Bölüm:3

118 9 1
                                    

Çağıl ~

Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyandım .ben uyandiysam burasi niye hala karanlik ahhh tabi ya uyku bandi hatırladığımda direkt odanin bi köşesine firlattım. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Sonra dolabimdan ilk elime geleni giydim. Çünkü benim kötü kiyafetim yok. Egocum gir iceriye.

Makyaj olarakta açık renkte bir ruj ve ince bir rimel sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj olarakta açık renkte bir ruj ve ince bir rimel sürdüm. okulumuzda okul kiyafeti olmadigi için serbest giyindim. Aşağıya indim. Anneme ve babama 'günaydın' dedim ve odama geri döndüp spor çantamı hazırladım. Bugün yüzme dersimiz vardı. Kahvaltıyı sevmedigim için yapmadım. Anahtarımı alıp arabama bindim. Bir 10-15 dk yolun ardından okula gelmiştim. Çok kalabalık değildi. Saate baktim. 9'a geliyordu.9.30 da dersler basliyordu.
Okulun yanindaki kafeye gidip, en sevdiğim white chocalate mocca aldım ve son feci bisikletin:Elektrot şarkısını açtım.
Biraz instagrama girdim. Okulun sürtüklerine bakıyım dedim ve ne gördüm şıllık Gamze eskimle çıkıyor.
BEN ŞOK!!
Yüzme şeytani bir gülümseme takarak instagram dan yeni bir hesap açtım ve Arda ya mesaj attım (Eskisi).
Arda yavşak ama gerçekten yakışıklı bir çocuktu. Arday la Gamzeyi ayırma operasyonu başlaş
sın!!
Off Yine harikayım
Saat 9.30 a geliyordu. Evet kabul fazlaca stolk yapıyorum. Kafeden cıkıp okula geldim. Sınıfıma çıktım.
Sınıfım 12/C sınıfta; Aras,Defne, Berk,Yaman,Selin,Sude,Ece,Melis,Cem tanıdıklarım bu kadar zaten sınıfım 20 kişilik falan. Bu arada B ve A siniflarini hiç sevmem. Yakın arkadaşım Defne yi aradım. Salak daha kalkmamış. 'Gelince ara'dedim ve kapattım. Spor hocasının yanına gidip maçlar ne zaman başlıyacak diye sordum. Tabiki de ablanız pro kaptan(şşt egocum canım benim gir iceriye)
Kenan hoca;
"Takımı toplayıp gel Çağıl"
"Tamam hocam"
Voleybol takiminda: kaptan ben, Defne,Sude,Ece, şıllık Gamze ,Selin herkesi buldum.
Tabiki salak gibi bütün okulda aramadım. Telefon diye bir şey icat edildi sonuçta. Hepsini aradım sadece Gamzeye mesaj attım. Hep beraber Kenan hocayı bulduk.
Kenan hoca:
"Geldiniz mi çocuklar?"
"Gördüğünüz gibi hocam"
Kenan hoca gülümseyerek
"Takım aynı herkes yerlerini biliyor demi?"
Herkes hep bir agizdan
"EVETT"
Dedi.
"İyi ozaman her zamanki gibi takim kaptani sensin Çağıl. Diğer maç 4 gün sonra soydan kolejiyle ilk maçımız dikkatli olun kızlar.
"Tamam hocam"
" dagilabilirsiniz çocuklar"

Defneyi bulup 'gel' işareti yaptım. Ona Gamzey le Ardayı anlattın ve soyunma odasina gidip mayolarımızı giydik ve Aras larin yanina gittik. Aras in en yakin arkadası Yaman da Defneyi seviyor. Ama o cool oldugu için on yüz milyonuncu çıkma teklifini kabul etmedi.(kimin kankası bee yürü yavrum bacak boyunu görelim):D
iç sesim;
'Kimin kankasımı sen bütün yakışıklılarla çıktın. Defne 1-2 kişi ile cikti o imanlı '
Sen sus be iç ses. Ben iç sesim ile kavga ederken havuzun etrafı kalabalıklaştı ve boguluyor nidaları yükselmeye başladı...

Okudugunuz icin teşekkürler 💕
Azra

Ay Benim Gece SeninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin