BÖLÜM5️⃣

7.5K 339 202
                                    

Hoseok birden içeri gelince jimin'i birden itmiştim ve sinirle hoseok'a döndüm. "Kapı çalmak nedir bilmez misin sen?!?!" Yoongi sinirlenmişti hoseok'un ise gözleri dolu doluydu. Jimin yoonginin elini tuttu ve kulağına eğildi. "Yoongi fazla kızma, o daha küçük." (Evet hoseok onlardan yaşça küçük bu kurguda) kulağın'ın altına küçük bir öpücük koyup geri çekilip gülümsedim. Şaşırdığı için gözlerini büyültüp elini öptüğüm yere götürdü. Tabii ki de hoseok hepsini görüyordu, sinirle jimin'in üzerine atladı. "SENİ SÜRTÜKNE İSTİYORSUN YOONGİDEN!!!" Jimin'in sürtük lafını duyunca gözleri dolmuştu, donghe ona hep sürtük diyordu..  Yoongi hemen hoseok'u sertçe çekip dışarı çıkardı. "Şerefsizlik yapma hoseok!!" Kapıyı sertçe kapatıp kilitledi. Ve jimin'in yanına oturup saçlarını okşadı. "Ağlama jimin o ne dediğini bilmiyor. Jimin yoongi'ye sarıldı sıkıca, kafasını kaldırıp yüzüne baktı. "Yoongi yaklaşık dört, beş gün sizde kalmama izin verir misin?" Yoongi gülümsedi. "Tabii ki de kalabilirsin." Jimin de gülümsemişti.
Ama hoseok jimin den intikam alacaktı, nasıl olsa sadece bir iki yaş küçüktü jimin den. Onlar oda da fingirdeşirken hoseok kendisine verilen oda da; yatağın ın altına ip ve koli bandı saklamıştı. Akşam olmasını bekliyordu.
-Yoongi jimin'i uzandırmış ve üzerine çıkmıştı dudaklarına uzanıp sertçe öpmeye başladı desem yalan olur dosjskdpdpkd neyse devam-
Yoongi jimin ile sohbet ediyordu odasında "ne iş yaptığını halen söylemedim jimin?" Jimin başını eğdi hafif. "Şimdi söyleyemem yoongi." Yoongi başını salladı, "gel salona geçelim bir şeyler izleriz."
Onaylayıp ayağa kalktım, birlikte salon'a ilerledik. "Sen otur ben yiyecek bir şeyler getireyim." Onaylayıp oturdum donghe acaba şuan ne yapıyordu.

Donghe
Jimin'i öldürecektim ellerim ayaklarım bağlıydı. O yer sıçanını bulup götünden kan alacaktım.
Beni hangi cesaretle böyle bırakıp giderdi.

Yoongi ve jimin
Yoongi elinde cips ve kola ile dönmüştü, gülümsedikten sona yanıma oturdu. "Ne izlemek istersin." Jimin düşünmeden cevapladı, "grinin elli tonu." Yoongi tuhaf tuhaf jimine baktı. "Emin misin?" Jimin kafası ile onayladı yoongi filmi açıp arkasına yaslandı. Hoseok da odasında saate bakıyordu en fazla iki saate ikiside uyuya kalırdı. Çünkü hain hoseok kola kutusuna 4 tane uyku hapı atmıştı. Kendisi uyku problemi olan bir insandı hep taşırdı yanında. Yoongi ile her şeyi yemiş içmiştik, o uyuya kalmıştı bile benimde gözlerim hafif hafif gidiyordu. Jimin tam uykuya daldığında hoseok aşağı inip jimin'in küçük bedenini kucakladı, ağırdı ama küçüktü. Odasına çıkartıp yatağa uzandırdı, ellerini ve ayaklarını bağlayıp ağzına bantı yapıştırdı. Aşağı inip yoongi'in dudaklarına eğildi, onun uykusu derindi uyanmazdı. Aralık dudakların içine direk dilini itti biraz ağzının içinde dolandırıp şapırtılı bir sesle ayrıldı. Gülerek yüzüne bakıyordu, akşam yoongi ile birlikte olacaktı.

