Dirumah S. Queen '
Heol! Aku tak setuju! Tempik Rayeon. Aku pun. Sokong Qistal. Yang lain cuma mendiamkan diri.
Tapi kalau kita tak terima cabaran tu, nanti diorang kata kita ni pengecut. Kata minra. Tapi takkan lah kita nak menyamar jadi lelaki? Bersekolah kat sekolah lelaki? Soal hayeon tidak puas hati dengan minra.Flashback;
Dibelakang sekolah'
Hah kenapa nak jumpa kat sini? Soal saeyoung. Aku nak bagi challenge kat korang. Korang berani? Kata sowon sambil smirk. Begitu juga ahli Gfriend yang lain. Korang bagitau lah ape challenge tu? Soal yaena pula. Hmm. Korang masuk dan belajar kat sekolah "SEOUL HIGHSCHOOL". Amacam berani? Soal yuju. S. Queen terkejut mendengar cabaran itu.
Korang dah gila ke ape?! Tu sekolah untuk namja. Bukan untuk yeoja! Kata qistal. So? Soal umji bersahaja. S. Queen rasa nak tumbuk je muka yeoja berenam didepan mereka itu. Kau tengok! Kitorang ni lelaki or perempuan? Soal rayeon geram. Dah nama pun challenge. Mestilah mencabar. And korang perempuan. Kata sinb.
Hmm kalau takut cakap jelah.! Loser! Hahahahahaha Gfriend bergelak sakan. Aku setuju! Kata minra membuat kan ahli nya yang lain terkedu. Good! Korang boleh mula kan challenge ni minggu depan. Dan challenge ni akan berjalan selama 3 bulan. Ingt tu. And sokay, cuma kita je yg tau. Kata sowon lalu berjalan meninggal kan kumpulan S. Queen bersama gang nya.
Eonni! Kenapa eonni bagi challenge tu? Soal umji. Sebab aku tahu diorang takkan mampu habis kan challenge tu. And bila diorang tak mampu habiskan masa tu kita boleh tunjuk kan kat diorang yang sebenar nya diorang tu loser! Jawab sowon panjang lebar. Haah. Lagipun sekolah tu kan pengetua dia bapa si eunha. Kata yuju. Diorang belum tahu lagi teruk mana sekolah tu. Sekolah tu adalah sekolah paling teruk aku pernah jumpa. Kata eunha sambil smirk.
End flashbacks!
Please lah. 3 bulan aje pun. Pujuk Minra. Aku nak mandi! Rayeon. Aku nak masak! Syuha. Aku ada kerja nak buat. Kan yaena kan. Jom. Kata hayeon dan yaena hanya mengangguk. Qis! Pagi tadi dalam bilik aku, aku ada nampak kelibat doraemon lalu. Jom teman aku siasat doraemon mana entah sesat dalam bilik aku tu. Kata saeyoung. Eh? Doraemon? Bila masa benda tu kwnsskwnjdej belum sempat qistal menghabiskan ayat nya saeyoung menekup mulut nya. Mereka sebenarnya ingin mengelak dari bersetuju dengan challenge itu.
Woi! Tenuk! Korang setuju atau korang nak aku bakar bilik korang? Kata minra. Wui! Aku rasa seram wei. Bisik rayeon. Kan. Sokong mereka kecuali minra. Hmm yelah. Kitorang setuju. Jawab mereka pasrah. Yeah! Sayang korang! Minra bersorak gembira.
Next chapter?
(Hoho rasa malas jer nak update)
Update or not?
YOU ARE READING
G I R L' S VS B O Y' S (LET'S THE WAR BEGIN)
Fanfictionswag and kawaii always! 💕 vote and comments. (no copy!) aku guna otak untuk fikir, guna masa untuk buat ff ni. and aku guna jari tangan untuk type segala isi cerita ni. so hargai lah yer.. 💕💜 swag!