1"Karanlıktaki Gölge"

68 0 0
                                    

'Yeter?!? 'diye bağırdım. Sadece ağzımdan dökülen kelime bu olmuştu. 23  yaşındaydım ve hala babam benim hayatıma karışıyordu . Kendisi benim için nasıl bir hayat seçiyorsa benim o hayatı yaşamam gerekiyordu. Ama yok artık yeter istemiyorum. Bir kez olsun kalbimin sesini dinleyecektim ve artık babama boyun eğmeyecektim.

23 yıldır ilk defa babama bağırmıştım ve evi terk etmiştim babamın şaşkınlığı yüzünden okunuyordu. Durun size babamlan şimdiki yaptığım beni çileden çıkartan konuyu anlatıyım.

Ben bir mimarım Bodrum ***** Mimarlık Fakültesi mezunuyum 1 sene hazırlık okudum ve yurt dışında mimarlık alanında özel eğitimler aldım. Ama bu babamın işine yaramıyordu çünkü ben bir şirket açıp Mimarlığımı ünlendirmek istiyordum. Ama babam beni 4. Holding'inin başına geçirip ortağının oğlu olan Akın ile birlikte holdingi yönetmemi istiyordu .Akının küçüklükten beri bana olan duygularının farkındaydım ama bilmemezlikten geliyordum . 

' yeter be yeter istemiyorum ne seni ne o pis paralarını ne de holdinglerini ben sadece hayatımı yaşamak istiyorum anladınmı beni ' derken bir yandanda üztüne yürüyordum 

babam bu halimden korkmuş olcakki oturduğu koldukta adeta büzüşmüş kalmıştı.

bu dediklerimin ardından çantamı alıp kapıyı hızla çarpıp evden çıkmıştım.

duyduğum tek şey babamın arkamdan 

'açelyaa ' diye bağırması oldu

kahretsindi arabamın anahtarlarını almayı unutmuştum geri de dönemezdim o kadar ahkam kestim.

yağmurun altın koşarak giderken nereye gittiğimin farkında bile deyildim.

bi ara sokağa girdiğimde arkamda karanlık bir gölge görmüştüm sanırım sokaktaki ayaşlar dır diye koşşmamı bıraz daha hızlandırdım .bir anda sert bir cisme çarpıp yere yığıldım

zaten sırıl sıklam olmuştum birde yere düşünce dahada ıslandım. korksamda korkumu belli etmememk amacıyla kafamı yukarı kaldırdım karşşımda gördüğüm kişinin suratını karanlıktan tam göremiyordum ama kokusu 

kokusu çok hoştu pahalı bi parfüm kokusu ve sigara kokusunun buluşması adeta insanı mest ediyordu. 

ben kokusuna dalmış düşünürken konuşmaya başladı

'10A KADAR SAYIYORUM VE SEN BURDAN TOZ OLUYOSUN' dedi hem şok olmuş hemde korkmuştum.

bişey söylemeden koşmaya devam ettim arkama baktığımda kimseyi göremedim 

o karanlık görüntüsü ve o kokusu beynimden silinmiyordu kimdi bu 

karnlık gölge 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

10'A KADAR SAY #wattsy2017#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin