Gizli Haplar

307 32 18
                                    

EYLÜL
Yağızlardan sonra eve geldim.Birkaç test ve konunun ardından ablamın yanına geldim.

Senem:Eylül nasılsın?

Eylül:Nasılsın?Abla sen ne yaptığının farkında mısın eve uğramıyorsun nerede çalışıyorsun ne iş yapıyorsun ne!

Senem:Ya yeni şirket çok yoğun Eylül Neslihan.

Eylül:Bana yalan söyleme sende ki değişimin farkındayım tamam mı?

Senem:Kızım sen salak mısın?

Eylül:Salak değilim!Berrak öleli ne kadar oldu abla!O zamandan beri eve uğramıyorsun gece ayrı gündüz ayrı ya yeter!İnsanlar neler düşünüyor!

Senem:Ben hakkımla kazanç sağlamaya çalışıyorum kimse bana namusuma laf edemez.

Eylül:Ediyorlar!Abla anladın mı ederler!Kendine gel artık sen böyle değilsin ya bu sen değilsin ablacım nolur..

Senem:Ne oluyor sana Eylül?Kim sokuyor aklına bu saçma sapan şeyleri hı?

Eylül:Odanda ki haplar abla.

Senem:Ne!

Kalktım oturduğum yerden ve ablamın odasına gittim.Çekmeceleri döküp buldum o hapları!

Senem:Ne buldun sen?

Eylül:Ben biliyorum abla ne bulduğumu anladın mı?Ben biliyorum!

Senem:Aman Eylül saçma

Ablamın suratına tokatı geçirmemle  da bana geçirdi aynı tokatı!Ellerimdeki ilaçlar yere dökülürken yanağımdan da damlalar akıyordu.

Senem:Sen çok fazla şımardın!Sen ablana inanmadın.

Eylül:Sen kendinde değilsin be şu hâline bak.Niye alıyorsun bunları söylsene.

Senem:Ağrı kesici kullanıyorum sanane!

Eylül:Abla ben çocuk değilim.Benimle oyun oynama kimin metresi..Metresi oldun!

Senem:Doğru konuş ben senin ablanım!

Eylül:Olmaz olsun senin gibi abla bıktım senden.

Senem:Ne diyorsun Neslihan ben senin bu hayatta ki tek var-

Eylül:Abla tek bir sorum var tamam mı!Tek bir soru..

Senem:Eylül kes sesini!

Eylül:Bunların hepsini öğrendim!Sen beni kandıramazssın.

Senem:Sus diyorum artık sana sus!

Eylül:Doğum kontrol hapı bunlar değil mi!Yalan desene diyemezssin!Senden nefret ediyorum.Nefret!

Ağlayarak çıkıp yürümeye koyuldum.Kime gidecektim ne yapacaktım bilmiyordum.Bu düşünceleri aklıma Serkan mı sokmuştu?Haklı mıydı yani?Ablamın yanında kalmam yanlış mı olacaktı?Derin bir nefes aldım..Nereye gelmiştim!

SERKAN
Babam eve geldiğinde annem yine kendisini şaraba vurmuş hâlde buldu.Yine yine yine..Aynı şeyler yaşanıyordu!Sadece üç dört sene önce yaşadığım aynı olayı yeniden yaşıyordum.Bende aşağıya indim.Tartışmanın ortasına düştüm.

Nazan:Ben kızımı kaybettim karışma bana!

Tevfik:Yine mi?Nazan yine mi tedavi görmek istiyorsun söyle bana!

Nazan:Anlamaya çalışsana beni.Senin gibi değilim belki de Tevfik anlamaya çalış beni!

Tevfik:İçme!Ben bir de seni toplamakla uğraşamam!

Babam odaya çıkınca anneme sarıldım sımsıkı..Berrak'ın ölümü bizi yıkmaya devam edecekti.

..

Yağız annesi ve babası ile oturmuş yemekten sonra çay içiyorlardı.Orhan ve Güler fısıldaşıyor Yağız ise tv izliyordu.

Yağız:Ne bu fısır fısır anne?

Orhan:Ne olacak çocuğum bizde daha fazla yaşlanmadan senin evlenmeni isteriz.

Güler:Baban haklı oğluşum..Bak yaşımız gidiyor sende biliyorsun.

Yağız:Ha sizin gelin işi yattı o zaman annecim.Eylül'ün gönlünü başkası çaldı bak.

Güler:He biliyorum oğluşum amma sende sevmemişsin kızı hiç.

Yağız:Anne daha lisedeyim yapma ya.

Güler:Yaparım!

Orhan:Sana münasip kız bulup seni evlendireceğiz.

Yağız:Şakalarınız da baya gelişti sizin baba.

Orhan:Şaka falan yok evleneceksin.

Yağız:Nasıl?Ne demek bu baba!

Orhan:Mecbursun Yağız evleneceksin hemde en kısa zamanda!

Yağız şaşkınca anne ve babasına bakarken bunların gerçek olmaması için dualar etmeye başlamıştı.

EYLÜL
Bana dokunan insanla üperdim ama Serkan olduğunu anlayınca gözyaşımı silip gülümsedim.O da mı ağlıyordu?Ne olmuştu?Sarıldım ona..

Eylül:Serkan ben..

Serkan:Bende..Bende Eylül.

Eylül:Ne yapacağız biz?Nasıl aşacağız kendi içimizde süren bu davayı.

Serkan:Eylül ikimiz yan yana olduğumuz sürece aşmak zorundayız..

Öptü alnımdan..Eve bıraktı beni ama ev!Evimize ne oluyordu!

Serkan:Hayır aşkım sakın!Sakın gitmee!

Eylül:Ab-abla..!Abla ne yaptın sen böyle..

Serkan:Gitme!Hayır!Eylül!

-Bölüm Sonu

Herkese merhaba.Özlenmedim galiba kimse yeni bölüm sormadı da az biraz sitem etsem mi?Neyse nasılsınız?Kısa oldu ama depo yapmaya kaçacağım o nedenle fazla konuşuyorum.Hoşçakalınız!❤

-Esraa

AY PARÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin