Bölüm:6

103 6 2
                                    

Çağıl~
Okulumuz bi boğulma olayını daha atlattı. Ya ben anlamıyorum zenginsin ama yüzmeyi bilmiyosun bide sınıfla birlikte yüzmeye geliyorsun rezillik !!  Yarın Arasın doğum günü var ona bir parti vermemiz lazım. Yamanı aradım :
"Efendim yenge"
" ne yengesi be ayı "
"Ne diyim Çağıl amca mı"
" off tamam Yaman şimdi birbirimizin IQ sunu test etmenin zamanı değil. Daha önemli işlerimiz var."
"Ne gibi yenge "
" Arasın Doğum günü mesela"
" haa tamam kutlarız "
" sen nasıl arkadaşsın ya defne bana senin verdiğin tepkileri vericek ben arkadaşlıktan reddederim onu"
"Ne varmış benim arkadaşlığımda "
"İşte hiçbişey yok sorunda bu zaten "
"Off tamam tamam senle kavga etmicem "
"Neyse her zamanki kafede buluşuruz arası ek bi şekilde"
" tamam bye "
"Bye"
Off bu çocuk çok salak !! Neyse bari okuldan çıkmadan Kenan Hocanın yanına gidiyim.
"Merhaba çağılcım "
"Merhaba Hocam"
"Hocam seçme yapılcak mı 2 gün kaldı ya maça "
" haklısın yarın yapalım seçmeleri 2-3. ders. yanlız seninde benimle olmanı istiyorum."
"Tamam Hocam gelirim"
Kenan Hocanın yanından çıkıp herzamanki kafeye geldim. Yaman gelicekti ama ben yinede defneyi de çağırdım.
İkiside gelince mekanaa karar verdik (mülti) herşeyi halledip ayrıldık . Eve gittim sonra babam aradı.
"Holdinge gel "
" tamam üstümü değiştirip geliyorum "
"Peki kızım bekliyorum "
Hemen odama çıkıp bi kombin yaptım ve giyindim

 "Holdinge gel " " tamam üstümü değiştirip geliyorum ""Peki kızım bekliyorum "Hemen odama çıkıp bi kombin yaptım ve giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabamın anahtarını alıp şirkete sürdüm . Adımımı attıktan sonra fısıldamalar oldu omuz silkip istifimi hiç bozmadan devam ettim . Babamın odasına geldiğimde asistanı beni buyur etti . Babama gidip kocaman sarıldım.
"Nasılsın bitanem "
"İyiyim babacım sen "
"İyi kızım bende iş iş iş "
Kıkırdadım
"Babacım sesin ciddi geliyordu noldu ?"
" dedim ki kızımla Başbaşa bi yemek yiyelim annenin nöbeti var. "
"Neden telefonda ciddiydin biley oldu sandım "
" dedim ki benim biricik kızım kesin yine arkadaşlarıyla takılıyodur beni Eker dedim"
"Aşk olsun baba yaa"
Babam gülümsedi bende gülümsedim.
"Hadi çıkalım Çağıl "
"Tamam babacım "
Beraber asansöre bindik. Bi mekana geldik. Baya güzeldi muhtemelen baya pahalıydı.
Yerimize oturup havadan Sudan konuştuk.yemeklerimiz gelince yiyip çıktık. Eve gelince babam çalışma odasına gitti işleri varmış. Bende defneyi aradım.
" defne aşkım bize gelsene film gecesi yapalım"
"Tamam bebek geliyorum gelirken bişeyler alıyım mı ?"
"Ne istersen onu al bana farketmez"
"Tamam bye"
"Bye"
Bende o sırada film seçtim.ne zamandır korku filmi izlemiyorduk.o yüzden ölüm günün kutlu olsunu seçtim. Kapı çaldı ve defne geldi.
"Selam bebek"
"Selam canım"
"Hadi izleyelim ne seçtin "
"Korku"
"Adı ne ?"
"Süpriz izleyince görürsün"
"Tamam"
Film bitince birer tane latte içtik.defneye yarın seçme olacağını falan anlattım.yarın için plan yaptık ben parti için elbise alacaktım. Beraber çıkıcaktık. Defneye bizde kalması için ısrar ettim . Oda kabul etti ve defne odasına gitti. Evet ciddiyim bizim evde Odası var onlardada benim odam var. Bende odama çıktım. Ve sabah şu iğrenç alarımın sesiyle uyanmadım çünkü okulum geç başlıyordu normal okullara göre. Aşağı inip anneme ve babama günaydın dedim. Ve defneyi kaldırdım.Defnede uyanınca onunla dışarıda kahvaltı etmeye gittik . Siparişleri verdikten sonra telefonum çalmaya başladı. Aras arıyor.
"Alo Çağıl "
"Efendim sevgilim "
"Ben eve geldim sen yoksun annenler kahvaltıya gittiler dedi."
"Evet defneyle geldik "
"Nerdesiniz "
"Hani şu çoğu zaman geldiğimiz kafedeyiz ."
"Tamam geliyoruz"
"Geliyoruz derken "
"Yamanla "
" tamam öptüm bye"
"Bende aşkım bye"
Arasa şaka yapıcaktık Doğum gününü hatırlamıyormuş gibi yapıp süpriz yapıcaktık "
Arsalarda geldi ve biraz sohbet ettik. Ve okula geldik. Bu arada kombinim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ay Benim Gece SeninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin