3

713 58 39
                                    

Sky~ Παιδιά βγείτε έξω             
Β~ Σηκωθείτε                    
Val~ Οποίος δεν σηκωθεί θα τον δαγκώσω!!!

Μετα τα λογια της, όλοι άρχισαν να βγαίνουν γρήγορα από την αίθουσα ενω ο jimin δεν έδωσε σημασία και απλά περπατούσε μαζί μου προς την έξοδο.
Jm~ Τι έγινε;
Νe~ Απλά όλοι οι καθηγητές, εκτός από την κυρια των Καλλιτεχνικών έφαγαν μαζι και λογικα κατι τους πείραξε.
Jm~ YAASSS!!!Τα αγόρια που είναι;
Jen~ Κατω στο προαύλιο, μας περιμένουν.
Νι~ Τοτε τι κάνουμε εδώ, πάμε.

End Nikols p.o.v.

Ενω περπατούσαν έλεγαν διάφορες βλακείες για να περάσει η ώρα. Καθως έφτασαν στο προαύλιο είδαν τα αγόρια να μιλάνε. Το βλέμμα του hobi επεσε πανω τους και με μια εκφραση βαρεμάρας άρχισε να τους φωνάζει τον λογο της καθυστέρησης τους, αφου το μόνο που είχαν να κάνουν ηταν να βγάλουν τους μαθητές του Γ4 εξω.
Jh~ Αντέ καλέ τι κάνατε τόση ώρα;
Val~ Τα μαλακισμένα δεν έβγαιναν έξω.
Sg~ Καλα και πως τους πείσατε να βγουν;
Νι~ Δεν ειχαν άλλη επιλογή, ή θα έφευγαν ή θα τους δάγκωνε η Val
Ολοι γέλασαν με την συμπεριφορά της Val.

Sg~Σε παραδέχομαι, πράγματι είσαι το κάτι άλλο.
Είπε γελώντας στη Val ενώ με τα χέρια του κρατούσε την κοιλιά του.
J~ αυτό ήταν τέλειο. Πιο πολύ και από τα αστεία μου.
Ne~ Όλα είναι πιο τέλεια από τα αστεία σου
Ολοι~ Οοοοοο... Τι σου είπε..
J~ Καλά ό,τι πείτε. Εϊ θέλετε να πάμε να φάμε;
Ολοι~ Ναι!

Καθως μπήκανε στην καφετέρια, καταλάβανε ότι ήτανε μόνοι τους. Πήραν δίσκους, οι μαγειρισσες τοποθέτησαν φαγητό πάνω τους και έπειτα εφυγαν. Έκατσαν σε ένα από τα τραπέζια της καφετέριας και μίλαγαν για τη χορογραφία των αγοριών.
Αφού πέρασαν μερικά λεπτά ακούστηκε η πορτα της καφετέριας να ανοίγει και 7 άτομα έκαναν αισθητή την παρουσία τους ενώ περπατούσαν  σαν "θεοί".

Νικολ p.o.v.
Σοβαρα; Απ' όλο το σχολείο έπρεπε να έρθουν αυτοί εδώ; Bad b. Τα μόνα άτομα που μισω τόσο πολύ. Κανείς δεν τους συμπαθεί. Λογικό. Το θέμα είναι ότι οι κολλητές μου και εγώ έχουμε ένα άσχημο παρελθόν μαζί τους. Το αίμα μου έχει ανέβει στο κεφάλι...βασικά δεν είναι και μεγάλη διαδρομή αλλά τέλος πάντων.

Jimin p.o.v.
Μόλις μπήκαν μέσα αυτοί οι μαλάκες κοίταξα τα κορίτσια, η Νικόλ είχε γίνει κόκκινη. Ολοι στην παρέα ξέρουμε ότι εκείνη είναι που έχει την λιγότερη υπομονή, ειδικά μαζί τους. Καθώς ηρθαν και έκατσαν στο ακριβώς δίπλα τραπέζι, είδα πως τα παιδιά είχαν αυτή την έκφραση μίσους στα πρόσωπά τους και τα μάτια τους έβγαζαν φωτιές. Σε όλους έχουν κάνει κάτι κακό. Φοβάμαι, όχι για μένα αλλά για εκείνους.

they are after us (BTS) Where stories live. Discover now