Νικ~ Μα το μόνο που έκαναν ήταν να μας πετάξουν δυο πέτρες χωρίς καν να μας πετύχουν
Κων.~ Και;; Πρέπει να τιμωρηθούν γιατί το αξίζουν. Η ύπαρξή τους και μόνο με αρρωσταίνει.
Πασχ~ Γιατί να ζουν;;
Στ~ Για να μπορούμε να δίχνουμε ποιός κυριαρχεί.
Μ~ Νίκο τι έχεις πάθει;; Ούτε το νερό της Νικολέττας δεν ήθελες να πειράξεις οτάν σου είπα. Τρέχει κάτι;;
Νικ~ Όχι οχι είμαι καλά. Εμμ...πάω λίγο τουαλέτα.The same time(Μετατόπιση)
Val ~ Τέλεια, τώρα μάλιστα. Θα περάσουμε φανταστικά.
Νι~ Ηρέμησε δεν σε αφήνουμε μόνη
Β~ Δεν θα σου κάνουν τίποτα
Sg~ Τα μάτια σας ανοιχτά!!
V~ Ok!
Jk~ Ωχ! Λείπουν δύο άτομα απ' τους Bad b.
Jm~ Ποιοί;;
Jk~ Ο Κωνσταντίνος και ο Νίκος
Ne~ Τα μάτια σας δεκατέσσεραΗ ώρα περνούσε και τίποτα δεν είχε συμβει. Η Val και η Nefi χόρευαν ενώ οι υπόλοιποι είχαν κάτσει στο μπάρ. Καθώς χόρευαν η Nefi κουράστηκε και πήγε να κάτσει αφήνοντας την Val να χορεύει μόνη της. Δύο χέρια την αγκάλιασαν και εκείνη κοίταξε πίσω της. Τα μάτια της γούρλωσαν και το στόμα της άνοιξε ως το πάτωμα.
Val ~ Νίκο!! Τι θες;;
Νικ~ Φύγε απ' το club
Val ~ Γιατί;;
Νικ~ Αν μείνεις θα σου κάνουν κακό. Θα σου εξηγήσω άλλη φορά. Τώρα φύγε
Val ~ Εντάξει.. Ευχαριστω!
Νικ~ Τίποτα τώρα πάρε τη παρέα σου και φύγεΗ Val τον άκουσε και πήγε σχεδόν τρέχοντας στην παρέα της. Τους εξήγησε την κατάσταση και αποφάσισαν να φύγουν με κατεύθηνση τα σπίτια τους. Έτσι κι αλλιώς είχε πάει 3:25.
Bad b
Μ~ Κων. Πώς πάει το σχέδιο;;
Κων~ Δεν την βρίσκω
Δημ~Δεν μπορεί να εξαφανιστηκε
Στ~Μπορεί να πήγε σπίτι
Μ~ Από τώρα;;;
Νικ~ Η ώρα είναι 3:30
Πασχ~Πω ρε γαμώτο
Παν~ Άλλη φορά
Νικ~ Δεν το ακυρώνουμε καλύτερα;;
Στ~ Συμφωνώ
Μ~ Εγώ όχι και θα πληρώσει γι αυτό που έκανε
Νικ~ Καλά εγώ πάω σπίτι...Μετατόπιση...
Val p.o.v.
Με το που πήγα σπίτι, ξεντύθηκα και φόρεσα πιζάμες. Πάνω που έβγαζα το make up άκουσα το κινητό μου να χτυπάει και να ακούγεται το αγαπημένο μου τραγούδι. Άγνωστος αριθμός. Το σήκωσα και περίμενα.??? Σε πήρα για να σου εξηγήσω τι έγινε και τι πρέπει να γίνει.
Val ~ Α! Νικο, ναι πες μου γιατί έχω φρικάρει και θέλω απαντήσεις.......... Νίκο μίλα.Μιλούσαν για πολύ ώρα όμως αναγκάστηκαν να κλείσουν για να κοιμηθούν. Το πρωϊ ντύθηκε όσο πιο γρήγορα μπορούσε και έτρεξε κυριολεκτικά προς το σχολείο όπου βρήκα τους φίλους μου. Μιλήσανε για το χτεσινό γεγονός και το τι έγινε αργότερα.
أنت تقرأ
they are after us (BTS)
أدب الهواةΜια παρέα λυκείου η οποία αποτελείται από 7 αγόρια και 7 κοριτσια καταλήγει να μπλεχτεί στα δίχτυα του έρωτα. Δυστυχώς όμως, αύτη η παρέα θα πρέπει να τα βάλει με μια συμμορία αγοριών(bad boys/bad b) τα οποία έχουν ένα άσχημο παρελθόν με τα κορίτσια...