*3*

83 2 3
                                    

Ik ben blij maar ook weer verdrietig. We gaan weg uit het koude Nederland, maar al mijn vrienden wonen hier. Alim klopte op mijn deur. 'Nur, doe eens open' 'Nee Alim laat me' ik hoorde hem weglopen. Ik denk aan alle leuke tijden hier in Nederland met mijn vriendinnen en ik voel mijn ogen waterig worden. Ik val snikkend in slaap...

"Volgende morgen"
Ik werd wakker en maakte me snel klaar voor school. Toen ik beneden kwam wou me moeder met me praten maar ik deed mijn oortjes in en pakte snel een boterham. Ik liep naar de achtertuin en pakte Alim zijn scooter. Onderweg haalde ik Rihem op en we ging naar de Appie. Ze merkte dat ik stil was en vroeg waarom. 'Ik vertel het je straks wel.' antwoorde ik. Bij de appie stonden aangekomen gingen we snelle jelle broodjes enz kopen. Nadat we hadden betaalt racede ik naar school want we waren bijna te laat. We kwamen het lokaal binnen en iedereen keek naar ons. 'Kijk voor je!' Meteen keek iedereen weer naar voor. Hahh that's my bestiee. Meteen krijg ik weer stress als ik er aan denk dat ik binnekort naar Turkije verhuis..

Ik was de hele schooldag stil, dat merkte ik zelfs. Na schooltijd vroeg Rihem weer wat er aan de hand was. Ik vertelde haar alles. Ze had het echt niet aan zien komen. Toen we weer naar huis gingen besloten we naar mijn huis te gaan voor een chill middagje. Rihem steunde me en probeerde er alles aan te doen om mij vrolijker te maken. Het hielp wel voor eventjes door te lachen en van het moment te genieten, maar in mijn achterhoofd blijf ik er de hele tijd aan denken..

Sorry voor dit kort deeltje maar volgende delen worden steeds leuker.

Hepsi değiştiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu