35

285 28 2
                                    


Νι~ Πλάκα έχει το γεγονός πως νομίζεις ότι θα κοιμηθείς στο κρεβάτι απόψε
Αγόρια~ Ωωωωωωωωωω....τι σου ειπεεε
Ifi~ Kookie ετοίμασε πιτζαμούλες γιατί θα κοιμηθείς αγκαλίτσα με τον Jimin
RM+J+Sg~ Ωωωωωωωωωωωω
Απανωτά χτυπήματα
V~ Ελάτε ρε κορίτσια μην τους το κάνετε αυτό, ειδικά στον Jimin. O Jungkook δεν πειράζει
Jk~ Γιατί ο Jimin στο κρεβάτι και ο Jungkook στον καναπέ;;;
V~ Γιατί ο Jimin μόλις τα βρήκε με την Νικόλ, εσύ την χόρτασες τη δικιά σου
Β~ Ναι ρε Νικόλ! Κοίτα τον λίγο μωρέ το καημένο. Δεν τον σκέφτεσαι καθόλου;;
Jm~ please....
Νι~ Μωρέ αυτό είναι το θέμα, ότι τον σκέφτομαι, και μάλιστα πολύ........ τεσπά άντε στη χαρίζω
Jm~ Yeaaahh! Βάσια ευχαριστώ πολύ ρε
V~ Εγώ τίποτα;; Οκ ρε θα το θυμάμαι αυτό
Jm~ Thanks ρε φλούφλη
V+Sky~ Εεεεε!!!
Sky~ Είναι ο δικός μου φλούφλης
V~ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΛΟΎΦΛΗΣ
Jm~ Ναι ότι πεις

Μετά από τα γέλια που ξέσπασαν στο σαλόνι η παρέα αποφάσισε να δει άλλη μια ταινία, οπότε έβαλαν το Nerve (Πολύ γαμάτη ταινία. Να την δείτε)

................

J~ Ωραία ήταν
Jh~ Ναι! Θα την ξανάβλεπα άνετα άλλες 5-6 φορές αλλά οι 2 φορές που την είδαμε μου φτάνουν.
Jen~ Ήταν μια από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει ως τώρα
Β~ Παιδιά η ώρα είναι 11
Sg~ Εγώ πάω για ύπνο. Το χρειάζομαι μιας και μια τρελή ήρθε να με ξυπνήσει στις 9μιση τα ξημερώματα

Ne~ Σιγά ρε!
Sg~ Τεσπά εγώ πάω πάνω
Val ~ Πήγαινε. Εγώ με τα κορίτσια θα πάμε στην εσωτερική πισίνα
J+RM~ Τι;;;;
V~ Θα κρυώσετε ρε χαζά νυχτικά
Β~ Δεν παθαίνουμε τίποτα
Jm~ Ρε θα αρρωστήσετε και θα τρέχουμε σε νοσοκομεία
Sky~ Σιγά ρε Jimin. Αμέσως νοσοκομείο
Jk~ Καλά. Παιδιά πάμε για ύπνο
Ifi~ Bb
Jen~ Τα λέμε σε λίγο

Τα κορίτσια πήραν μαγιό και πετσέτες και κατευθύνθηκαν προς την πισίνα της βίλας. Μπήκαν μέσα αφού άφησαν τα πράγματά τους λίγο πιο πέρα. Ήταν ζεστά εκεί και δεν ήθελαν να βγουν, έτσι έκατσαν εκεί μέσα καθώς συζητούσαν διαφορά θέματα περί ανέμων και υδάτων με την παρέα του αλκοόλ. Είχαν καιρό να βγουν ως κοριτσοπαρέα μιας και τους "έτυχαν" πολλά. 2 ώρες αργότερα, μετά από την πλήρη καλοπέραση, είπαν να πάνε για ύπνο μιας και ήταν όλες κουρασμένες.

Sky p.o.v.
Μπήκα στο δωμάτιο αλλά ο V ήταν στο πάτωμα ακουμπώντας την πλάτη του στο κρεβάτι ενώ κρατούσε ένα άδειο σχεδόν μπουκάλι Yamasaki.  Με κοίταξε από πάνω ως κάτω γλείφοντας τα χείλη του. Σηκώθηκε αφήνοντας το μπουκάλι στο πάτωμα και ήρθε κοντά μου ενώ τα μάτια του δεν έφευγαν λεπτό από το σώμα μου. Κοίταξα και εγώ το σώμα μου και τότε μου ήρθε αναλαμπή. Δεν είχα βγάλει το μαγιό ακόμα. Ευτυχώς που υπάρχει και η ηχομόνωση. Ήρθε ακριβώς μπροστά μου, τύλιξε απαλά τα χέρια του γύρω από το σώμα μου καθώς με ακουμπούσε ελάχιστα. Ήταν λες και φοβόταν μην σπάσω. Το πρόσωπό του πλησίασε το δικό μου και η καυτή του αναπνοή έπεφτε πάνω στα χείλη μου.

End of Sky p.o.v.

Nikol p.o.v.
Πήγα στο δωμάτιο της Sky για να της πω ότι αύριο θα πάμε παραλία. Δεν πρόλαβα να ανοίξω την πόρτα μιας και οι αναστεναγμοί τους ακουγόντουσαν ως έξω. Πήγα κατευθείαν στην Ifi. Αν δεν αποκτήσω απόψε ψυχολογικά τότε δεν θα αποκτήσω ποτέ. Τα ίδια και εκεί, έτρεξα στην Βάσια και γινόταν το ίδιο, όπως και με την Val, την Jennie και τη Nefi. Τι έγινε... τις είδαν με μαγιό και άναψαν;; Έλεος!! Πήγα στο δωμάτιο μου και ευτυχώς κοιμόταν. Άλλαξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα και ξάπλωσα στην αγκαλιά του. Καθώς άλλαξα πλευρό ακούμπησα καταλάθος με το πόδι μου το.....σημείο του και ξύπνησε αφού άφησε έναν αναστεναγμό να ηχήσει. Ωχχ....πες μου ότι δεν ξύπνησε τελείως. "Ήρθες επιτέλους μωρό μου" είπε και έφτιαξε λίγο τα μαλλιά του. "Ναι μόλις ξάπλωσα, σορρι που σε χτύπησα" είπα λίγο ένοχα και εκείνος γέλασε. Με μια απότομη κίνηση βρέθηκα εγκλωβισμένη κάτω από το σώμα του ενώ εκείνος είχε τοποθετήσει τα χέρια του αριστερά και δεξιά του κεφαλιού μου. Τα μάτια του έγιναν πιο σκούρα καθώς τσέκαρε κάθε σημείο του σώματός μου. Τουλάχιστον υπάρχει και η ηχομόνωση. Χωρίς να χάσει χρόνο επιτέθηκε στα χείλη μου ενώ το ένα χέρι του μπήκε μέσα από την μπλούζα μου χαϊδεύοντας τη μέση μου. Φυσικά ανταπέδωσα χωρίς δεύτερη σκέψη και έτσι καταλήξαμε σαν τους άλλους.

Επόμενο πρωί

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Helloooooo

Τι κάνετε;;

Για κάποιο λόγο έχω πολύ όρεξη

Περιμένω σχόλια και αστεράκια 💞

Τα λέμε την επόμενη φορά φιλούμπες 💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝

they are after us (BTS) Onde histórias criam vida. Descubra agora