Prológus

236 17 0
                                    

Mikor egy átlagos lány élete szertefoszlik és hirtelen egy teljesen más világban találja magát , kire számíthat? Kiben bízhat? Elizabeth Clark élete volt a legátlagosabb ,de ez megváltozott azon az éjszakán mikor megtámadták, vagy inkább azon amikor először változott át vérfarkassá. A világa mint egy üveg, szilánkokra tört.A családja, a barátai mindenkit elvesztett, csak a szörnyeteget látták benne, ahogy egy ideig ő is saját magában. De szerencsére rá jött ,hogy van akire számíthat, akik segítenek neki. Mikor bekerült Lucian Graymark falkájába új családra lelt. Bekerült egy olyan világba ahol az árnyvadászok angyali erejükkel védik meg a mondéneket a démonoktól. Egy olyan világba ahol a vámpírokat, tündéreket, boszorkánymestereket és vérfarkasokat vagy szövetségesnek vagy közönséges bűnözőnek tekintik a Nephilim harcosok. Elizabeth sosem kedvelte őket túlságosan, úgy gondolta arrogánsak és mindenkinél felsőbbrendűnek hiszik magukat. Ez nagyából igaz is volt, de nem minden árnyvadász volt ilyen. Mikor Elizabeth találkozik Jason Nightshade-el a véleménye gyökeresen megváltozik az árnyvadászokkal kapcsolatban. Vajon egy árnyvadász és egy vérfarkas kapcsolatának mennyi esélye van ebben a világban? Vajon egy szörnyeteg szerethet egy angyalt? És az angyal viszont szeretheti?

Werewolves (Szünetel)Where stories live. Discover now