~4~

14 3 0
                                    

,,Sophi, Came, vstávat je čas na snídani."
,,Né,škola" řekla jsem si. Pomalu jsem se vyhrabala z postele a vyšla ze dveří. Cam stál proti mně a taky nevypadal zrovna nadšeně. Slezli jsme dolů a sedli ke stolu, kde už byla připravená snídaně. Po snídani jsem se převlékla a udělala hygienu. Vzala jsem si:

Zavolala jsem Kat, že se sejdeme před školou a vyrazila jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zavolala jsem Kat, že se sejdeme před školou a vyrazila jsem. Procházela jsem městem a koukala, kde by se dalo co vyfotit. Předemnou se objevila obrovská škola Westminster Arts Academy. Už vidím Kat, jak na mě mává. ,,Ahoj." ,,Čauky." ,,Nejdříve zajdeme za ředitelem a potom Tě tu provedu" navrhuje Kat. ,,Tak dobře."
Ředitel byl velmi milý a pěkně mě v nové škole uvítal. Pak jsme se vydali na prohlídku. Velmi se mi líbily velké taneční sály v prvním patře. Normálních učících tříd tu bylo opravdu málo. Myslela jsem si jak moje stará škola a tahle škola budou stejné a dost jsem se s
spletla. Potom jsme se přesunuli do naší třídy. Kat mi dala rozvrh a už jsme seděli v lavici. Učitelka vešla do třídy, pozdravila nás a začala vykládat. Byla jsem velmi ráda, že mě nepředstavovala před celou třídou.( Je to vždy takový trapas.) Já jsem se zaměřila na rozvrh. Tancování máme každý den čtyři hodiny. Ovšem nejsou to jen Latinskoamerické tance, ale i street, hip hop a divadlo. No pak nějaké obyčejné předměty a jeden volitelný, kterým je vaření nebo sebeobrana. Jo bude to zajímavé!

...Cameron...
Tak jsem dorazil do školy. No co bych řekl, prostě škola. Byl jsem u ředitele a je to docela fajn pán. Pak řekl jedné učitelce, aby mě provedla po škole. Tak jsme to prošli a ukázala mi třídu. Porozhlédl jsem se a šel si sednout do volné lavice. Chvíli všechny tak pozoruju a najednou slyším ,,No nekecej, no je to on. " přiřítili se dva kluci. Opravdu nevěřím vlastním očím Harvey a Nash. ,,Věděl jsem, že jste odešli na jinou školu, ale, že sem a na stejnej obor. No každopádně vás rád vidim." Přišel učitel a všichni ztichli. ,,Dobrý den, dnes si vyzkouším nováčky ze zpěvu a pak vás rozdělím do skupin." ,,Zřejmě nejsem jediný nový" řekl jsem si potichu. ,, První půjde slečna Bradshaw a připraví se pan Dallas" zavolal učitel. Byl jsem trochu nervózní, protože jsem neměl připravenou žádnou písničku. Nakonec to proběhlo celkem v pohodě. Zeptal se mě na nějaké noty, zpěváky, které znám a chtěl abych zahrál na kytaru. Skončila hodina a přišel pro mě ředitel, tak jsem se trochu lekl co jsem provedl, hned první den. ,,Nemusíte se vůbec bát pane Dallas, chtěl bych Vás požádat, jestli by jste vypomáhal v 3.AD, protože vím jak jste byl na vaší škole úspěšný a myslím si, že by to některým studentům pomohlo. ,,Dobře, s tím nemám problém" odpověděl jsem.

...Sophie...
Převlékli jsme se do úboru na Latinu. Vešli jsme do třídy a všichni se rozdělili do dvojic. Kat šla za Chrisem a já zůstala stát u zrcadla vepředu. Sama. Jsem opravdu zvědavá koho mi přidělí učitelka. ,,Wille vem si Sophii" řekla učitelka. Ke mně přišel vysoký, blonďatý kluk a řekl: ,,Jsem William Butler. Jsem ze třeťáku a ty?"

 Jsem ze třeťáku a ty?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Sophie Dallas. Druhák." Pak už jsme šli na určené místo v sále. Zkoušeli jsme nějaké kroky, když v tom se otevřeli dveře ve kterých stál ředitel a...
Počkat, cože, Cameron?! ,,Dobrý den studenti, přišel jsem vám představit pomocníka paní učitelky. Jmenuje se Cameron Dallas a je jeden z nejlepších studentů v tomto oboru. ,,No to si ze mě děláte srandu? To jako vážně! " pomyslela jsem si. ,,Hele nejste náhodou příbuzný" zeptal se Will. ,, No blik" vyjela jsem po něm. Hned se začal omlouvat, ale já už ho moc nevnímala a soustředila jsem se na Cama. ,, No to bude skvělé pololetí. Ani ve škole nebudu mít chvilku klid."
Pokračovali jsme v procvičování kroků a co se nestalo, přišel Cam a začal nás opravovat. Dost si nás vychutnával, ale to se moc Willovi nelíbilo a tak na něj vyjel, že to děláme dobře a že i když jsem jeho sestra, tak si to ke mně dovolavat nemusí. Učitelka si ho zavolala a já jsem musela zbytek hodiny tancovat s Camem. Né, že by to bylo něco strašného, ale je to brácha.
Škola skončila a já mohla konečně domů. Po cestě mě ještě zastavil Will a tak jsme šli chvilku spolu. Povídali jsme si a já zjistila, že máme spoustu společného. Samozřejmě šla s námi i Kat a celou dobu se culila. Když se od nás odpojil, tak jsem se na ní podívala a ona ,,Pěknej co? No, ale smůla má holku, která chodí s tvým bráchou do třídy. Carrie Bradshaw. Tak teď jsi informovaná a můžeme vyrazit na pláž. " Jen jsem to odkývala. Doma jsem se převlékla do plavek.

A šla jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A šla jsem. Na pláži už na nás čekal Chris a ještě někdo, koho jsem vůbec nečekala. Byla to moje nejlepší kamarádka ze staré školy a její sestřenka.,,Ahojky co vy tady? " ptala jsem se. ,,No příští rok sem nastupuju na školu. Tak mě sem Susan vzala na obhlídku.(Susan bydlí v LA). ,,Počkat na jakou školu? " hned jsem se ptala. ,, No na Westminster Arts Academy. " ,,To je skvělé, tam chodíme s Kat." Celé odpoledne jsme surfovali a opalovali se. Už se, ale blíží večer a já musím domů. Rozloučila jsem se a šla.  Doma na mě čekala mamka s nějak moc happy náladou. ,,To je skvělý, že máš s Camem hodiny. Alespoň vás mám pohromadě a nemusím se bát kde se někdo z vás toulá" řekl mamka. Já nahodila svůj šťastný výraz a souhlasila. Jen co jsem, ale zašla za roh, začala jsem se tvářit otráveně. Vyšla jsem po schodech nahoru a narazila na Cama. Začala jsem mu hned vyčítat jak si nás dnes podal. On mě, ale přerušil a řekl: ,,Chtěl jsem vidět jak se Will zachová, když budu prudit a jestli se Tě zastane. Aby moje sestřička nebyla s nějakým debilem." No tohle jsem opravdu nečekala. Hned jsem ho objala. ,,Tak všechno dobrý, ségra?" opatrně se zeptal. ,,Jo všechno dobrý." Pak už jsme se rozešli každý do svého pokoje.

Tak je tu nová kapitolka.
1. omlouvám se, že jsem dlouho nic nevydala
2. Za případně chyby v textu
A ahoj

NowKde žijí příběhy. Začni objevovat