~1~

41 4 2
                                    

Stěhováci už odjeli. Dám kufr do auta a vyrážíme z Chicaga směr Los Angeles. Bude to dlouhá cesta, tak jsem si vzala sluchátka. ,,Připoutat a jedeme" ještě zavolal táta. A já už se přestávám zabývat světem kolem sebe a vnímám jen a jen hudbu. Po několika nudných hodinách v autě jsem usnula. Probudila mě až obrovská rána. Všichni jsme sebou trhli. A táta povídá ,,praskla nám pneumatika". ,,Všichni vystupte, budu jí muset vyměnit". Ve tři ráno jsme tedy vylezli a čekali až to táta opraví. Hodinka a pneumatika vyměněna. Hurá do auta! Táta se jenom vystřídá s mamkou, aby si taky mohl odpočinout a pokračujeme dále v krasojízdě. V půl deváté ráno jsme se stavili na snídani v McDonald's. Dala jsem si jen kafe a nějakou ovocnou kapsičku. Všichni dojedli a mohli jsme jet dál. Oběd jsme měli pak až ve dvě odpoledne. Už jen čtyři hodiny a budeme na místě. Vlastně jsme se ani nezmínila: proč se stěhujeme? Můj táta je úspěšný podnikatel, který se každých šest let musí stěhovat na nové stanoviště, kde pak působí a vytváří nové projekty s dalšími lidmi pracujícími v této branži. Tak toto je ten důvod. Nyní se vlastně stěhujeme do vily, kterou navrhl a nechal postavit. Je šest hodin večer a my jsme dorazili před nádherné obrovské stavení.

 Je šest hodin večer a my jsme dorazili před nádherné obrovské stavení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Táta nám jde udělat prohlídku. Otevírá dveře a já už začínám tak trochu šílet. Je to naprosto boží jak zvenku tak zevnitř. Hned jsem si běžela vybrat pokoj. Jelikož auto stěhováků stálo v garáži, šla jsem tam. Věci, které jsem unesla jsem odnosila do pokoje (nebylo jich málo) a zbytek mi tam odnesli stěhováci. Byla jsem úplně vyčerpaná, ale ještě jsem neměla postavenou postel, tak jsem se do toho dala. Ano, já jsem začala smontovávat postel. 😂Samozřejmě se mi povedlo ji sestavit. Nevím však jestli bude držet až si na ní lehnu, ale to už je detail. Ještě matrace a je to! Dobrou noc. Vůbec nevím co se dělo ve zbytku domu, prostě jsem usnula a hotovo.

1. Omlouvám se, že je to tak krátké, ale to jen na rozjezd
2. Omlouvám se za případné chyby v textu.
A ahoj u další kapitolky

NowKde žijí příběhy. Začni objevovat