Orta okulu bitirip , ŞML lisesine başladım . Orta okulumun tam karşısındaydı zaten bu lise . 14 yaşındaydım , kısacası cocuktumm ( bn çocuk oldugumu dusunuorum cunku cdden cok kucuk tu yasımız ve hata yaptım ve bedelini 3 yıl boyunca odedim hemde cok agır bi sekilde hemde hiç bi sucum yokken) ( aa pardon tek sucum kız olmak ve bi erkeğe ilgi duymaktı ) . keşke yagmura hiç sormasaydım şuanki aklım olsa hiç sormazdm ama artık çok geçti maaleseff .
Herneyse hersey yeni okulumda beden dersindeyken birisiyle tanıştım . Benden 1 üst sınıftı . bn 96 lıydım o ise 95 liydi . 1.87 boyunda , yesil gözlü , sarısın TÜRK erkeği standardına göre yakışıklı biri gibiydi . İlk başta çok dikkatimi cekmedi ama zamanla ona ilgi duydugumu farkettim . Adını dahi bilmiordum . Aradan biraz zaman gecti tabi bn hala adını bilmediğim cocugu kesiorum . artık dayanayıp yagmur a sordum ;
'' Bu çocuk kim ?'' dedim
Yağmurda '' okul takımında o '' dedi . Allah tan yagmurda okul takımındaydı .
''adı ne ''diye sordum.
''Serdar ama biz ona'' Alman'' yada ''Taçmin'' dioruz'' dedi .
''Neden böle diyorsunuz'' dedim .
'' Bir sebebi yok nickname '' dedi.
Sonra aradan bir hafta felan geçti . yagmur serdar la konuşmuş . işte bnm onu sevdiğimi felan söylemiş . bu yuzden ortalık cok karıştıı . okulda cok sorun çıkaran biri değildim derslerimde iyi değildi . sınıfı hep ortalamayla gecerdim . ama ogunden sonra Serdar bnmle cok fazla ugraştı . çok fazla mobing uyguladı . merdivenlerden yuvarladı beni yaa . elinden gelse öldurucekti ben i.
Benden nefret edior hala bile . butun hekese onu sevdiğimi , bnm bi surtuk oldugumu dış görünüşüme kimsenin inanmaması gerektiğini söyledi hep .
''Dısardan bakınca ne kadar masum sun ama sen cok fena sın'' derdi bana . '' Kızlıgından utan '' demişti en son konuşmamızda.
Sadece ondan hoşlandıgım için bana yargısız infaz yaptı . halbuki bn onu sevdiğimi bile hiç bir zaman sölememiştim . Ewet ondan hoşlanıordum ama onu hiç sevmedim . 3 yıl bana yapmadıgını bırakmadı sırf Yagmur bnm sıra arkadasm die ona bile kötu davrandı , önceden yagmurla iyi anlaşıordu ama Yagmurla bile arası bozuldu . Resmen duşman olmuştu bana.
Serdar mezun olunca cok rahatladım . Butun okul bana kalmıştı artık rahat olabilirdim. Mobing yok bişy yokk cok guzeldi lise deki son zamanlarım. Serdar defteri sonsuza kadar burda kapanmıştı bnm için . SURPRİSE :)
17 yasımda liseyi bitirdim . O yıl sınava girdim ve anadolu üniversitesi acıktan ilahiyat bölümü gelmişti. ( ilahiyatı istemediğim halde ablam tercih yaparken yazmıştı ve şansıma ilahiyat bölumu geldi.) İlk yıl zaman kaybetmeden okumaya basladım. Ama çok zordu , bn duz lise cıkışlıyım nasıl arapça , hadis , tefsir , fıkıh vesaire yapabiliim ki? yapamadımda zaten . İlk yıl sınıfta kaldım.
Sevgili babacığımda benim bu Okan zuppesinin yanında işe başlamam a vesile oldu. Babam benim bir cv mi istedi ve cv mi Okan'a götürmüş. O piç de beni işe aldı . sadece yaz ayları için 5 , 6 , 7 aylıgına ( burda (İskenderun da ) yazlar uzundur .) İşe basladım . İlk baslarda iyi anlaştık ama sonradan bn okan dan hoşlanmaya basladım . çok nazik , gentlman ve hoşgöruluydu . Kısacası muhtesem birisi gibi olarak algılamıştım .
İşten çıktığım akşam Okan'a mesaj attım . Çıkma teklifi ettim . Zaten iştende çıktım olumsuz bi rcevap verse bile rezil olmam diye dusundum . Ayrıyeten bir daha nerede göreceğimki onu dedim ve içimden geçenleri söyledim . Hayır yada evet demedi. Kısacası bir cevap verme zahmetinde bile bulunmadı beyefendi ama o gunku konuşmalarımızdan bir tek Okan'ın bu çıkma teklifine çok şaşırdığını anladım . serdar gibi oda benden böle bir şey beklemiyordu anlaşılan . Serdar'ın da dediği gibi dışarıdan hiç böyle bir kız gibi görünmüyordum çünkü .