SEOUL HIGHSCHOOL "
Aku boring lah hyung! Pekik bobby. Kau mmg boring je memanjang. Kalau main game tak pulak boring kalau boleh berak makan minum semua depan computer dok main game Kata Song dan kawan kawannya yang lain mengangguk tanda setuju, bobby pulak mempamerkan muka tak puas hati Haih. Cubalah kat sekolah ni ada yeoja taklah aku ni single je. Kata B.I Ni lagi sorang fikir pasal perempuan je. Lebih baik aku main basketball. Jay berdiri sambil memeluk bola
GELANGGANG BASKETBALL "
Hyung! Bagi bola tu kat aku! Pekik chan. Nah! Jay membaling bola tersebut kearah Chan, Chan menyambut dan dengan muka yg riak dia menjaringkan goal. Yeah!!!! Sorak DK yang sama team dengan Jay dan Chan. Cis! Siap kau nanti. Kata June tak puas hati. Huhuhu kalah! Ejek Dk lagi lalu membuat dab.
Yow! Kalau yepun main basketball. Ajaklah kitorang sekali. Kata jungkook yang baru datang bersama kumpulan nya iaitu BTS.
YOW! jom lah. Memandangkan group korang ada 7 orang and kitorang pun sama. Apekata kita lawan. Amacam? Kata B.I sambil tersenyum. Rapmon tersenyum penuh makna lalu berkata. Okay! Jom Gang! Usai berkata mereka semua berdiri diposisi masing masing.Skip.
Hah hah hah! Yeah kitorang menang! Hah hah hah. Kata V keletihan. Alah nasib aje tu. Kata bobby pula. Eleh kalah taknak ngaku! Ejek jhope dan jimin. Yang lain malas nak melayan perangai budak budak tak cukup matang itu.
Eh, korang tahu tak sekolah kita akan terima pelajar baru. Kata jin tiba tiba. Tau, kau baru bagitau 5 saat yg lepas. Kata suga slumber. Jin menarik rambut suga sedikit. Argh! Sakit lah aduh suga. Hah encik Jin sila sambung topik tadi. Song. Aku ada dengar cikgu kwangsoo kata minggu depan akan ada pelajar baru bersekolah disekolah kita ni. Diorang dari japan. Kalau tak silap arr. Sebb masa tu aku tumpang buang sampah kat depan bilik guru terdengar pulak cikgu kwangsoo tu bercakap dengan cikgu HAHA. Terang jin panjang lebar.
Oh..... Alah kenapa lah aku tak excited. Kata bobby. Sebab yang masuk nanti confirm lah students lelaki, kalau students perempuan aku rasa kau dah terkinja kinja melompat mcm beruk. Jawab Jay. Tu mmg pastilah tidak dinafikan dan jgn dinafikan. Kata V.
Kring!!! Bunyi loceng menandakan waktu belajar akan bermula sebentar lagi. Loceng dah bunyi! Jom. Masuk ke kelas. Ajak Dk. Yang lain hanya mengangguk. Maknae line IKON dan bts sama kelas dan hyungline bts dan IKON turut berada dikelas yang sama.
Next chapter 💜
YOU ARE READING
G I R L' S VS B O Y' S (LET'S THE WAR BEGIN)
Fanficswag and kawaii always! 💕 vote and comments. (no copy!) aku guna otak untuk fikir, guna masa untuk buat ff ni. and aku guna jari tangan untuk type segala isi cerita ni. so hargai lah yer.. 💕💜 swag!