Käytettiinkö me kumia?

1.4K 23 12
                                    

Lizianan näkökulma -

//Skip pari sarjan kattominen::)))\\

Haukottelen hiukan, tuijotan herkeämättä vieressäni suloisesti tuhisevaa Martinusta. Kaikki tavarani ovat Gunnarseneilla, mutta samapa tuo, onhan minulla kotonanikin tavaraa. Nousen hitaasti sängyltä, niin etten herätä poikaa. Astelen kaapille, napaten sielä ison harmaan hupparin, ja harmaat CK:n stringit. Vaihdan ne hameen ja paidan sijalle.
Kumarrun hiukan, lattiaen hiukseni löysälle nutturalle pääni päälle.
Kömmin hampaiden pesun ja koneen siirtämisen jälkeen Martinuksen vierelle. Käännähdän selkä kohden tätä. Hymy kaartuu huulilleni, kun tunnen pojan käsien kietoutuvan ympärilleni tiukasti. Suljen silmäni hitaasti, nukahtaen pian itsekin syvään ja rauhalliseen uneen.

// Skip aamuun \\

Martinuksen näkökulma -

Avaan silmäni hitaasti, nähden ensimmäisenä edessäni Lizianan levolliset kasvot. Hymyilen leveästi, painaen hennon suukon tuon nenänpäähän. En ymmärrä miten yksikään ihminen voi näyttää niin suloiselta nukkuessaan. Huomaan tytön räpyttelevän silmiään, ilmeisesti herätessään.
"Huomenta rakas", sanon kuiskaten, hiukan aamukäheällä äänellä.
"Huomenta", kuulen tuon mutisevan vastaukseksi.
Haukottelen hiukan, silitellen Lizin selkää hellästi.

Lizianan näkökulma -

"Tinuss.. Päästäks mut?" Kysyn hiljaa.
Poika nyökkään hiukan kummissaan, minun vain noustessa. Suorastaan ryntään vessanpöntön ääreen oksentamaan. En tiedä yhtään miksi. Hetken oksentelun jälkeen se loppuu, nousen lattialta, pesten kasvoni, hampaani ja juoden hanasta vettä. Astelen sitten takaisin huoneeseen.
"Onks kaikki hyvin?" Martinus kysäisee, noustessaan istumaan, ja vetäessäön minut syliinsä.
"Kai.. Emmä tiiä", sanon hiljaa. Katselen lattiaa hiljaa. Vatsani on muutenkin ollut aika pitkään jo kipeä, ja näytän vähän pulleammalta kuin ennen.
"Liz.. Sillon pari kuukautta sitten, käytettiinkö me kortsua?" Poika kysyy kuiskaten.
"E-ei.. Voi v**tu", sanon huutokuiskaten. Singahdan penkiltä ylös, onhan tottakai mahdollista etten edea olisi raskaana, sillä olen sylnyt vain enemmän kuin ennen. Kaivelen jostain laatikosta raskaustestin, juoksaisen sen kera vessaan pojan jäädessä odottelemaan ulkopuolelle. Huokaisen syvään, tehden testin ohjeiden mukaan. Päästän Martinuksen sisään ollessani valmis. Jään odottelemaan tulosta. Hetken kuluttua viivoja on ilmestynyt se yksi joka pitääkin olla, että testi toimii.
Lopulta suljen silmäni, avaan ne kuutenkin Martinuksen sanottua, että testin pitäisi olla valmis.
Siirrän katseeni testiin, viivoja on..

// Jaaha jaaha ::D No myt olkaas hyvä, sori ettei oo tullu uusia osia :)
Ja anteeksi tän lyhyys ):

I Love You Too Much // Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now