Spoi 1

31 5 0
                                    

Sevgili maviş bayanlar ve baylar keyifli okumalar...
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

'Genç kız okuldan çıkıp eve gitmek için yola koyulmuştu. San Francisco'nun canlı ve ışıl ışıl sokaklarından değil de kuytu bir sokakta yürümeyi tercih etmişti.Sokağın sessizliğini tadını çıkararak yürüyordu.Sessizliği seviyordu.

Başını usulca kaldırıp kısa bir süre gökyüzüne baktı.Başını indirip birkaç adım daha attı ki arkasından biri tarafından çekilerek eski toprak rengi bir evin duvarına itildi.

Hiç panik yapmadan sakince başını kaldırıp karşısındaki kişiye baktı.Doğal sarı saçlarına uyum sağlayan beyaz tenine inat kahverengi gözleri olan kız kendisine alayla bakıyordu.Genç kız karşısında onu alayla izleyen kızı baştan aşağı süzmeye başladı.

Üzerinde okul forma eteği,beyaz, kısa kollu,derin V yaka tişörtünü eteğinin içine sokmuş,ayaklarına ise siyah botları giymiş kız,genç kızın yüzünü buruşturmasına neden oldu.

Yüzüne baktığın da ise daha on altı yaşında olmasına rağmen yüzünü birkaç ton kapatan fondöteni,gözlerine çektiği aşırı abartılı eyelineri,buğulu göz makyajı ve kırmızı gibi duran ruju ile çok uzaktan bakınca bile kesinlikle farkedilirdi.

Dalgalı olan saçları ise en az bir saat uğraşılmış gibi duruyordu.Bu kızın görüntüsü hiçte yaşına benzemiyordu.Uzun olan boyu onun yaşından büyük gözükmesine sebep oluyordu.

On altı yaşında olduğunu söylemese en fazla on sekiz,on dokuz gösteriyordu.Genç kıza alayla bakan kız okulda da sürekli ona sataşırdı.Her zaman ağzının payını alsada Jessie hiç akıllanmıyordu.

Genç kızın sakinliği ile Jessie'nın yüzündeki alay gittikçe yerini sinire bırakıyordu.Fransız olduğundan dolayı kötü konuştuğu ingiliz* aksanıyla bağırmaya başladı.

"Bana bak seni küçük fare sen birdaha okulda beni rezil etse ben sana kötü şeyler yapacak!!"

"Korkmuş olduğumu sanmıyorum." diye sakin ve bir o kadar emin bir şekilde konuştu genç kız.

"Sen!...sen!Ben O kızı dövecekken sen onu elimden nasıl alabilir?Sen kim?!!"diye bağırdı Jessie.

"Peki sen kimsin?He...Sen kimsin?Sen insanları elinde maşa yapamadığın için onların. hayatına.öylece.giremezsin.
Onlara.karışamazsın.Onları. Üzemezsin.Ve hatta...Onları.
dövemezsin."diye sakin ama sert bir şekilde,son kelimelerinin üstüne iyice bastırarak konuştu genç kız.

"Sen mi buna engel olacak?Sen koruyucu melek mi insanların?Saçmalıyor sen.Ben istesem birçok kişi seni öldürebilir.Senin bir arkadaş bile yok!Kim senin arkanda duracak?"

"Doğru söylüyorsun..."diyerek başını indirdi.Ve tekrar konuşmaya başladı genç kız.

"Sen birkaç kişiyi kullanarak onları maşan edebilirsin.Hatta on kişiyi bile birden idare edebilirsin. Zaten yapmadığın şey değil öyle değil mi?Bundan önce on iki kişi ile birden sevgili olmuştun.Nasıl yaptıysan aradan da çok güzel sıvışmıştın.Bu kadar masum ve temiz görünüp nasıl olurda içinde bir yılan taşıdığını anlayamıyorum..." dedikten sonra genç kız başını kaldırarak karşında gittikçe sinirlenen kızın gözlerinin en derinleri baktı.

"Herkesi masum suratınla kandırabilirsin ama beni asla!Yanıldığın bir şey daha varki ona ben arkamda şimdiye kadar hiçkimse olmadan başımın çaresine bakabildim bundan sonrada kimse olmadan bakabilirim merak etme." dediğinde Jessie'nın sinir kat sayısı gittikçe artıyordu.

A R E NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin