Uběhlo pár dní a já zjistila, že na školu chodí spousta super lidí. Samozřejmě to nemění nic na tom, že je to škola. No co. Tak teď streetdance.
Na tuhle hodinu s náma Cam nechodí. Hlavní ovšem je, že při streetu nejsme rozdělení do dvojic, takže si můžeme s Kat dát duel. Už se to začíná rozjíždět. Kat vyrazila jako první. Vytáhla na mě prvky, které vůbec neznám, ale byly luxusní. Už jsem se konečně dostala k tancování i já, ovšem Kat se nedala a znovu se do mě pustila. Po 5 minutách náš duel skončil a Kat vyhrála. Byla celá nadšená. Opravdu se jí to povedlo. Přišla jsem k ní a řekla: ,,Blahopřeju tak jsi vyhrála, no a co. Příště tě porazím." ,,No kdopak nám tu prohrál" řekla provokativně Kat. Obě jsme se potom začali smát. Sranda musí bejt. A co to vidím... Chris vyzval Kat do duelu. Příjmula to a už se to na parketu zase rozjelo. Tenhle trval, ale mnohem déle. Skončil a Chris vyhrál. Jo byl opravdu dobrej. Co však mi bylo divný, bylo to, že Kat se na něj usmála a upřímě mu pogratulovala. Tohle nikdy nedělá, vždy se rozčiluje, že prohrála. Sice jen z legrace, ale i tak. Byl pátek, takže jsme skončili dříve. Hned po hodině, jelikož byla poslední, tak jsme šli domů a já se začala vyptávat. Nakonec z ní vypadlo: ,,Nech toho jen mě Chris pozval na odpolední surfování. Můžeš jít s námi, o nic nejde." Mám jim tam dělat křena. No co tak alespoň uvidím co se to děje. I když tuším. Spíš se jdu ujistit. ,,OK. Tak já přijdu." Jen co jsem to dořekla, jsem si uvědomila kolik toho ještě chci udělat a stihnout. Takže jsem se rozloučila s Kat a běžela domů. Doma jsem odložila batoh do pokoje, sedla si ke stolu a začala psát domácí úkol. Nebylo to nic hrozného, takže jsem to měla hned. Dole jsem pak podle mamky "rozkazů" uklidila nádobí, vysála, vyžehlila oblečení na koši a připravila odpolední svačinu pro mě a Cama. No a aby si někdo nemyslel, že Cam nic nedělá, tak on vynáší koš, utírá prach a také moc rád vyjídá lednici, tudíž chodí OBČAS nakupovat. Na dnešek chtěl, abych mu šla nafotit nějaké fotky. Tak jsme hned po svačině vyrazili.
ČTEŠ
Now
Teen FictionNa tom, jak se v danou chvíli rozhodneme, hodně záleží. Sebemenší rozhodnutí, nám může změnit život. A tak sledujte mé postavy, jejich příběhy a jejich rozhodnutí.