İkinci kitabım olan catboy yoonmin i yayınladım içinde vhope da var bir tane daha yazacağım yoonmin vkook olan ağırlık vkook olacak yan ship ise yoonmin
Jimin yatakta ağlaya ağlaya uyuya kalmıştı.
Uyandığında kolları acıyordu, canı çok yanıyordu. İstediği tek şey sıcak kollardı.
Yoongi'nin yanından geldiğinde donghe'yi
görmeyi beklemiyordu. Onu çok fena dövmüştü, her yeri morarmıştı..Yoongi de işler farklıydı jimini çok düşünmüştü ama hoseok gelip onun kucağına çıkmıştı. Yoongi ile uyumak için yalvarmıştı. O ikisi sarılarak uyurken; jimin soğuk odasında, yatağa bağlı, rahatsız bir şekilde uyumuştu. Dediğim gibi hayat adil oynamıyordu, özelliklede jimin'e karşı..
Jimin'in donghe tarafından dayak yediği gecede yoongi
****
Eve jin ve hoseok ile birlikte dönmüşlerdi. Yolda bir sürü abur cubur almışlardı film gecesi filan yapacaklardı. Eve vardıklarında hoseok direk uykum geldi diye mızmızlanmaya başlamıştı, jin ona kızdı." Madem uyuyacaktın niye geldik!" Hoseok dudaklarını büzüp;" ama hyung ben yoongi ile uyumak istiyorum." Yoongi gülümsedi. "Tamam jin hyung, bir günlük bir şey olmaz." Hoseokun çekiştirmeleri ile birlikte direk uyumaya gittiler. Hoseok, yoongi uyurken habire onu öpmüştü ama yoongi onu umursamıyordu. Aklı jimindeydi..Sabah-yoongi
Kalktığı gibi jiminden haber var mı diye baktı telefonuna, yoktu. Jiminden haber filan yoktu.
Hemen sms bölümüne girip jimine mesaj yazmaya başlamıştı:
Yoongi:
Jimin?
İyi misin?
Bir gün oldu neredeyse..
Lütfen haber ver, merak ediyorum seni.Yoongi yazmaya devam ediyordu ve jimin'in cebindeki telefon titremeye devam ediyordu. Ama jimin bakamıyordu mesaja, elleri bağlıydı. Donghe ye seslendi jimin. "DONGHE YUKARI GEL LÜTFEN!!!" Yalvarıyordu jimin. Donghe yukarı gelmişti. "Ne bağırıyorsun?!?!" Jimin derin bir nefes aldı. "Çöz beni lütfen."donghe alayla güldü. "Sence çözer miyim?" Jimin hayır anlamında başını iki yana salladı. Donghe güldü. "En azından bir bok biliyorsun." Odadan çıkacakken jimin bağırdı. "Donghe bırak beni lütfen, altına bile yatarım." Bu cümleyi söylemek jimin'in kendisinden nefret etmesine sebep olmuştu ama donghe gülerek yanına geldi. "Bak o zaman düşünebilirim." Ama donge duraksadı, "zatten ben ne zaman istersem altıma alırım seni." Jimin ağlamya başladı yine. "D-donghe ne olur bırak biraz özgür olayım." Donghe güldü. "Ama seni eve almam için her şeyi yapacağını söylemiştin, şimdi de bırak diyorsun. Üzülürüm bak." Donghe, jimin ile dalga geçiyordu. Jimin dişlerini sıktı. "Donghe beni çözersen sana güzel şeyler yapacağım." Donghe güldü ve jiminin ellerini çözmeye başladı. "Oww tatlı çocuk seni." Jimin gülüyordu, bu tatlı çocuk şimdi senin ebeni belliyecek tatlım. "Hmhm çöz hadi, hızlı ol." Donghe açtı ve güldü. "Sabırsızsın." Jimin güldü ve ayağa kalktı, donghe yi yatağa uzandırıp penisinin üzerine oturdu. "Kelepçeler nerde?" Donghe kaşlarını çatmış doğruluyordu ki jimin göğüsünü tutarak onu geri yatırdı. "Fantazi olsun diye söylemiştim donghe, sakin ol." Donghe tamam değip yerini söylemişti. Jimin gülerek kelepçeyi kenarına koydu ve donghe'nin dudaklarına eğildi yavaş yavaş öpüşüyorlardı jimin ne kadar iğrense de kaçması gerekiyordu ama o da biliyordu ki donghe onu bulup geri getirecekti. O şimdiye bakıyordu en azından bir kaç gün kurtulabilecekti.
Sertçe sürtünmeye başlamıştı donghe ye, donghe ise hemen kalçasını kavrayıp bastırmıştı kendine. Jimin inledi hafifçe ve donghenin elini alıp penisinin üzerine koydu. "Okşa donghe, lütfen." İşte jimin planını uygulamaya başlıyordu, donge sırıtıp jimin'in penisini avuçladı. Ve birden jimin onun iki elini birden kelepçeledi, donghe kelepçeli elini çekeceği sırada başka bir kelepçe ile kelepçeli olan ellerini yatağın başlığına bağladı. Ve donghe'nin penisini ortaya çıkardı jimin. Bir kaç defa sertçe sürtündü, sertleşince bıraktı. "Sertleşmiş ve kendine dokunamaz bir şekilde kalacaksın donghe, aklın başına gelsin artık." Donghe'nin bağırmalarını dinlemeden evden çıktım anahtarıda alıp kitlemiştim kapıyı. Yolunu bildiğim yoongi'nin evine ilerledim. Ama yolda telefonu çalmaya başladı yoongi idi. Sakince açtı telefonu; "Alo?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİNK BOY pjm~myg
FanfictionJimin kız gibi yetiştirilen ve sokağa atıldığı için bedenini kullanarak geçinmeye çalışan biri idi. Yoongi ise geceleri free (improvisation) style rap yaparak para kazanır, gündüzleri ise bir kafede garsonluk yapardı. Her şey jimin'in kakaotalk da a...