???:awk happy birtday baby hahaha.
Rudy:thanks sayanggg!!! Love you

Rudy memeluk org tersebut dengan erat dan mengucup bibir org tersebut lalu lidah rudy meneroka seluruh isi mulut org tersebut yang terasa manis di lidahnya. Lalu rudy melepaskan pautan bibir mereka setelah org terebut kehabisan nafas.

???:hahh...haahh..welcome..
Rudy:awk promise jangan tinggalkan saya ok.
???:ye saya janji tapi awk pon jangan tinggalkan saya..saya sayang awk sangat
Rudy:hye saya lagi sayang awk.
???:nah hadiah untuk awk.

Rudy mengambil kotak yang dihulurkan oleh si dia lalu membukanya dan ianya ialah sebuah buku berwarna biru dengan warna kegemarannya iaitu hitam dan tampak cantik sangat

Rudy:book??
???:yes dalam buku ni ada semua kenangan kita dari mula kita jumpa tempat first date kita dan banyak lagi sepanjang 2 tahun dan 4 bulan hubungan kita.

Rudy membuka buku tersebut membuka helaian buku itu dan tersenyum gembira+terharu

Rudy:kita akan lengkapkan buku ni dengan gambar sayang dan baby masa kita khawin dan terus kita letak gambar family kita.
???:family??khawin??
Rudy:ye gambar family kita awk saya dan anak kita.
???:tapi saya lelaki..

Kata si dia dengan sedih.

Rudy:jangan sedih kita ambik la anak angkat dan jaga sama-sama bina keluarga yang bahagia bersama.
???:rudy malu lah cakap pasal khawin lagipun kita baru 14 tahun lah..
Rudy:hahaha takpa la khawin awl dengan org yang kita cinta.

Falshback end

Rudy tebangun dari mimpinya yang dia tahu itu ialah memorinya sebelum kemalangan tu berlaku.

Rudy:lelaki aku suka lelaki??

Soal rudy kepada diri sendiri dengan peluh yang mengalir dari dahi ke mukanya.

Rudy:buku ye buku aku kena cari buku tu aku tak sanggup nak tanggung sakit kat jiwa aku tanpa dia ye aku kena cari buku tu tentu ada dalam bilik ni..

Di suatu tempat

Rizuan:rya tunggu saya balik saya rindu sangat kat awk.

Kata rizuan sambil memandang phonenya yang menampilkan wajar isteri tercinta (suami sebenarnya) yang sedang tersemyum lembut sambil membuat jari bebentuk peace dan dengan melihat itu rizuan tersenyum kecil.

Rizuan:awk janjilah setia bersama saya Karya ku sayang.sekarang saya perlu sembunyi dan tak boleh jumpa dengan awk lagi buat masa sekarang maafkan saya.

Tbc...or...stop??

Ok dalam cerita ni ali dan rudy berusia 15 tahun begitu juga yang lain.....

Bye......

Ada Cinta di M.A.T.A(boyxboy)Where stories live. Discover now