Rudy:mama rudy nak tanya soalan
Sofea:ape yang kamu nak tanya??
Rudy:siapa?
Sofea:siapa ape??Tanya sofea pelik kepada anak lalakinya yang menanyakan siapa??
Rudy:siapa orang yang paling rudy sayang maksud rudy kekasih rudy sebelum rudy hilang ingatan??
Sofea:jadi kamu nak tahu siapa pemilik hati kamu??
Rudy:iye la ma...
Sofea:tapi kamu kena janji jangan sakit pulak kepala kamu tu sebab kamu ingat kan ape yang doktor pesan kalau kamu paksa untuk ingat balik kemungkinan besar akan belaku pendarahan dalam otak kamu sebab tekanan yang kuat....ok...
Rudy:hmmm...rudy cuba now cakaplah siape??
Sofea:dia adalah seorang yang sangat sayangkan kamu...seorang yang selalu ada di samping kamu masa kamu susah atau senang.....seorang yang kamu selalu berkongsi masalah dan memahami kamu....tapi yang paling penting dia adalah separuh jiwa kamu.Rudy mengerutkan keningnya mendengar jawapan dari mamanya berkenaan si dia yang selalu datang dalam mimpinya
Rudy:tapi siapa dia ma??
Sofea:rudy kalaulah kamu tanya mama siapa dia bererti kamu tak berusaha untuk tahu dan ingat dia.....dia adalah orang yang selalu menangis dan mengemgam tangan kamu untuk bagi kamu kekuatan semasa kamu koma dulu dan orang yang tersenyum bila kamu sedar walaupun kamu melupakannya...Rudy merasakan dadanya perit mendengar penjelasan sofea.
Rudy:baiklah ma rudy akan dapatkan dia balik dan mintak maaf kepada dia..
Sofea:ye itulah yang sepatutnya kamu buat dia sanggup terluka kerana kamu tak ingat dia tapi dia tak nak kamu sakit bila cuba untuk ingat dia..
Rudy:rudy pergi dulu maLalu rudy keluar dari rumah untuk ke sekolah dengan menaiki motorsikalnya.
Sofea:ali kamu sabarlah sayang mama yakin kamu berdua akan bersatu semula nanti..
Di rumah chris
Chris duduk di dalam biliknya sambil menandang sebuah gambar yang sangat besar bergantung di biliknya.
Chris:aku sayang kau...aku tak berniat nak sakitkan kau...aku hanya nak kau bagi perhatian dekat aku buan pada orang lain...ya memang aku gila...aku layan kau macam pelacur aku musnahkan hidup kau layan kau macam sampah....tapi kau perlu tahu aku cintakan kua aku sanggup membunuh untuk dapatkan kau...aku gilakan kau JET...hahahahaha
Di sekolah ali
Cikgu:baiklah semua murid hari ni kita ada kawan baru.
Lalu masuklah seorang lelaki yang hensem dan tinggi kedalam kelas ali dan victor
Victor:ehh...dia kan zass
Ali:kau kenal ke dia?.
Victor:ye dia penah tolong aku
Ali:ooo..Ali memang kenal zass(yelah dia kan ejen jugak)cuma dia pelik bila victor kenal zass tapi rupanya zass pernah tolong victor.
Zass:panggil aku zass.
Dan budak perempuan mengila mendengar suara zass
Mia:handsomenyeee....
Sara:betul tu...kyaa..Manakala budak lelaki pulak
Sad:uihh...sombong gila(jeles la tu-_-)
Fuad:entah sombongCikgu:Kamu boleh duduk di meja kosong di sebelah farok...farok angkat tangan..
Lalu zass berjalan kemejanya dan duduk dan cikgu mulakan pelajaran zass perasan yang victor pandang dia lalu dia memandang victor balik dan senyum yang menyebabkan victor palingkan muka dia kedepan dengan muka merah.....
Tbc..
YOU ARE READING
Ada Cinta di M.A.T.A(boyxboy)
Romancemengandungi -RuLi (Rudy x Ali) -Zasstor (Zass x Victor) -ChrisJet (Chris x Jet) -RizRya (Rizwanx Karya) amaram cerita ini mengandungi usur dewasa DIULANGI:BXB/GAY/SEX...