekt! Han älskar dig, och jag förstår att du blir ledsen. Men vi åker hem till Felix nu Så får ni prata."

Hon nickade och vi körde till Felix.

Var det inte vi för alltid?Where stories live. Discover now