İki saat sonra
Jimin uyanmıştı, yavaşça gözlerni açtı bağlı olduğunu fark edince donghe geldi sanıp telaşlanmıştı ama yanında hoseok vardı. Jimin e bir süre bakıp ağzını açtı, "o kadar da güzel değilsin niye yoongi sana daha yakın." Jimin güldü, "sen çocuksun anlamazsın." Hoseok jiminin dudaklarına eğilip öpmeye başladı bir süre sonra çekildi. "Tadında güzel değil, yoongi neden sana ilgi duyuyor?" Jimin bilmiyorum dedi. "Neyse velet çöz beni senin oyunlarını çekemem." Hoseok güldü, " öyle mi?" Elini jiminin pantolonun"un içine soktu ve boxer üzerinden okşadı jimin'in penisini. Hafifçe inlemişti jimin, "dokunma bana." Jimin tam bağırıyordu ki hoseok eli ile ağzını kapattı. "Bağırırsan penisini keserim ve unutma ben deliyim, yaparım." Jimin başını salladı ve hoseok elini çekip ağzını bantladı. Ayağa kalktı ve jimin e göz kırpıp odadan çıktı, kapıyı kilitlemeyi de unutmadı tabii ki. Yoongi'nin yanına indi, oda minyondu. Kucağına alıp odasına götürdü yatağa yatırıp yanına yattı ve iyicene sokuldu ona.
Sabah saat dört beş civarı
Hoseok halen uyanıktı yoonginin kokusunu çekiyordu içine. Yoongi yavaş yavaş uyanmıştı ona sarılan bedenin yüzü görünmüyordu çok da dikkat etmemişti zatten. Jimin olduğunu düşünüp oda sarıldı sıkıca, hoseok yavaşça kafasını kaldırdı ve yoongite baktı. Gözleri kapalıydı, dudaklarını onun dudaklarına bastırdı. Hemen kabul etmişti yoongi ama pek jimin gibi hissettirmiyordu, onun dudakları daha dolgundu. Bozuntuya vermedi sonuçta jimin dışında kim olabilirdi ki dibinde yatan kişi. Ağır ağır öpüşüyorlardı, hoseok birden hızlanmıştı yoongi'nin üzerine çıktığında yoongi gözlerini aralamıştı. Hoseok'u görmesi ile itti onu sertçe. "SİKTİR, NAPIYORSUN SEN?!?!?" Hoseok güldü kahkaha ile. "Sakin ol yoongi öpüşüyorduk sadece." Yoongi sinirle kalktı ve hoseok'un üzerine çıkıp yumruk attı. "SANA BENDEN UZAK DUR DEMİŞTİM AT KAFASI!!!" Hoseok, yoongi ona vururken gülüyordu. "Ona bakarsan ben de sana uzak durmayacağımı söylemiştim." Yoongi onu sertçe itip ayağa kalkıp odadan çıktı. "Jimin nerdesin?" Jimin duymuştu onun sesini yatakta tepinmeye başladı, ama yoongi duymuyordu. Yoongi tüm odaları gezip en son hoseok'un odasına gitti kapıyı açmaya çalıştı ama açılmadı. Anlamıştı jimin buradaydı. "Jimin??!!?! Orda mısın?!?!" Jimin biraz daha tepindiğinde yoongi artıke min olmuştu, buradaydı. Kapıya sertçe omuz atmaya başladı, bir iki kereden sonra kapı gürültü ile kırıldı. (Jin evde değil bu arada o akşam gitmişti.) odaya girip jimini çözdü. "İyisin değil mi? O şerefsiz dokunmadı sana?!?" Jimin yoongi'nin bileğini tuttu. "Sakin ol iyiyim," değip gülümsedi.
Jimin'i kendi odasına götürdü ve hoseok'u evden gönderdi. Jimin'e sarılmış uyuyordu, ama jimin uyanıktı. O uyurken kakaotalk'a girdi ve konuştuğu kişiden gelen mesajlara bakıp  güldü.
Yanıt yazmaya başladı.
Sexychim:
Ooo sen beni merak eder miydin???
05:05
Merak etme iyiyim ben :)
05:07
Ne oldu beni mi özledin??
05:09
Yoongi kıpraşınca hemen telefonu kilitleyip cebine koydu ve o da uyudu.



Sabah
İlk uyanan yoongiydi, jimin'in telefonu nu kurcalamak istiyordu ama ya kurcalarken uyanırsa diye endişelenmeden edemiyordu.






Bölümü çok geç attım özür dilerim ama akşam bir bölüm daha yayınlıyacağım ve ödeşmiş olacağız dpskdpsğsk BİR KAAA OLMUŞUZZZ DOSJDKS 1K doskdjf çıldırıyorum ya teşekkürler💕♥️🥀

PİNK BOY pjm~mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin