Bölüm:1

176 12 9
                                    

Lütfen başladığınız tarihi yaziniz:)
iyi okumalar..

EKİN~
Birinin beni dürtmesiyle yatakta dönmeye başladım.Kolumu deşicek kadar dürtünce;
"Nabıyon a.."
Daha gözümü açamadigim için kim oldugunu göremiyordum.(Eh bi zahmet).  Tam sözümü tamamlıyacaktım ki birinin eliyle agzımı kapattıgıni hissettim.(Aaa yetti ama) derken elini tutup ters çevirdim.
"Ahh ln.."
(Mertt) doğru tahmin iç sesçazım
Hizlica  gözlerimi açtım.
"Mert iyi misin?"
"Kızım mal mısın ne bağrıyon"
Dedi fısıldayarak,bense neredeyse yan odadakiler uyanacak kadar bagirmistim.Kısık sesle;
"Mert ne işin var senin burada.Nasıl girdin içeri  ya?"
"Bitter çikolatam şu sarışina söyle anahtari bir daha paspasın altina koymasın yaw. Ben olmasam şimdi Allah bilir kimler girerdi içe-"
"Uf tamam mert uzatma noldu?"
"Bitterim hadi sarışına şaka yapalım!"
"Bu ne enerjidir Ya Rabbi"
"Hadi hadi sallanma sarışınıma çok pis şeyler yapmayı planlıyorum"
"Tamam minnoşum benim"
Bu arada mert e minnoş dememe sinir olurda:)
"Ya kızım kaç kere dicem bir daha deme diye"
"Tamam minnosum benim sen yeterki kizma bir daha demem"
Tabi ki diyecektim,ayıbsın:D
"He he"
Dedi benim duymayacagımı sanarak ama benim canim kulaklarim sag olsun herseyi duyar.
Mert mutfaktan çıkarken elinde 4 tane su folu bardakla iceri geldi .Oha oha bardaklar kirilicak bak nabiyor
"Mertt bardaklar kirilicak bak ya cocugumm ne diyorum ben sana, tek tek getir demiyormuyum!"
Dedim şakadan.
"Ekin bunlar plastik bardak"
Dedi sırıtırken. Olsun onlar da bir bardakti..
"Peki minnoşum"
Dedim ve aniden cok catmadan kaslarını çattı.Hemen gidip kaslarini düzeltim ve geri çekilim."minnoşum ben 1 2 3 deyince sulari at, bnde bagiricam nasıl fikir ama?"
Dedim sıritirken. Bence harika bir fikir ama sonunda ben yanicam ama olsun du Elis bana kıyamas kii..
Bu arada biz Elis i unuttuk ve hemen basimi Elis e çevirdim.Hala uyuyor bu kız yaa .ay bana çekmiş ablasının gülü.
"Mert yatagima bir damla bile su gelirse sen bittin ona göre"
"Anladık bitterim anladık"
Dedi inşallah yapmaz.yaparsa ... neyse artık.
"1"
"2"
"Domates!"
Ve mert suları Elis in basindan aşagı döktü.
"Ohhh yarasın sarışinima"
Bnde orada gülüyordum.pardon  bu gülmek degil anırmak tı. Her neyse Elis e baktigimda ise etrafa saf saf  bakiyordu.yazık kız hiç bisey anlamıyor ya. Sonra Elis yatakta  dik durarak.
"Nabıyonuz ya insan bi düsunur Elis buna ne tepki verecek napicak diye yaa!!"diye bagırdı sonra birden yatakta ziplamaya basladi.Anam kız elden gidiyor. Ve aniden ikimizin üstüne atladı ve 3ümızünde haliya yapişmamiz bir oldu.
"Mükemmel bir atlayış" diyerek alkışlamaya basladim.
"Yanlız burda bende zararlı çıkyım yaa" dedi Elis
Tabi çıkçan o nasıl bir atlayış.
Sonra sebepsizce gülmeye başladık. Pardon anırmaya. Biz bi acayibizde.
Birden Elis gülmeyi birakti ve bagirarak. Anam bu kız bagirmasin yaa.
"YARIN OKULL VARRRR!!"
"NEEEE!"
Ya ama ben daha çok dizi bitirecektim yaa. Tüm hayallerim çamura düstü. Evt çamura düstü hep suya mı düsücek canim neyse.
"Nasıl yaa öff"
Birden Elis tekrar bagirinca;
"EKİNNN ALIŞVERİSEE CIKMAMIZ LAZIM!!
"kızım bagırma be"
Dedi mert.
"Valla ben bugün ful yatıcam  dolapta herşey var oradan giyerim ne gerek var canimm"
"Ya hadi hadi bak babam kredi kartima para yatirmis bndensin "
Dedi ve bende hemen
"5 dakikaya hazirimm"
Tabi konu beleş olunca tabikide gidicektim. Aslinda belesçi deildim ama Elis olunca farkli oluyor.
"Olamaz ben 5 dakikaya hazirlanammm!"
"Hadi kizlar bnde gelicem nolur nolmaz heryerde erkek var"
"Kendine kız diyooorr"
"gerizekalı, neyse hadi bekliyorum!!"

İlk defa böyle bişey yapıyoruz oyüzden  lütfen kötü karşilamayiniz:)
Okudugunuz icin tesekkurler💕
 


Melis•

Ay Benim Gece SeninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin