P.O.V Zayn
Ik ben zo gelukkig, ik heb gewoon het mooiste, liefste en knapste meisje en ik mag haar mijn vriendin noemen! Als ik mijn lippen voorzichtig van de hare haal om adem te halen kijkt ze me lief aan. Wanneer ze ziet dat ik terug kijk begint ze te blozen en kijkt ze naar beneden. ' Babe niet doen, je bent mooi als je bloost' zeg ik en ze begint te lachen ' dankjee' zegt ze. Ik pak haar hand vast ' zullen we maar naar beneden naar de rest gaan?' vraag ik ' jaa is goed, maar wat met ons? Gaan we het bekend maken aan de rest?' vraagt ze aan mij ' jaa zeker ik ben er trots op dat jij mijn vriendin bent' grijnst hij en geeft me nog een zoen.
P.O.V Lexi
Als Zayn en ik de woonkamer hand in hand binnen lopen begint iedereen meteen te grijnzen. ' woeew!!! we hebben een stelletje' hoor ik Louis en Harry roepen terwijl ze elkaar een high five geven. ' Shut up' grijns ik. ' Maar jullie zijn nu officiel samen?' vraagt Liam en ik knik. ' Is er nog eten in huis?' Hoor ik Niall vragen en begin te lachen. ' Ik ga wel kijken voor je' roep ik ' wat wil je hebben?' ' ehh doe maar chips' roept hij terug. Als ik in de keuken opzoek ben naar de chips merk ik dat er iemand achter me staat. Ik draai me om en kijk in het grijnzende gezicht van Zayn. ' Hi babe' zegt hij 'hii' zeg ik terug. Zayn geeft me een zoen en ik sla mijn armen om hem heen. ' Morgen hebben de jongens en ik een interview ga je daarna mee op een date?' Vraagt Zayn me, ' jaaa heel graag' zeg ik terug. We lopen hand in hand terug en Niall kijkt me blij aan als ik de chips naar hem toegooi. ' Volgende film' roept Harry.
Na de film besluiten we te gaan slapen, ik lig tussen Louis en Zayn in. Louis lijkt weer helemaal de oude. Ik kijk om me heen en zie Kate in de armen van Harry slapen zoo cute. Ik kijk Zayn aan en ga met mijn deken dicht tegen hem aanliggen. ' I love you babe' zegt Zayn en geeft me een zoen, ' i love you to' mompel ik en val in slaap.
'Lexiiii wake up!!' Hoor ik Louis gillen terwijl hij boven op me duikt. 'Lou?, serieus' zeg ik en open mijn ogen. ' Je bent echt een slaapkop iedereen is al wakker behalve jij en Zayn' zegt hij. ' Oww, kan dat niet op een andere manier?' gaap ik. ' Lieve Lexi wil je alsjeblieft wakker worden?' vraagt Louis heel lief terwijl hij naast me komt liggen, ' nee' grijns ik en ga dichter tegen Zayn aanliggen. Ik hoor Zayn grinniken achter mij en draai me om zodat ik hem een zoen kan geven. ' Morning babe' zegt hij, ' Heeyy' zeg ik terug en sla mijn armen om Zayn heen. Ik zie Louis sip kijken, ik begin te lachen, 'Lou wat is er' vraag ik lachend, ' krijg ik ook een knuffel' vraagt hij dan met een grijns. Ik sta op en geef Lou een knuffel, ook de rest geef ik een knuffel dan loop ik door naar boven en roep nog na dat ik ga douchen.
Na het douche zit Kate te wachten op me, ' heey wat is er?' vraag ik haar. ' ik denk dat ik verliefd ben op Harry' zegt ze blozend. ' Ahhw dat is zo lief, jullie passen goed samen'. ' Maar ik weet niet of hij mij leuk vind' stamelt ze, ' ik weet zeker dat Harry jou ook leuk vind je ziet het aan hem, hij kijkt elke keer naar je' 'denk je?' vraagt ze, ' ik weet het zeker' antwoord ik. ' Wil je wel je mond houden tegen over hem?' vraagt ze, ' natuurlijk' antwoord ik.
P.O.V Louis
Ik loop naar beneden toe ik hoorde Lexi en Kate praten. ' Harry heb je even?' vraag ik ' jaa tuurlijk' antwoord hij en we lopen naar de keuken. ' Wat is er?' vraagt Harry ' vind jij Kate leuk?' 'ehhm nou..... Misschien' antwoord hij blozend. ' Ja dus' zeg ik. ' Jaa heel leuk maar ik weet niet of zei mij leuk vind' ' geloof me, vanuit geheime bronnen weet ik dat zei jou ook leuk vind' grijns ik. ' Geheime bronnen?' vraagt Harry ' jaa ik hoorde haar en Lexi net praten boven, maar niks zeggen dat je het van mij weet' zeg ik. ' Nee man ik vertel niks, maar wat nu?' vraagt Harry ' gast vraag haar mee uit en zeg dat je haar leuk vind!'. ' Okee dankjewel man' zegt Harry en geeft mij een knuffel. ' Hier zijn jullie dus we moeten weg over een uurtje een interview' zegt Liam die aan komt lopen. ' Okee we komen mee' zeg ik. Harry en ik lopen mee, zeggen de meiden gedag en stappen dan in de auto van Harry.
JE LEEST
The dream of a girl (One Direction story)
Fiksi PenggemarLexi is een meisje van 17 jaar oud. En een grote fan van One Direction samen met haar beste vriendin Kate. De ouders van Lexi hebben een drukke baan en bijna geen tijd voor haar. Wanneer haar ouders besluiten om naar Londen te verhuizen ziet Lexi ha...