Di hotel
Jet telah pun sampai di sebuah hotel 10 bintang(-_-)yang bukan orang biasa yang dapat masuk ke tempat tersebut.
Jet melangkah kakinya masuk ke dalam hotel dan pergi ke bilik 5094 seperti yang tertulis di kad yang di beri oleh chris setelah sampai di pintu bilik jet teragak untuk masuk ke dalam dan memandang pintu itu lama..
???:sampai bila kau nak tenung pintu tu?
Jet:oh mak kau hantu!!Jet terkejut dan melihat ke belakang dan orang itu adalah seorang yang memakai sut hitam dan berumur dalam20-an
Jet:kau ni siapa terkejut aku
???:aku alex dan kau pulak tentu jet kan.
Jet:ye aku jet
Alex:dah masuk aku dah tak tahan
Jet:apa yan....Jet di tolak masuk kedalam bilik tersebut dengan kasar
Jet:ape yang kau buat ni aku tak kenal kau la
Alex:aku kenal kau dan aku dah habis banyak duit untuk kau sekarang aku nak kau layan aku!!!
Jet:apa yang kau cakap ni??Tanpa menjawap soalan jet alex terus melepaskan baju yang dipakai oleh jet walaupun jet meronta dengan kuat dan air mata mengalir dengan deras di mata nya..
Jet:tolong lepaskan aku
Alex:hahaha lepaskan kau jangan harap..Dan jet terpaksa melayan alex sehingga hole nya mengeluarkan darah dengan banyak dan sangat perit......
Di sebuah tempat
Plakkk!!!
Chris:ape yang kau buat hah perempuan tak guna
Marah chris setelah menampar pipi erza.
Chris :kau buat aku mabuk semalam dan kau jual jet dekat orang lain!!
Erza:kalau betul pon kenapa saya tahu yang awak nak jumpa si tak guna tu semalam dan saya ada kawan yang suka dengan tubuh macam tubuh si jijik tu so ape salahnye gunakan diakan...
Chris:kau aku akan bunuh kau kalau ape-ape yang jadi kat jet
Erza:yang awak care sangat pasal dia kenapa biarlah dia lagipun kita dah dapat 500 ribu ni...Kata erza sambil membuka beg bimbit yang mengandungi sejumlah wang....
Chris:aku tak perlukan duit ni...ingat apa yang aku kata kalau jadi bende buruk dekat jet kau akan mati...
Lalu chris keluar dari rumah erza dan menghempas pintu dengan kuat...
Memang semalam erza memberikan nya sebiji pil yang membuatkannya mabuk dan pil tersebut dicampur dengan air dan erza tahu yang dia akan berjumpa jet di hotel malam tu dan sekarang hanya satu dalam kepala chris iaitu jetnya.....
Di hotel
Jet bangun pada pagi hari dengan keadaan yang buruk dan dia menangis sambil melihat di sampingnya seseorang yang buat dia jadi begini dan jet menangis.
Jet:chris tak cukup ke kau buat aku derita selama ni dan sekarang sampai hati kau chris...kau memang binatang...hiks...hiks..
Alex bangun apabila mendengar suara seseorang menangis dan dia melihat orang yang telah puaskannya semalam sedang menangis dengan pilu dan terbesit rasa bersalah di hatinya kerana telah merosakkan seseorang yang lemah seperti jet
Alex bangun dan memeluk jet dengan erat.Jet:lepaskan aku!!
Alex maafkan aku!!tolong maafkan aku...!Kata alex masih memeluk jet erat dan mengucap kata maaf dan sekarang jet berhenti memberontak kerana holenya sangat perit dan badannya terasa sangat sakit..
Alex:mulai sekarang aku akan jaga kau aku tak akan biarkan kau menangis lagi jet
Alex membisik kata-kata itu dan jet dah tidur balik kerana terlalu penat..alex mengucup dahi jet lama dan memandang wajah lena jet dengan sayang lalu mencium mata jet yang bengkak disebabkan menangis dari semalam lagi semasa dia memaksa jet menuaskannya.....
Info
Ok bab ni cuma pasal jet dan chris dulu sebab memang macam ni susunan dia hahaha tapi ali dan rudy adalah watak utama ok.........^_^)
YOU ARE READING
Ada Cinta di M.A.T.A(boyxboy)
Romancemengandungi -RuLi (Rudy x Ali) -Zasstor (Zass x Victor) -ChrisJet (Chris x Jet) -RizRya (Rizwanx Karya) amaram cerita ini mengandungi usur dewasa DIULANGI:BXB/GAY/SEX...