~Felix perspektiv~
Fan, fan, fan. Vad har jag gjort? Fast det är inte mitt fel det är tjejens fel. Hon ville ha ett foto när jag pussade henne på kinden men då vände hon sig om och tryckte in tungan. Helvete hon tror att jag gjorde det, jag skulle aldrig göra såhär mot min egna Carro! Jag tog min moppe och körde efter. Jag såg hennes moppe ligga i diket, hon sprang ner mot havet. Hon har en klippa hon brukar gå till när hon är ledsen. Jag sprang efter och hon satte sig på Klippan. Jag gick sakta fram till henne.
"Hej älskling"
"Säg aldrig älskling till mig igen!" Sa hon och kollade bort.
"Men du förstår inte kan jag få förkla" hon avbröt mig.
"Det finns inget att förklara, så snälla låt mig vara."
"Men jag älskar dig kan jag få förklara snälla"
"Det finns inget att förklara jag såg ju allt, att du hånglade med en annan tjej" sa hon och började gråta.
"Men hon ville ta en bild..."
"När ni hånglar? Så jävla långt behöver du inte gå när du ska ta foto med fansen!" Sa hon och reste sig upp.
"Nej nej nej asså hon ville ha en puss på kinden och när jag skulle pussa henne så vände hon huvudet och tryckte in tungan" sa jag med gråten i halsen.
Hon började att gå ner mot stranden. Jag stod kvar och följde henne med blicken. Hon tog av sig skorna och gick längs med vattnet. Jag satte mig på en sten och kollade ner i vattnet, en tår rann ner för min kind. Den landade i vattnet. Carro hade satts sig ner i sanden. Hennes långa hår blåste i vinden, och hennes ögon glittrade som havet.
Jag gick ner till henne och hon stod med ryggen mot mig.