1💙

2.7K 201 11
                                    

ZawGyi ver.

တရက္ႏွင့္တစ္ရက္ႏိုးထလာရသည္မွာပ်င္းရိဖို႔ပင္ေကာင္းေလသည္........မထခ်င္ေအာင္ျဖစ္ေနေသာပ်င္းရိစိတ္ကိုတင္းကာ.....ဆက္အိပ္ေနလိုက္သည္။ခဏၾကာေတာ့ဒုန္းဆိုင္း၀င္လာေသာေမြးမိခင္....

"ျဖန္း"လ

"Kim Taehyunggggggg"

တင္ပါးသို႔က်လက္ႏွင့္အညီထြက္ေပၚလာေသာေမြးမိခင္အသံ....ေအာ္လိုက္သည့္အသံကခုႏွစ္အိမ္ၾကားရွစ္အိမ္ၾကား......

"Omma ကလည္း ခနအိပ္မယ္ေနာ္....."

"Kim Taehyung ခဏေတြဘာေတြလာလုပ္မေနနက္....ထေတာ့....ေနတိုင္းဒီလိုပဲေနေနမွာလား....$#£××&*"£*$*$&$*$£"

"Omma ရၿပီ...က်ေနာ္ထရင္ၿပီးၿပီမလား....😞😞😞😞"

"ေအာက္မွာနင့္အေဖေစာင့္ေနတယ္ျမန္ျမန္လာ...😤😤😤"

"အင္းပါ....."

ေမြးမိခင္ထြက္သြားတာနဲ႔...က်ေနာ္လည္း....ေရခ်ိဳးခန္းထဲေျပးရသည္.......အေမေျပာသလိုေက်ာ္ကေနာက္က်ေနတာကိုး.....
ျပင္ဆင္ၿပီးတာနက္က်ေနာ္ေအာက္ထပ္သို႔ဆင္းလာလိုက္သည္။

က်ေနာ္မီးဖိဳေခ်ာင္ထဲဝင္မည့္ေျခလွမ္းေတြရပ္တန္႔သြားရသည္......မီးဖိုေခ်ာင္ထဲတြင္ဖလူးေနေသာသူ႔အေဖႏွင့္အေမ......

အမေလး...အမေလး.....သူမ်ားကိုက်စြာစြာနဲ႔လာႏိုးေနၿပီးေတာ့....သူက်ေတာ့...အသက္ကိုမွအားမနာထင္တိုင္းကိုလုပ္ေနေတာ့တာ....

သူတို႔မရိပ္မိခင္ေျခသံတိုးတိုးႏွင့္ေက်ာင္းသို႔သာလာလိုက္ေတာ့သည္။

က်ေနာ္ဆိုေသာKim Taehyung မွာေက်ာင္းတြင္နာမည္ႀကီးသည္ဟူ၍မဟူတ္ေပ...လူတိုင္းႏွင့္စကားမေျပာခပေခ်ေခ်ေနေသာသူဖစ္သည္။.....

Kingလား.....က်ေနာ္မဟုတ္ဘူးေလ..က်ေနာ့္ထက္လက္ဦးမႈရယူသြားတဲ့ ဂ်ဴနီယာတန္းကjankookဆိုလား jungkookဆိုလားအဲ့တစ္ေယာက္.....ရည္းစား႐ူပ္တယ္လို႔ၾကားသား....ေတာ္ၿပီသူမ်ားအေၾကာင္းေတြးရင္ေခါင္းမူးတယ္.....

ေက်ာင္းထဲသို႔ဝင္ဝင္ခ်င္း...အို႔စ္....ေက်ာင္းပန္းျခံေသးေသး၏ေခ်ာင္တေနရာတြင္အငမ္းမရနမ္းေနၾကေသာ...ေကာင္မေလးႏွင့္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္......အခန္းကလည္းအဲ့ပန္းျခံေ႐ွ႕ကျဖတ္ရတာမို႔ပိုဆိုးသည္။o_O

Stay With MeWhere stories live. Discover now