Perspectief Nur
Yessss ik ben uit, nog 2 weekjes en dan is het zomervakantie en dan gaan we naar Turkije op vakantie😍. 'Nur kom samen fietsen' zegt Rihem (mijn bestieee). 'Tamam ik kom zo, eerst naar mijn kluisje.' Onderweg naar mijn kluisje kom ik Noa tegen, echt een hc meisje die mensen naar beneden haalt. Ik negeerde haar en opende mijn kluisje om mijn spullen en jas eruit te halen. 'Hey Nur, heb jij misschien een samenvatting voor biologie die ik kan overschrijven?' Begon Noa met een fake smile. Ik keek haar droog aan en deed mijn kluisje dicht, ik keek haar ff strak aan en liep door. Zij had mij vroeger zwart gemaakt voor iedereen, ik vergeef maar vergeet niet.. ik liep naar mijn fiets waar Rihem al stond. 'Je raad nooit wie er bij mijn kluisje iets aan mij vroeg.' begon ik droog tegen haar. 'Hode, was het Hamit! Zei Rihem half schreeuwend. Ik lachte, 'nee gek,het was dat hoertje Noa.' Het enigste wat Rihem zei was, 'tfoe ik mag haar echt niet' ik keek haar lachend aan en sprong op mijn fiets. Rihem begon weer met praten, 'zag je wat Hamit vandaag aanhad🤤 Ik zweer die psv trainingspak staat echt goed bij hem' We fietsten door het centrum Eindhoven. 'Ja ik ga jou fixen bij Hamit geen stress. Maar zullen we een ijsje eten bij de mac?' Rihem stemde in en we gingen ijsjes chappen.
Op de terug weg naar huis van een geslaagd middagje (met ook nog leuke shirtjes gehaald) viel Rihem van het lachen van de fiets en werd bijna aangereden door een scooter. En raad maar wie er achterop die scooter zat.. Hamit! Hamit vroeg of alles goed ging met Rihem, Rihem moest gewoon blozen! 'Fakka met jou Nur?' Vroeg Hamit aan mij, hij is een soort kennis dus. 'Goed hmdl, waarom rijd je Rihem aan dan?' Hij lachte, 'dat was ik toch niet dat was deze zwerver' zei hij terwijl op zijn vriend zijn achterhoofd slaat. 'Haar fiets is beetje stuk en Hamit dat is jou verantwoordelijkheid dus ik geef je haar nummer zodat jij de schade kan betalen ehh' Rihem keek mij echt van "ik ga je straks dood maken" blik. 'Tamam geef maar en hij gaf een knipoog aan Rihem. Hode ik fix die shit. Na nog ff gepraat te hebben gingen Rihem en ik uiteindelijk naar huis. Toen we vlakbij mijn huis waren, nam ik afscheid van haar en ging door het zijgangetje naar mijn achtertuin. Toen ik mijn fiets in de schuur had neergezet, zag ik mijn moeder in de keuken lahmacun maken😍. Ik hou echt van haar zelfgemaakte lahmacun. 'Selam annecim(moeder)' zei ik terwijl ik haar een kus gaf. 'Selam kizim(dochter)' ik hielp haar verder mee met lahmacun maken. en toen we klaar waren liep ik naar boven om een douche te nemen. Na de douche liep ik naar mijn kamer om mijn chill outfit aan te doen. Ik keek op me telefoon en zag een berichtje van een onbekend nummer.
Onbekend: Ik zou als ik jou was maar goed op je hoede zijn.
Ik herkende het nummer, het is Alim zijn nummer. Ik heb echt geen zin in grapjes dus ik laat zijn bericht op blauw staan.Ik liep naar beneden en zag dat het eten klaar was😍. Samen met anne (mama) dekte ik de tafel en riep baba en Zeynep naar beneden. Toen ze kwamen miste ik iemand.. Oja Alim, hij is bij vrienden en zou wat later thuis komen😂. Baba (papa) keek om zich heen en zag ook dat Alim er niet was maar hij zei niks. Anne (mama) schepte het eten op en we kletsten nog wat. Plotseling zei mijn vader iets. 'Nur, zeg tegen Alim dat hij morgen thuis moet blijven want heb een belangrijke mededeling voor heel het gezin..' ik keek hem raar aan en zei, 'tamam babacim' en rustig at ik verder.
Toen we klaar waren met eten ruimde ik en mijn moeder de tafel op. Toen we klaar waren gingen we gezamenlijk tv kijken. En toen kwam Alim binnen en liep meteen naar de keuken, ik liep hem achterna. 'Hode ik ruik lahmacun, kiz nerde??' (Meid waar??) Ik lachte naar hem en zei 'abi bitte' (broer het is op). Ik maakte een foto en ging stuk om zijn reactie😂.
'Grapje abi er ligt nog wat in de oven' ik zag dat hij naar me toe rende en ik rende toen ook naar boven zodat hij me niet kon pakken. Ik kwam in mijn kamer en deed de deur opslot. Ik lachte hem uit toen hij de deur open probeerde te maken. 'Ulan wacht maar morgen, je gaat het zien' riep hij. 'Geen zorgen, ik blijf op mijn hoede!' Riep ik terug. 'Wth, hoe weet jij dat?' Zei hij en liep toen weg. Ik ging stuk en keek toen op Mn telefoon en zag dat het 11 uur was geweest. Ik maakte me klaar voor bed en keek toen nog een paar Netflix films en viel toen in slaap..
Wat zal die mededeling zijn....
Dit was het eerste deel, hopelijk vonden jullie dit een leuk deel, geloof me de rest word leuker x
JE LEEST
Hepsi değişti
Teen FictionDit verhaal gaat over Nur. Nur is een normaal meisje van 16 jaar met een Turkse afkomst die geboren en opgegroeid is in Nederland, als het bijna zomervakantie is komt haar vader met een mededeling dat haar leven zal veranderen. (De titel betekend 'a...