Hallo,
Na alle verhalen die ik heb gelezen heb ik besloten om te proberen een eigen verhaal te schrijven! Ik hoop dat jullie het wat vinden en mijn verhaal gaan lezen. Het verhaal is een fan fiction dus Zelf verzonnen. Sorry voor eventuele spelfouten!
Dankjewel XXX Ingrid
hoofdstuk 1
P.O.V Lexi
Snel pak ik mijn oortjes en loop de deur uit. Ik zet "Story Of My Life" aan van One Direction en stap op mijn fiets. Zachtjes zing ik mee met het nummer de blikken van sommige mensen negerend, gelukkig is het maar 10 minuten fietsen naar Kate. Kate is me beste vriendin al sinds de basisschool.Vorig jaar zijn we allebei geslaagd en zijn we er een jaar tussen uit gegaan. Dit jaar willen we samen gaan studeren in Londen en hier een appartement huren. Wie wil er nou niet wonen in Londen waar ook nog eens je favoriete band woont!
Genoeg gepraat ik zal me eerst eens voorstellen, mijn naam is Lexi van Velde ik ben 17 jaar oud, slank en ik heb lang stijl donkerbruin haar en blauwe ogen. Mijn hobby's zijn: gitaar spelen, dansen, zingen, shoppen en films kijken! Verder ben ik een enorme One Direction fan, een echte Directioner dus! Verder ben ik vaak druk als Kate en ik samen zijn. Dat was het wel ongeveer over mij.
Kate is ook 17 jaar en heeft lang blond stijl haar en groene kleur ogen. Verder heeft ze dezelfde hobby's als mij maar speelt zei piano extra. Als Kate en ik samen zijn lachen we vaak en hebben we soms drukke momenten en natuurlijk is zei ook grote fan van One Direction!
Ondertussen ben ik aangekomen bij Kate. Ik zet mijn muziek uit en bel aan.
'Hee Lex' zegt ze als ze de deur opent en me een knuffel geeft. ' Heeyy' zeg ik terug en loop naar binnen.
Eenmaal binnen begint Kate te springen met een grote glimlach op haar gezicht. Waarom moest ik nou zo snel komen vraag ik Kate? Omdat ik geweldig nieuws heb zegt ze en begint te gillen:
WE GAAN NAAR ONE DIRECTION!!
Maar hoe...?? Hoe kan dat de kaartjes waren toch uitverkocht? We wilde al heel lang naar een concert toe maar voor we het wisten waren de kaartjes alweer uitverkocht.. En nou gaan we toch?!
Mijn nichtje zou gaan met me tante maar die gaan niet meer, nu heb ik de twee kaartjes gekregen en nu gaan wij volgende week naar One Direction!
"WE GAAN NAAR ONE DIRECTION" gilt Kate weer, en dit keer gil ik keihard mee!
We besluiten de tv aan te zetten en wat te gaan drinken, wanneer Kate binnenkomt met twee glazen cola komt net op MTV de clip Midnight Memories van One Direction, Kate en ik zingen luidkeels mee en belanden daarna in een lachbui.
P.O.V Kate
Nadat we zijn bijgekomen besluiten we de andere liedjes van One Direction te luisteren alvast voor het concert.
' Welk nummer van hun vind jij eigenlijk het mooiste?' Vraagt Lexi mij opeens.
Dat zijn er meerdere zeg ik dan,
- Little Things
- Over Again
-You&I
-Summer Love
-Story Of My LifeVan deze nummers krijg ik altijd tranen, de teksten zijn zo mooi en het verhaal achter de liedjes raken me echt.
"Ik ben het helemaal met je eens" hoor ik Lexi zeggen.
Een half uur later na het fantaseren over hoe geweldig het zou zijn om One Direction te ontmoeten zie ik Lexi op d'r mobiel kijken, en zeggen dat ze naar huis moet.
"Ik zie je snel weer" zegt Lexi wanneer ze me in de gang een knuffel geeft. En 'dankje!' Roept ze me na dat ik mee mag naar One Direction, je bent de beste!
Lachend sluit ik de deur en loop door naar mijn slaapkamer.
Dit was het eerste hoofdstuk, ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie andere willen vragen ook dit boek te lezen. En alsjeblieft laat Vote&Comment achter!!
Dankjewel xxx Ingrid
JE LEEST
The dream of a girl (One Direction story)
FanfictionLexi is een meisje van 17 jaar oud. En een grote fan van One Direction samen met haar beste vriendin Kate. De ouders van Lexi hebben een drukke baan en bijna geen tijd voor haar. Wanneer haar ouders besluiten om naar Londen te verhuizen ziet Lexi ha...