Karakterler

44 1 0
                                    

SELİN ; 

Adım  Selin SAYER , 22 yaşındayım. İskenderun da yaşıyorum .  Üniversite okuyordum . Tabi 4 yıldır sınıfta kaldığımdan dolayı okulu bıraktım . Sadece yazları bir yerde çalışıyorum .İngilizce ders veriyorum  ve çeviri yapıyorum ( Korece ve Japonca çevirilerde yapabiliyorum ama çok bir talep gelmiyor bu dillerde .) Bende insanları sevmeme hastalığı var hem seviyor gibiyim hemde sevmiyor gibiyim de . Ben bile kendimi anlamıyorum ve kendime bir anlam vermiyorum. genellikle evdeyim ve sonumun ne olacağını bilmiyorum çok da umutsuzum bu konuda . Başarı yok,para yok güzellik yok hiç bir şeyim yok . Ne yapacağım bende bilmiyorum tek bildiğim bir şey var artık ölmek istiyorum .  

KORAY;

Berk  DEMİR , 25 yaşında .  İzmir de yaşıyor ama genellikle Ankara'yada gidip gelip . bazen İskenderun'a geliyor .duygusuz acımasız zevklerine düşkün biri . bazı iyi huyları da var tabi ama diğer bütün kötü huyları iyi huylarını da götürüyor maalesef.  Çok iyi bir eğitim almış 3 dil konuşabilen bir sayko .  İzmir de yaşıyor . Sadis psikopat dengesiz ve çok yakışıklı birisi . şeytan tüyü var bu adam da ya .  kısacası hem yakışıklı hem paraya para demiyor biraz sayko ama aynı zamanda muhteşem biride. seviyorum bu adamı ya .Bazende nefret ediyorum :) korayla bir tek ortak yönümüz bu Koray'ın da  benim gibi insanları sevmeme hastalığı var . 

VAHİD ; 

Vahid DEMİR ; 40 yasında . Koray ın babası . Kendi babamla çok benzyior karakteri.

MEHMET ; 

Mehmet Sayer .  Babam . 50 yasında . Annemi aldatıyor bu yüzden ondan nefret ediyorum . sevgili babacığım bir gün benim ölüm sebebim olacak eminim bundan . İçki içer . Beni arada bir dövüyor maalesef . Bu yüzden de nefret ediyorum ama elimden bir şey gelmiyor çünkü babam . saygısızlıktan nefret eder . Dışarıdan baksan çok nazik ; kibar , düşünceli , çok anlayışlı , genel kültürlü biri gibidir .  Vahid amcayla benziyorlar karakter olarak. 

SABRİ;

Sabri SAYER.  Kardeşim , 10 yasında dünyalar tatlısı bir tanem benim . 

SEDA;

Seda Nur SAYER . 26 yaşında , 2 üniversite mezunu çok zeki ve çalışkan erkek gibi bir karakteri var , kaba bir kişiliği var yani. ama onu her şeye rağmen çok seviyorum,m canım ablam benim . bana her konuda destek olur yardım eder . yanlış yapsam bile her zaman arkamda durur ve doğru yolu gösterir bana genel olarak bütün sırlarımı bilir ama hepsini değil . 

ŞEMSİNUR;

Şemsinur SAYER , 50 yasında yeşil gözlü ; sarışın ve manken gibi  , annem hiç art niyetli düşünmez ama cin gibi mübarek . hemen hemen her gün dövüyor beni . çok asi bir evlatmışım her zaman öyle söyler bana . gene de annemi seviyorum . 

ÇAĞLAR ;

Çağlar KUZU , 22 yasında . komşumun oğlu hemde eski sevgilim . Çok yakışıklı , kaslı , ela gözlü, sarışın , uzun boylu , zengin ve instagram fenomeni . Geceleri içki içer , sabaha karşı eve gelir , kızlarla arası çok iyi ( sex anlamında da iyi)  tam bir playboy. Arkadaş çevresi de çok fazla . Çağlar'a özel İngilizce ve Korece  dersler veriyorum . tam bir ''g dragon '' hayranı .''  Çağları hem seviyorum hem sevmiyorum ama çok muhattap olmama kararı aldım . bu adam bana iyi gelmiyor . 

OKAN ;

Okan SAYGI , 24 yaşında zengin züppesi . iş yeri var 3 tane . patronum olur kendisi hemde eski sevgilim.piçin önde gideni . Sapık beni hep aldattı ve kandırdı. önceden çok severdim Okan'ı ama 4 yılın sonunda aslında onun sevilinebilecek birisi olmadığını anladım . Çok geç oldu bunu öğrenmem ama zararın neresinden dönersen kardır diye bir laf vardır  tam da bu hesap işte benimki. çok pişmanım Okan ' la olanlardan , ama yapacak bir şey yok .

YAĞMUR;

Yağmur KÖMÜR, iş arkadaşım . Okan'ın sekreteri . hem seviyorum hemde sevmiyorum bu kızı ya . kız biraz gıcık gibi . çok bir anlam veremedim bu kıza . 

SERDAR;

Serdar TAÇ , 23 yasında . Aynı lisede okuduk 3 yıl boyunca . Platonik aşkım olur kendisi ( ama öncede kaldı bu artık sevmiyorum zaten hiç de sevmemişim sadece takıntı olmuş bende bunu da çok zaman sonra öğrendim )  . Okul takımında oynuyor ve popüler biri. Yeşil gözlü ; 1.87 boyunda manken gibi . 

YAĞMUR ;

Yağmur SAL , 23 yasında . liseden arkadaşım . sıra arkadaşımdı okulda . tam bir sürtük arada bir görüşüyoruz sadece  . 


ALARA ;

Alara SAYER;  kuzenim . 18 yasında . benden küçük olmasına rağmen benden daha mantıklı biri ve bana göre hep doğru kararlar alır . 

KADİR;

Kadir TAKOZ ; 22 yaşında, psikolog . Liseden arkadaşım . aynı sınıfta okuduk , ilk başta sürekli kavga ederdik Kadir le ama sonradan çok yakın arkadaş olduk . 

Ben bir aptalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin