De acum esti sclava mea

2.1K 96 4
                                    

Andreea pov.
Ajungem la palat. Era imens. Drumul ne-a luat o eternitate. Totusi exagerez. El are palatul intr-o pădure. Am dormit aproape tot drumul. Nu stiu pe unde am luat-o.
-Aici vei locui de acum! Imi spuse el
-Dar ai spus ca daca te ascult, ma vei lasa sa ma duc acasa!
-Acum ca te vad asa frumoasa, cred ca te voi pastra.
-Nu e corect!
-Auzi, nu te mai rasti ca poate vei primi o palmă. Ce spun eu e lege! Tine minte asta! De acum esti sclava mea! Fac ce vreau eu cu tine si tu trebuie sa te supui, altfel o patesti! Acum vom merge la tatăl meu, si vreau sa te inclini in fata lui si sa i te adresezi cu înălțimea voastră!
-Si daca nu o fac?!?
-Daca nu, aduc biciul!
-Ce bici?
-Am mai avut de aface cu slugi ca tine si pentru fiecare greseala si neascultare, le dădeam cate o lovitură de bici! Si nu mi te mai adresa cu "tu"! Spune-mi "domnule" sau "stapane"! Ai inteles? Las ca te voi educă eu daca părinții tăi nu au putut!
Cand am auzit ca a spus "parintii" am simtit ca am turbat! Tatăl meu ne-a părăsit pe mine si pe mama de cand m-am nascut. Cand aud de acest subiect delicat ma enervez la culme si simt ca imi iese fum pe gura.
-Auzi, nu îmi spui TU mie cum m-a educat mama si cum nu! A facut de a putut, bine?!? M-am răstit la el si stiam ce ma asteapta.

Sclava printului infernuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum