Andreea pov.
Ieeeee... Azi e ziua mea. Ma dau jos din pat, imi fac rutina si ma imbrac cu niste blugi negri, de piele si un hanorac rosu larg. Incep sa sar si sa tip prin camera. Noah vine in fuga cu 2 gardieni in spate.
-Ce se intampla?
-E ziua mea!
-Serios?! La muți ani!
-Multumesc!
-Presupun ca vrei petrecere...
-Poate... daca ma lasi...
-Nu stiu. Sa vad cum te comporti
-Bine! Promit ca o sa fiu cuminte!
-Te las, dar o sa imi invit si eu iubita.
-Iubita?!
-Da, ai ceva impotriva?
-Nu...Apoi pleaca. Ma bag in pat si intru pe messenger sa vad ce mai spun prietenii. Vorbesc cu ei cam 30 de minute si apoi mi-am amintit ca trebuie sa ii invit la ziua mea. Le scriu mesaj la vreo 6 prieteni. Nu i-am spus nimănui ca eu sunt ținuta acolo drept sclava si in potriva voinței mele. Ei cred ca Noah este un bun prieten la care stau.
Ma cheamă Noah la masa. Cobor si ma asez la masa.
-Buna!
-Buna!
-Azi vei gati tu pentru ca bucătarul si-a luat liber timp de 7 zile.
-Dar...Dar e ziua meaaaaaaa! Nu poti pune pe altcineva?
-Nu, pentru ca in afara de tine mai sunt servitoarele si gardienii.
-Biiineee! Dar ce vrei sa gatesc?
-Ce te pricepi mai bine.Ma duc in bucătărie si prepar 2 porții de spaghete. Le aduc in sala de mese.
-Ce bine arata!Nu spun nimic. Ma asez la masa si incep sa mănânc.
-Am terminat, pot sa ma duc in camera?
-Sigur!Alerg spre camera si vad daca prietenii mi-au raspuns la invitație. Vin toți.
Peste câteva ore:
Mai este o jumatate de ora si imi iau o rochie scurta din piele (am ceva cu hainele din piele azi) si imi fac un coc.
Cobor si il vad pe Noah cum se uita la mine.
-Ce bine arati! Imi spune el uitandu-se la mine foarte indetaliat.
-Frate, ai iubita! Ii spun si ii dau o palma.
-Ok dar nu ma pot abtine!
-Uffffffff!
Imi dau ochii peste cap si Noah ma duce in sala unde va avea loc petrecerea.
-Cum ti se pare, draga? Ma intreaba el bland.
-Este....nu mai am cuvinte....minunat! La mine in sat nu se gaseau atatea decoratiuni si in niciun caz o sala atat de mare. Il imbratisez pe Noah.
-Am o intrebare.
-Te ascult.
-Poti te rog sa nu le spui prietenilor tai ca sunt sclava ta?
-Nu stiu...ok....pentru ca este ziua ta o sa fiu bun...Peste 15 minute:
Intra un gardian si spune:
-Domnule, a venit o fata care spune ca a venit pentru Andreea.
-Las-o sa intre! Spun eu bucuroasa.
Noah da din cap aprobator.Gardianul se da la o parte si apare prietena mea cea mai buna, Miruna.
-Andreeaaaa!
-Mirunaaaaa!
Alerg spre ea si ne imbratisam.
-La multi ani!
-Multumesc!Stapanul o analizeaza.
-Buna! Ii spune el suspicios.
-Buna ziua! Pot afla cu cine vorbesc?
-Nu stii? Eu sunt....ăăă.....Sunt un prieten de familie de-al Andreei. A venit sa petreaca o perioada de timp cu mine.Dar tu cine esti?
-Ea e cea mai buna prietena a mea. Intervin in discutie. Pot sa ii arat camera mea?
-Sigur!
-Hai sus!
-Bine.Observ cum Miruna se uita imprejur si pare minunata de ceea ce vede. E drept faptul ca satul nostru e destul de sarac.
Se uita in jur.
-Ai lift?!?
-Ăăăm da...! Nu e normal la o cladire cu 7 etaje?
-Nu stiu...fara suparare dar de cand esti asa de bogata?Nu pot sa raspund. Ridic din umeri si intru in lift.
-La ce etaj stai?
-La 5.
-Pot apasa eu pe buton? Te roooog!
-Ok....
A sunat asa de ciudat intrebarea ei pentru ca nu e cine stie ce sa apesi pe un buton dar...tac.Am ajuns la mine in camera.
-Ce tareeeee! Imi place super mult!
Cred ca doar camera ta este cat camera mea si a parintilor mei la un loc.Dupa cateva minute apar si ceilalti prieteni.
-Sunt toti? Intreaba Noah.
-Da.Dupa care isi ia telefonul si suna pe cineva. Presupun ce era iubita lui.
"Buna iubi!"............."Da, poti veni!"....... "Normal"......."Bine paa"...."Si eu te iubesc"
Apare iubita lui.....Clara treba.....o tipa cu operatii.....multe si peste tot.-Deci... ea este....😒??? Intreb eu.
-Iubi....iar o sclava care trebuie educata?
-Nu, ea este o prietena.
-Asta ai spus si despre celelalte!
-Da, dar ea nu este ca celelalte.
-Esti sigur?
-Da! Plus ca este si mai mare, adica e majora.
-Bine, acum poti te rog sa imi aduci un pahar cu suc?
-Ok.Oare ei si-au dat seama ca am participat la toata discutia asta?!? Presupun ca nu.
Ma intorc la prietenii mei. Am discutat cu ei ce mai e nou. La un moment dat, Ryen, tipul de care imi placea cand eram la liceu ma invita la dans. Normal ca accept.
Incepe o melodie de tango.
-Ce frumoasa esti in seara asta! De fapt in fiecare seara esti frumoasa!Ma inrosesc.
-Multumesc! Si tu arati bine! Dupa petrecere vrei sa mai stai la mine putin?
-Sigur! Daca e de acord si Noah.
-Dar nu sa facem chestii....doar sa mai vorbim.
-Nu as avea nimic impotriva daca am face si chestii.
-Nici eu daca ma gandesc....
-Dar daca ne prinde Noah....?
-Ai dreptate! Atunci raman doar sa mai discutam.Continuam dansul. Ma simt de parca nu ar mai fi nimic inafara de noi. Dansez cu crush-ul... ce poate fi mai bine?
Buna tuturor. Da... nu am mai postat de vreo....2 luni cred. Nu am nicio scuza. Am fost cam ocupata (lene😂).
Sper sa fie ultima data cand nu postez 2 luni😂
CITEȘTI
Sclava printului infernului
VampirosSatul Andreei, o fata de 19 de ani a fost invadat de regele vampirilor. Ea tine un secret: este vampir dar ea nu stie ca regele care i-a invadat satul este vampir si el.Acest rege are un băiat care va urma sa ii ia locul tatălui sau.El nu stie mare...