Jimin mesaja;
Jiboty:
Kimsin?Jimin yaklaşık beş dakika sonra cevap aldı.
Bilinmeyen:
Hatırlamadın mı? Numaranı almıştım.Jiboty:
ah evet hatırladım. Günaydın yoongi :)
Bilinmeyen yoongi olarak kayıt edildiJimin yanıt gelmesini beklerken kakaotalka girip sıkıldığından dolayı telefonunu salladı. Bakalım arkadaşı kim olacaktı. Ama bilmiyordu ki yoongi ile aynı anda salladığını.
Jimin ekranda beliren min.swag yazısına tıklayıp profiline baktı. Neden bir insan profil resmine dudaklarını koyardı ki. Arkadaşları arasına ekleyip mesaj attı.
Sexychim:
naber güzel dudak ;)Jimin insanlara bu şekilde yazıp onları etkilemeyi seviyordu. Hem yakışıklı çıkarsa dongheye para verme karşılığında onlarla zevke geliyordu.
Ama bu farklıydı, farklı hissettiriyordu; tanıdık gibi..Yoongi
***
Hemen gelen mesaj ile telefonuna baktı, jimin cevap vermişti. Gülümsedi.Yoongi:
Kafeye gelmek ister misin?
Bugün?Anında cevap veren jimin'e güldü yoongi.
Jimin:
Üzgünüm, bugün biraz meşgulüm.
Başka zaman?Gelen mesaj yoonginin dudaklarını büzmesine neden oldu.
Yoongi:
Ah anlıyorum, sorun değil.
Sonra görüşürüz, kendine iyi bak.Üzgün üzgün telefonunu cebine koyup hyungunun yanına gitti ve çalışmaya devam etti.
Jimin:
Görüşürüz, sen de.Jimin üzülmüştü onu üzdüğü için kendine kızdı. "Keşke doğru dürüst bir işim olsa.. dongheye muhtaç olmazdım.."
On dakika sonra
Yoongi kakaotalktan mesaj geldiğini fark edince hemen açtı ve mesaja baktı. "Tanrım bu profil de neyin nesi böyle."
(Ben yaptım çok iğrenç dimi cldldjdk)
Değişik bir şekilin arkasından kasları ben burdayım diyordu. Ama yoongi ilgi duymadı, şirin jimini ona yeterdi. Ama yoongi jiminin onu istemiyeceğini düşünüyordu. Çok bekletmeden cevap verdi.
Min.swag:
Bak ufaklık(!) belki klişe gelicek sana ama siktir git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİNK BOY pjm~myg
FanfictionJimin kız gibi yetiştirilen ve sokağa atıldığı için bedenini kullanarak geçinmeye çalışan biri idi. Yoongi ise geceleri free (improvisation) style rap yaparak para kazanır, gündüzleri ise bir kafede garsonluk yapardı. Her şey jimin'in kakaotalk da a...