_65_ Międzymorskie kobiety

578 49 19
                                    

Drogie Panie! Życzę wam wszystkiego najlepszego z okazji waszego święta! Bo nie ma wspanialszego daru od Boga dla mężczyzny niż kobieta♥♥♥

Jak kobiety spędzają swój dzień?
I uprzedzając! Gruzja jest facetem!

Polska podszedł do Węgier z kwiatami. Jednak w chwili gdy bukiety białych róż miał znaleźć się (razem z Feliksem) w Węgierskich ramionach to sruuuuuu! Łukasiewicz wyrzucił kwiaty! Prychnął, podparł rękę na biodrze i spytał ją wyzywająco "Co? Myślałaś, że pójdę na taką tandetę? O nie, nie,  nie! Najwspanialsza dziewczyna na świecie zasługuje na coś więcej!" I z tymi słowy zabrał ją do krainy RiGCZu. Jakby ktoś się pytał to wrota do tej krainy znajdują się pomiędzy tęczową bramą do krainy jednorożców a szafą do Narni.

Białoruś zabarykadowała się we własnym domu i tylko popijała wódkę skulona w kącie.

Czechy podobnie.... ale tylko z alkoholem, bo ona to akurat odwiedzała każdy możliwy pub/karczmę/bar i korzystała z przywileju swojego święta i piła na koszt firmy.

Ukraina prawie utonęła w morzu czekoladek ale wydostał ją pewien jegomość.
Spędzili razem miło dzień a na wieczór zjedli kolację w restauracji po czym poszli wiecie gdzie ( ͡° ͜ʖ ͡° )
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Rumunia chciał skosztować kilku mililitrów jej krwi.

Hercegowina i Albania to muzułmanki i dnia kobiet nie obchodzą. Ale czekoladki i życzenia przyjmują ;)

[APH] Międzymorskie headcony (i memy)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz