9.T-to me boli.

6.1K 261 19
                                    

Pao je mrak i ja upravo dolazim kuci gdje me docekuje sok.

Cujem zenski smjeh pomjesan sa Erikovim.

Udem u kuhinju i Eriku neka zenska sjedi u krilu. Ima suknju koja joj jedva prekriva dupe i majcu u kojoj su grudi na izvolte.

Zenska me vidi ustane s Erika i dode do mene.

Xx:"Ko si ti?" pita piskutavim glasom.

Tiara:"Erikova prijateljica." na moje rijeci kurva se pukne smijati.

Xx:"Prijateljica?Daj molim te.Erik se nikad ne bi druzio s nekom fufom kao sto si ti." kaze i odmjeri me od glave do pete,s gadljivim izrazom na licu.

Tiara:"Kujo pogledaj se u ogledalo,pa se javi." odbrusim joj i odem do frizidera uzeti vode kad me ova kuja pocupa za kosu."Ko si ti da mene cupas!!" viknem i pogledam na Erikovo mjesto ali on vise nije tamo.

Krene mi lupit samar ali joj ja na vrijeme zaustavim ruku i ja njoj odvalim takvu samarcinu da je onim umjetnim dupetom tresnula na pod i pocela histericno cviliti i dozivati Erika.

Xx:"Erik!!!Brzo dodi!! " procvili i onda vidim Erika kako ulazi u kuhinju dok sprema mobitel u dzep.

Kad vidi ovu na pod dotrci do nje i podigne ju,a meni to zasmeta.

Oke,zasto mi smeta??

Erik:"Stefany jesi dobro?"

Stefany:"Ova kucka me osamarila!" pokaze rukom na mene.

Tiara:"Ti si prva pocela!!" derem se na nju

Erik:"Ispricaj joj se Tiara!!" sad on vikne na mene

Tiara:"Ne pada mi na pamet!!" krenem u sobu ali me Erikova ruka zaustavi.

Uhvati me za zapesce cvrto ga stiscuci zbog cega ja osjecam bol.

Tiara:"T-to me boli." cim sam to rekla njegov stisak je popustio a ja sam odletila u sobu i zakljucala vrata.

Bacim se na krevet i suze mi se pocnu nakupljati u ocima.

Zasto sada pobogu placem??

Uzmem mobitel i nazovem Mateja.

Matej:"Ljubaviii sjetila si se da smo prijatelji!!" kaze i pocne se smijati ali cim cuje moj glas prestane.

Tiara:"Matej..."

Matej:"Ljubavi sta je bilo,zasto places?Koga trebam tuc?" na ovu zadnju recenicu se malo nasmijem.

Tiara:"Ne znam zapravo zasto placem.Bila sam s Erikom i dosla je neka zenska rekla sam joj da je kuja ona me pocupala lupila sam joj samar Erik mi je reko da joj se moram ispricat i sad sjedim tu i placem."

Matej:"Cek!Zasto si s Erikom?"

Tiara:"Pricacu ti kad se vratim ne brini." pozdravim ga i prekinem vezu jer odjednom osjetim jaku zelju za spavanjem.

(...)

Budim se u gluho doba noci jer cujem nekakvo stenjanje.
Nakon par sekundi moj mozak proradi i shvatim da se ovi jebu u sobi pokraj.

Tiara:"Uff!!!" puhnem iznervirano stavim slusalice u usi i ponovno zaspim.

Erik P.O.V.

Kad je danas otisla za onim idiotom iz nekog razloga osjetio sam ljubomoru i znao da joj se moram za to osvetiti pa sam pozvao Stefany k sebi.

Ona je moja bivsa koja i dalje ludi zamnom.

Kad je onako prkosno odgovarala Stefany malo mi je falilo da krepam od smjeha i sad mislim da sam preburno reagirao kad sam vikao na nju,ali moram ovo ciniti dok ne prizna da je ljubomorna.

Fuckboy (2.sezona)ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now