Adevarul

1.8K 81 57
                                    

Noah pov.
Se termina petrecerea.
Am planuri cu Andreea in seara asta. Ca doar din motivul asta am luat-o de acasa. Stiu ca am iubita dar ma plictisesc sa vad acelasi corp mereu.

Intru in camera ei...In acest moment nu mai intelg nimic. Andreea, este pe canapeaua din camera ei, sarutandu-se pasional cu unu. Bine...tipu chiar arata bine...dar...e in casa mea! Cum indrazneste sa se sarute cu sclava mea?!? Si cum indrazneste ea sa se sarute cu unu in casa mea?!?

Ma uit la ei cateva secunde pana isi dau seama ca sunt in camera. Cand ma vad, o trag de mana pe Andreea si o duc pe hol.
-Noah, stai sa iti explic!
-Nu! Ce cauta tipu' ala in camera ta, si de ce te sarutai cu el?
-E vina mea! Te rog, nu ii face rau!
-Spune-mi de ce?
-Intelege-ma! El e baiatul de care imi placea in liceu! Si cand m-a invitat la dans, am simtit ca el e alesul vietii mele!
-In momentul asta, iti iei iubitelul, il conduci spre usa si te intorci sa discutam ceva!
-Biiine!

Andreea pov.
Ma duc in camera mea.
-Ryen, imi pare rau pentru mai devreme dar Noah nu este de acord sa am un iubit.
-Da dar esti majora, poti face ce vrei.
-Nu chear...
-Cred ca ai ceva sa imi spui...
-Da! Dar imi e rusine si nu stiu daca vei mai vrea sa fi iubitul meu dupa ce iti spun.
-Nimic nu imi poate lua iubirea fata de tine! Poti sa imi spui!
-Ok. Deci... ammm... mai sti ziua aia cand a venit printul care ne-a preluat satul sa ne dea o foaie cu reguli?
-Da.
-Pai cand a venit, s-a intamplat o chestie si m-a luat sa-i fiu sclava....
-Wow...si tu acum esti?....si el este printul?!?
-Da! Dar te rog sa nu mai spui la nimeni.
-Bine.
Intra Noah.
-Andreea, de ce tipul asta nu este afara din vila?
-Imediat... hai, vino sa te conduc afara.
Ryen se uita speriat la Noah, acum ca stie ca el e conducatorul satului nostru. Dar totusi reauseste sa spuna:
-Da dar nu am vorbit cu cineva sa ma duca acasa.
-Noah, poate sa il duca un sofer?
-Bine...
Noah pare foarte suparat.

Pleaca Ryen. Noah vine la mine in camera si se aseaza pe fotoliu.
-Andreea.....
-D-da?!?
-Vreau sa vorbim!
Noah pov.
Nu mai am niciun chef de nimic...cred ca a venit momentul sa afle....

-Despre ce?
-Despre faptul ca acum cateva zile, cand tu erai in camera ta, a venit mama ta.
-Da?! Pai de ce nu m-ai chemat sa vorbesc cu ea?
-Paaai...am vorbit despre un subiect mai delicat...
-Ce? Nu ma mai tine in suspans!
-Mama ta mi-a spus ca intre timp si-a gasit un nou soț si este insarcinata...
-Cum adica?!? Intre timp?! Stau aici de cateva luni!
-Nu e tot ce voiam sa iti spun....
-Minuneaza-ma!
-siii...mi te-a vandut!
-Ce??? Nu se poate....mama ma iubeste!
-A spus ca nu mai vrea sa aiba de aface cu tine! A spus ca vrea un nou inceput!
-....
Se poate vedea cum pe obrajii Andreei se scurg cateva lacrimi, imi e mila de ea. o inping in pat si o sarut.
-O sa fie bine....
-Nu e adevarat! Inainte aveam o viata normala! Mergeam mergeam la liceu faceam prieteni! Si incepe sa planga si mai tare.
-Te rog nu mai plange! Nu greau sa te duci la liceu pentru ca nu vreau sa ma trezesc ca imi vii cu baieti in casa! Pentru ca tu esti a mea!
-Dar promit ca daca ma lasi la liceu  mai vin cu niciun baiat si o sa fiu cuminte! Vreau doar sa ma intalnesc cu prietenii mei!
-Uite...facem o intelegere! Te las la liceu doar daca vin sa te iau si sa te aduc!
-Bine! Spune si deodata i se insenineaza fața!
-Si o sa imi prezinti prietenii tai!
-Bine! Dar am o problema....
-Care?
-Eu sunt in ultimul an de liceu si nu cred ca ma mi primesc....
-Atunci nu te mai duci la liceu...dar poti sa iesi cu prietenii tai afara!
-Ieeee! Multumesc!

Andreea pov.
Nu pot sa cred ca in sfarsit pot avea o viata sociala normala!

Sclava printului infernuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum