Elis~
Kol kola kantine inerken bu gün hiç makyajımı tazelemediğimi hatırladım.
''Mert ve Ekincik ben lavaboya gidiyorum makyajımı tazelemem lazım.''
''Kızım sen harbi sakatsın yemek varken makyajın ne önemi var.''
''Of sizinle uğraşamam.Görüşürüz canlar.''
Hay a- makyaj çantamı sınıfta unuttum.
Can havliyle sınıfa çıkıp makyaj çantamı aldığım gibi lavaboya gittim.
(Biraz da rujumu da tazeliyim.Tamamdır.)
Lavabodan çıktım koridorda ilerlerken Berk in eski sevgilisi Merve yi gördüm.Ben tartışmamak için hızlı hızlı yürürken niye karşıma geçesin ki belli ki konuşmak istemiyorum.Mağdem istiyo bizde karşılık veririz.
''Oooo Elis gene sürtüklüğün üstünde.''
''Ne istiyorsun Merve.''
''Berk i. Aklım almıyo nasıl senin gibi bir sürtükle birlikte olur ki.''
''Canım sürtük kelimesi kaşara göre daha masum nasıl bir kaşarla birlikte olduğsa sürtüğede katlanır.''
''Sadece sürtük diye biliyorduk birde yavşak çıktı.''
''Ama Merve neden hep seni konuşuyoruz birazda beni anlat benden bahsedelim.''
(Oha egom everese çıktı. Ekin sağolsun.)
''Ne diyorsun sen sürtük.''dedi ve dediği gibi saçlarıma yapıştı.
''Bak,ya saçımı bırak ya da o platinli ve ombreli saçlarını söker tek tek yavaş yavaş götüne sokarım.Duydun mu.''
''Sıkıyorsa yap.''dedi ve daha çok çekti.
(Mağdem savaş istiyor öyle olsun.)
Biz kavga ederken kahramın Ekin olaya el koydu ve şuan ben, Ekin,Mert,Merve ve şeytanları müdürün karşısında yan yana dizilmiş kararı bekliyoruz.
''Müdür amcacım bizim Ekinle bir suçumuz yok bütün suç Merve ve Elis in.Ekin ile beni serbest bırakın.''dedi Mert sattın beni lan Mert.
''Merve kızım babanla konuştum sizin bir suçunuz yok çıkabilirsiniz. Bu kadar yeter kaçıncı oldu bu!Siz nakil işlemlerini başlatın okuldan atıldınız ve hiçbir devlet okuluna gidebileceğinizi sanmıyorum.''
''Ama müdür amca bizi Ekin le affedin.
Şu eski kankam okuldan atılmamıza sebep olan aptal sarıyı atsanız.''dedi Mert benden çekiceğin var.Ekin tam ağzını açtı ki müdür;
''Çıkın odamdan.'' dedi(!).
Ben de hırsla Mert le,Ekin i beklemeden çıktım.Mağdem okuldan atıldık şu sürtükte intikamı mı alayım.Dersin ortasında sınıfa girdim.Girer girmez saçlarına yapıstım.Ekinde ögrendiğim haraketlerle ağzını yüzünü dağttım.Sonra okulda cool bir çıkıs yapmak adına çantamı alıp yavaş yavaş yürüken bir de tarih hocasına selam yolladım.Sayisalcı olduğum icin az gördügüm bir hocaydı nede olsa dedim ve kapıyı sertçe çekip cool bir çıkıs yaptım.Ben koridorda ilerlerken Mertle Ekinde sınıfa gidiyordu.Onlara mahcup bakıslarımı yolladim onlara hem kizgin hemde mahcuptum.Daha fazla burda kalamazadim annemle babamda bırakmazdı onların yanına dönecektim.Okuldan çıktım ve canım babişimi aradım.
''Babiş ben sana birşey söylicem.''
''Söyle babacım.''
(Benim neden babamı aradığımı sorarsanız anneme söylersem beni parçalar.)
''Ben okuldan atıldım.''
''Ne!Kızım şaka mı yapıyorsun.Nasıl atılırsın hemen İzmir e geliyorsun hemen ilk uçakla.''
''Tamamda asıl sorun devlet okulunda okuyamam artık.''
''Nedenmiş o naptın da noldu bak sen haddini aşmaya başladın ilk uçakla geliyorsun beklemek yok toparlan gel.''
''Baba ben hemen gelemem daha Berk e haber vermedim.''
''Kızım ne Berk i okuladan atıldın farkında mısın hemen geliyorsun.''
''Baba söyeldiğime pişman etme.''
''Asıl sen beni pişman etme ben geliyorum almaya nasıl gelmiyomuşsun göstericem ben sana.''
''Bulursan gösterirsin.''
Dedim ve yüzüne kapattım.Hemen yurda koştum ve eşyalarımı aceleyle topladım toplar toplamaz dışarı çıktım.Rüstem ağabeyin sözerini kulak ardi edip taksi durdurdum ve Berk in evinin adresini verdim.Bende anahtar olduğu için eve kolayca girdim ve Ekinle kavga ettiğimizde Berklere kalmaya geldiğim zamanki odaya girdim.Burada da azıcık eşyam olmasına rağmen getirdiğim eşylarıda yerleştirdim .Sonra kot şort ve beyaz bir tişort giyip aşağıya indim.Bugün mağademki herkesi üzdüm bari sevgilimi mutlu edeyim.Normalde Berk ailesiyle yaşıyordu fakat ailelerimiz yakın olduğundan bir projede beraber iş yapacakları için kayınvalidemler İzmir e gitti. Malesef yemek yapmayı bilmediğim için dışarıdan yemek sipariş ettim sofrayı hazırladım ve kapı çaldı.
''N ne işin var senin burada.''
''Ya sen geç içeri ben sana anlatıcam ne oldu sevinmedin mi.''
''Hiç öyle şey olur mu tabiki sevindim ama şaşırdım doğrusu biliyorsun Ekin annende daha beter beni parçalaya bilir.''
''Ekin ve Mert buraya geldiğimi bilmiyorlar.''
''Nasıl?''
''Sen çık üstünü değiştir gel anlatırım.''
''Tamam canım hem bu arada bu akşam Enesler gelicek senin için sorun olur mu biz aşağıda oluruz.''
''Yok siz keyfinize bakın''
Berk yukarı çıktıktan sonra telefonuma baktım.23 cevapsiz arama 43mesaj.Yuh ama iyi oldu burunları sürtsün.10 dk sonra falan Berk geldi herşeyi anlattım ve (hayır malasef ki kayınvalidemler olmadığı için yardımcılarıda yok bu durumda iş bana kaldı of.)
Ben işe koyulurken Berk te çalan kapıya bakmaya gitti.Bulaşıkları makineye yerleştirirken Enes in sesiyle arkama döndüm.
''Selam yenge her zaman ki gibi çok güzel ve çok coolsun''
''Sağol Enes tek iltifat eden sesin.'"
''Yalakalık yapma lan biz iniyoruz kolay gelsin canım.''
''Sağol.''
Bende bulaşıkları yerleştirdikten sonra yiyip yiyip kilo almama özelliğimden yararlanarak dolaptaki pastayı alıp odama çıktım.Bilgisayardan izlicek film bulduktan sonra filmi izlmeye koyuldum.Film bittiğinde bende bittim.Gözlerim yanıyo.Ve gözlerimi kapadıgım gibi uyudum.
Gözümü kapının sesiyle açtım.Kapıya bakmaya inerken birde ne göreyim yaşmasal fonksyonlarımı kaybetmeye başladim galiba .
''Baba senin ne işin var bu-''
''Seni ne kadar merak ettiğimizi biliyor musun.''
''Ekin Mert annen ben seni arıyoruz bu ne rahatlık.''
''Ama bab-''
''Sus hazırlan ''
''Baba ilk başata gerçekten İzmir e gelmeyi istiyordum ama Berk.''
''Ben sana öyle birşey mi söyledim bizim kaldığımız otele gel.''
''Nasıl?''
''İstanbul a taşınıyoruz neyse senle sonra konuşucaz hazırlan arabada bekliyorum.Berk oğlum sana da sağol bu deli kız sana zahmet vermiştir.''
''Ne zahmeti birşey değil.''
Yukarı çıktım eşyalarımı topladığım gibi aşağı indim.
''Herşey için saol.''
''Asıl ben teşekkür ederim.''
''Neyse ben gidiyorum babamı fazla bekletmiyeyim.''dedim.
Kapıyı kapattım ve evden çıktım.Arabaya biner binmez babamla tartışmaya başladık.Yol boyu o konuştu ben tabiki dinlemedim.Otele geldiğimizde annemin ve babamın öğütlerini dinlerken birden aklıma Ekin ve Mert geldi.Hemen annemlere birşey söylemeden otel odasından çıktım.Ve ilk olarak Ekini aradım.
''Alo Ekin ben özür dilerim.Ben saygısızlık ettim.''
''Tamam hadi okuldan atılmayı beraber hakkettik kaçıncı kavgamız fakat birşey söylemeden çekip gitmeler.''
''Ya özür dilerim ama yanlız kalmaya ihtiyacım vardı.Sizde beni anlayın.''
''Tamam .''
''Tamam yarın her zaman ki kafede.''
Kendi kalacağım odaya girdim ve üstümü değiştirdim.Ardından kendimi yatağa attim.Ve erkenden uyudum.Sabah lanet olası alarmla uyandım zaten okuldan atılmıştım o yüzden gözlerimi kapattım ve bir saat sonra ''oda servisi''sesiyle tekrardan açtım.Sonra ise üzerimi değiştidim nede olsa gidiceğim kafe buraya uzaktı.
Herzaman ki coolluğumu ve tatlılığı konuşturarak giyindim azıcık makyaj yapıp odadan çıktim.Otelden çıktıktan sonra gördüğüm ilk taksiyi durdurup adresi verdim.Ücreti ödeyip kafede bulduğum boş masaya oturdum.5 dk sonra Ekin geldi.
''Ya ben özür dilerim.''
''Tamam sorun yok ama hangi okula gidicez onu düşün.''
''Ben buldum ki.''
''Hıh?"
''Aktaş kolejine''
''Ne!''
''Ne var Berk te orda babamı arıyım.Konuşsun pazartesiye başlarız nasıl fikir.''
''Ben o okula gitmem.''
''Ya hadi bitterim siz beni satsanizda ben sizi yarı yolda bırakmam konu kapanmıstır.''
''Of Elis yaptın gene yapacağını.Bu arada güzel dağıtmissın Merve yi.''
''Saol canısı.Ben babamı arıyım bizde buraya taşınıyoruz ev bakıyolardı.Hemen okuluda ona göre hallederler.''
''Sizin adınıza sevindim.''
Babamı aradım ve buldukları evinde yakınlarda olduğunu söyledi yani yeni bir sayfa açıyoruz.Bir iki saat daha oturduktan sonra kalktık.Ekin le kapının önünde ayrıldık.Hafta sonu ev baktık ve kolayca bulduk.Taşınmaya başladık Berk ve Ekinle buluştum hala (Mert le küsüm) şimdi ise yarın ki okul için hazırlık yapıyorum(MASKE)ne de olsa yeni bir okul okulun popüleri olmak kolay değil.Neyse maskemi temizledikten sonra son kez işlerimi halledip yatağıma girdim.Sabah gıcık alarmın sesiyle uyandım.Şuan öyle demeyi çok isterdim fakat saat daha 05.00
bir daha uyuyamayacağım için kalkip lavaboya gittim.İşlerimi hallettikten sonra lavabodan çıktım.Ve bavulun önüne geçtim daha tam taşınamadığımız için eşyalarım bavuldaydı.Kıyafetlerimi giydikten sonra aylaynır çekip rimel sürdüm son olarak bordo ruj sürüp çantamı alıp odadan çıktım.Aşağı indiğimde annemle babam kahvaltı yapıyorlardı.
''Günaydın canlarım''dedim.
''Günaydın.Nedir bu neşenim sebebi.''
''Hiç herzamanki halim neyse ben kaçtım.''
''Kaç bakalım.''
Kapının önünden taksi çevirdim.Okula geldiğimde Mertle Ekin beni bekliyorlardı kapının önünde.
''Günaydın.''
İkiside aynı anda ''Günaydın''dediler.
Hep beraber müdür ün odasına çıktık.
''Çocuklar bu okula neden geldiğinizi unutmayın.Elis babanın hatrına kabul ettim.Ama haddinizi bilin kavga istemiyorum.''
''Tamam hocam da biz sınıfımızı öğrene bilir miyiz.''
''Tabi çocuklar.12/C.''
(Ne oha Berk le aynı sınıftayım.)
''Sağolun hocam''deyip odadan çıktık.Sınıfın kapısı çalıp sınıfa girdik.Kendimi tanıttıkyan sonra en arkaya Berk in yanına geçtim.Önümüzede Mertler geçti.Neden bu kız bize bakip bakip duruyo ki bu kıza kanım tutmadi.Geç kaldıgımız için özür dileriz inş güzel olmuştur.❤
Okuduğunuz için teşekkürler.💕
《Esma》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Benim Gece Senin
Teen FictionEkin Çağıl Elis Taş Aktaş Soysal ________________________ Ege Barış Uraz Karahan Soydan Erdem ________________________ "Ay Benim Gece senin.."