°Prolog°

494 25 0
                                    

Ten prolog nie jest zbytnio zachęcający, ale mam nadzieję, że ciąg dalszy książki będzie interesujący, więc jak ktoś chce to może pominąć prolog. Dziękuję.

Zacznijmy od tego, że książka jest na temat serialu Riverdale. Z tego oto powodu proponuje na początku obejrzeć serial, bo nie wiem czy się połapiecie. Piszę tu bardziej z mojej wyobraźni, ale będę się wzorować faktami z serialu. Uwaga, pojawiają się informacje, które są spojlerem, więc czytacie na własną odpowiedzialność.
Zapraszam do czytania i mam nadzieję, że się spodoba.
___
°°°°

Jestem Jughead Jones, mieszkam w mieście, w którym dzieją się same dziwne rzeczy. Mam na myśli Riverdale, ma ponad siedemdziesiąt lat i od zawsze dużo się tutaj dzieje. Między innymi wymordowano pięcioosobową rodzinę z czego jedna osoba przeżyła - po części, zamordowano Jasona Blossoma czy handlowano narkotykami pod zagrywką syropu klonowego. To tylko kilka sytuacji, które tu wystąpiły i myślę, że to jeszcze nie koniec problemów. Pisałem opowieść o śmierci Jasona Blossoma, która dobrze się przyjęła - przynajmniej mój tata tak uważa. Piszę także razem z Betty artykuły do szkolnej gazetki Blue&Gold. Pisanie czegoś takiego chyba dobrze mi wychodzi. Moje "dzieła" jeśli w ogóle można je tak nazwać, są czytane przez wiele osób i dodatkowym promowaniem ich jest gazeta prowadzona przez Alice Cooper - mamę Betty. Czasami wspólnie piszemy jakieś artykuły. Cieszę się, że w jakiś sposób jestem częścią ich życia. Wszystkich Cooperów.

Przedstawię wam kolejną historię. Z mojego punktu widzenia.

Zapraszam...

Dark&Light | Riverdale | PL [zawieszone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz