"YEOJA HIGHSCHOOL"
Pit! Pot! Lalu lalu! Pekik qistal yang berada ditengah tengah sekumpulan pelajar itu. Woi! Lalu woi! Astaghfirullah!! Woi! Pekik rayeon juga yang berada disebelah qistal. Hah! Inilah masalah budak budak zaman aku ni! Orang yang kat sini dok teriak minta laluan boleh je buat bodoh. Dah tau diri tu bodoh tetap jugak nak berlakon bodoh. Hampeh! Hah kau ni pulak tau jugak mengucap aku fikir kau tak pandai. Yelah sekarang kan org dok ter "ohyemji!" Dok "oh my god" Bebel qistal panjang lebar. Aku islam okay. Cuma nama je korea. Tinggal pun kat korea tetapi diri ini tetap hamba allah. Jawab rayeon riak.
Skip.
Mana budak berdua tu. Aku suruh pegi kantin beli lollipop. Ni dah 20 minit berlalu belum datang gak. Kata saeyoung. Sabarlah. Tak reti sabar eh. Hish hish sesungguhnya nafsu makan terlalu kuat berbanding iman seseorang. Usai berkata hayeon menggelengkan kepalanya.
Deep. Kata yaena sepatah lalu memandang sekotak 🍩 donut yang dah kosong habis dimakan nya semasa saeyoung dan hayeon berdrama yang bertajuk "deep" sebentar tadi.Tu budak berdua tu datang. ChunAe memuncungkan mulut nya kearah Qistal dan Saeyoung. Sungguh hodoh muka kau wahai manusia bernama Jung Chun Ae a.k.a saeng (adik)ku tercekik swag. Kutuk minra.
Hah hah hah... Nah sae. Lolli to the pop kau. Qistal menyerah kan lollipop kepada saeyoung. Lambat. By the way thanks pendek berdua. Saeyoung menyambut huluran qistal. Aku lagi tinggi dari korang berdua okay. Rayeon membela diri. Whatever! Tempik qistal dan saeyoung serentak.
Skip.
Kelas 4 beauty "
Kelas tersebut bising dengan bunyi ketawa enam orang pelajar perempuan yang tengah membuli seorang pelajar nerd didalam kelas itu. Mereka berenam adalah Queenka and known as Gfriend. Mereka berenam mempunyai wajah yang comel putih dan innocent berlawanan dengan S. Queen bermuka slumber, ganas berkelakuan macam lelaki tak pandai bergaya dan hati batu.
Woi! Sudah sudah lah buli budak tu. Qistal bersuara dari tempat duduk nya iaitu disebelah saeyoung. Entah. Muka je comel badan je pendek cute kecuali si giant sorang tu, tapi perangai mengalahkan perangai anjing yang kurang kasih sayang dari tuan dia. Jawab minra slumber sambil bermain dengan Iphone nya.
Suka hati kitorang lah. Korang takpayah nak jadi ayam yang berkokok dipagi hari ganggu ketenangan orang. Balas Yerin. Lagi bagus jadi ayam daripada jadi anjing. Jawab yaena. S. Queen tergelak mendengar perlian yaena itu. Gfriend mendengus kasar.
Baru sahaja eunha dan yuju ingin melangkah kearah yeoja (gadis) bertujuh itu. Sowon terus menarik tangan mereka berdua. Ape kata masa balik nanti kita jumpa kat belakang sekolah ni. Ajak sowon sambil smirk. Ahli nya yang lain mengerutkan dahi tidak faham kenapa sowon bertindak sedemikian.
S.Queen turut berasa hairan. Kenapa nak jumpa kitorang? Soal hayeon. Nanti kau tau lah. Pulang sekolah ni terus jumpa kat belakang sekolah. Sowon smirk lalu berjalan ketempat keluar untuk ke kelas nya iaitu 5Power. Yuju yang berdiri ditepi nya hanya mengikut sowon kekelas mereka.
Mesti sowon eonni (kakak) ada rancang sesuatu. Bisik sinb yang hanya didengari nya dengn yerin.
Entah. Jawab yerin. Eonni line S.queen turut keluar dri kelas 4 beauty. Unnie line gfriend dan S.Queen sama kelas iaitu 5 power begitu juga maknae line 4 beauty.Next part💜
Swag
YOU ARE READING
G I R L' S VS B O Y' S (LET'S THE WAR BEGIN)
Fanfictionswag and kawaii always! 💕 vote and comments. (no copy!) aku guna otak untuk fikir, guna masa untuk buat ff ni. and aku guna jari tangan untuk type segala isi cerita ni. so hargai lah yer.. 💕💜 swag!