Sabahkeyin alarmın sesiyle uyandim . Kuş sesleri cıvıldamalar harbiden muhtesem ya. Kalkıp elimi yuzumu yıkadım .
mutfaga gectiğimde anneme ''gunaydın ''dedim .
''Günaydın'' diye karşılık verdi . '' Kahvaltıyı hazırlamam yardım eder msn?'' dedi.
Ona yardım ettimm kahvaltı hazırlanınca önce ablamı sonrada kardeşimi uyandırmya gitttiiim . hep birlikte kalhvaltımızı yaptık . Kahvaltıda herkez tıkınmakla mesguldu . Tam o anda babam
'' derslerin nasıl gidior kızım'' diyene kadar hersey guzeldii.
''iyi işte baba diye geçiştirdim ''. Halbuki ilk dönem 5 dersten bute kalmıştım ve sadece 2 dersten ( anatomi (BB) ingilizce (AA) geçebilmiştim. Butunleme sınavına girdim 5 dersten ve sınav sonuclarında sadece bir dersten daha ( CC ) ile gectiğimi gördüm . Kısacası durumum cok vahimdi.
İkinci dönem ise bu ayın 20 de giricektim ama hiç çalısamamıştım . Bu yuzden kesinlikle tekrar sınıfta kalıcam die dusunuorum . Resmen ailemi oyalayıp onları kandırıordum . Kendimi cok kötu hiiseddiorum cdden .
Kalvaltı bitti . Ablam ve babam işe Sabri ise okula gitti . Bende bütün gün annemle birlikte evdeyim ders çalışmak zorundayım . oturdum bilgisayarın basına anatomi dersini açtım kadavralar felan derken aksam oluyor zaten .
Akşamleyin Alara ile yürüyüşe çıktık . Çağlarla karşılaştık her zamanki gibi . yanında arkadaşları ve kuzeni vardı . onlarla birlikte oturduk biraz. saat 1 geliyordu , Alarayla ayrıldık eve gittim bende . Duşa girdim üstüme geceliğimi giydim yattım . uyumadan önce hayatım neden bu kadar düzgün diye kendi kendi düşündüm neredeyse bütün gün ders çalışıp yürüyüş yapıp . anneme yardım etmekten başka çok bir şeyim yoktu . Neyse okul bitene kadar idare et dedim kendi kendime ama mutluydum da . hayatım sıkıcı ama en azından ben mutluyum .
( 1 AY SONRA )
Finallerime girdim . Sonuçlarını acıklanmasını bekliorum artık ama hiç bir ümidim yok fazla çalışmamıştım hatta belkide ilk dönemden bile kötu olucakdı 2. dönemdeki notlarım . Üstelik kiloda almaya basladım yuryusleri bıraktım önume geleni yemeye basladım depresyondaydım . evden dısarıya cııkmak dahi istemiordum . Kuzenlerim sinemeya felan gidelim eglenelim felan diorlardı ama bn hiç bi zaman eglenemek yada sinemay a gitmek istemedim . Sebebi ise dediğim gibi asırı kilo almıştım ve derslerimm herzamankinden daha kötuydu suan ruh halimde çok iyi değildi babam İzmir e gitmişti iş i için . herrgun arıyordu ve hergun bıkmadan usanmadan derslerimin nasıl oldugunu sormaya dewam etti . Ben herkesten çok uzuluyordum derslerimin zayıf olmasına ama kimse görmuyordu uzuldugumu yada görmek istemiorlardı bilmiorum .
2 gun sonra sınav sonuçlarım acıklandı ama birtek ablama söylebildim . annem gile söylesem cok kötu seyler olucak dı.
'' Ne zaman söyleyeceksin annemgile '' dedi ablam .
Bende'' bilmiyorum ama şuan söyleyemem '' dedim .
'' Abla eğer babama söylersem bu sefer biterim kaç yıl oldu sınıfta kalıyorum baksana . tekrardan Okan'ın yanında çalışmak istemiyorum yada başka bir yerde çalışmak istemiyorum .''( Başka bir yer derken babam temizlikçi olarak evlere gündeliğe gideceksin eğer bu yılda sınıfta kalırsan demişti en son . Hatta Okan'ın yanında çalışma fikri bile daha cazip geldi bana bu en son söylediğini duyunca düşünün artık ya bu kadar vahim bir durumdaydım yani)
bu arada 2 , 3 aylığına Çağlarla da çıktım ve Çağlara da acık resimlerimden attım ama sadece 1 kere attım ve Çağlara attığım resimlerim Okan'a attığım kadar acık değildi . Çağlar'a sadece sutyenli resimlerimi attım ama Okan'a ise çıplak resimlerimi attım ve defalarca atmıştım . ne kadar aptalmışım . gerçi bütn bunlara rağmen hiç tensel bir şey yaşamadım şimdiye kadar.
aaa pardon bir şeyi unutum işte bu Okan'ın yanında adını bile bilmediğim biri çalışıyordu ve sayko gibiydi , çok tehlikeli birine benziyordu yüzünde yara izi vardı . o , adını bilmediğim adam bir anda ,benim göğsümü elledi bende çığlık attım refleks olarak çığlık attım . zaten çok kısa bir anlığına elledi şerefsiz , piç , adam beni ayak üstü taciz etti . ( göğsümü elledi çok kısa bir anlığına resmen ya . hala düşündükçe çok kötü oluyorum .)
O sırada Okan bana seslendi , çığlığımı duymuş '' Selin ne oldu? '' dedi . Adını bilmediğim adam bana bıcak cekti '' eger sölersen seni öldurum'' dedi . Bıçaktan cok korktum zaten hemen yanı basımdaydı
bnde '' birşey yok hamamböceği gördum sadece '' dedim Okan'a . Sonra Okan asağıya indi o adam bu arada kaçtı gitti Okan gelince . Sonra Okan , yanıma geldi '' ne oldu ağlamışsın sen , bu halin ne? '' dedi . Bende ''bir şey yok ''dedim sonra bana bağırdı , çağırdı '' işini doğru duzgun yap eğer yapmıyorsanda istifanı ver '' dedi ve kendi odasına gitti. bu o zamanlardan çok kötu bir anımdı. nefret ediyorum yaa. sadece tensel bu kötü olay oldu hayatımda . evleneceğim adama butun herseyi anlatacağım attığım resimleri felan eğer kabul ederse bu hatalarımla kabul etsin beni . yani inşallah kabul eder.
işte bu olaylarıda atlattım . umursamamaya calışıorum . çok hatalarım oldu ama oldu işte yapabilecegim bişey yok suan .
arada İngilizce dersler veriyorum . işt e Çağlar'a , Alaraya felan günler böyle geçip gidiyor. aileme nasıl söyleyeceğim tekrar sınıfta kaldım diye bilmiyorum . Cidden Okan'ın oraya dönmek istemiyorum yada temizlikçi olup tovalet temizlemek istemiyorum .