P.O.V Eleanor
Vandaag is de verjaardag van Lexi. Ik ben net de stad in geweest om een cadeautje te kopen. Lexi en ik zijn in 3 dagen goeie vriendinnen geworden. Ik had haar beloofd deze week aan de jongens voor te stellen. Als ik de deur open hoor ik al meteen dat de jongens in een discussie zitten. ' ELEANOR ' hoor ik Louis schreeuwen als ik binnen kom lopen, ' LOUIS' roep ik net zo overdreven terug en plof neer op zijn schoot, en geef hem een zoen. ' Leuk dat je er bent El' hoor ik Niall zeggen, ik sta op en geef de jongens allemaal een knuffel en ga dan weer bij Louis zitten. ' Zo wat is het probleem? ' Zeg ik als iedereen stil is. ' We hebben vanavond een privé concert, de ouders van een meisje wilde dat we voor hun dochter haar verjaardag zouden optreden' hoor ik Harry zeggen. ' Jaa en we hadden net een hele dag gepland' zegt Niall, ' jaa Paul komt er weer lekker laat mee' zegt Zayn. ' Guys kom op, we gaan er gewoon het beste van maken, misschien valt het mee' zegt Liam. ' Mooi want ik heb ook een verjaardag vanavond van Lexi' zegt Eleanor. " Van wie?" hoor ik Zayn meteen vragen, 'Dude wat heb jij toch met de naam Lexi?' Vraagt Louis. ' Haha Zayn is een beetje verliefd op een Nederlands meisje die Lexi heet die hij heeft leren kennen' grijnst Harry. Ik zie Zayn boos terug kijken en hoor Niall zeggen' Owww daarom zong je Little Things extra mooi' en voor dat ik het weet zit ik midden in een kussengevecht. Ik sta gauw op en loop naar boven.
P.O.V Lexi
Ik wordt wakker, en kijk op mijn wekker Wooww al half 11. Vandaag ben ik 18 geworden!! Snel spring ik uit bed en pak wat kleren en ga douche als ik naar beneden kom Zie ik dat me vader beneden zit. ' Gefeliciteerd met je 18de verjaardag schat' zegt hij, 'dankje pap' zeg ik en geef hem een knuffel. ' Mama is naar de zaak toe, maar wij moeten nog even wat anders doen en wel nu' zegt mijn vader. Ik kijk hem raar aan en dan lopen we naar buiten. Als we in de auto zitten pak ik mijn mobiel 2 berichten:
Lieve schat
Gefeliciteerd met je verjaardag schat tot vanavond we gaan er een superavond van maken.
Xx mama
Lexiiii
Happy birthday 18 jaar!!
Zie je snel ;)
XXX lovee yaa
'Papa waar gaan we heen? Vraag ik. Mijn vader begint te lachen ' jaaa haha dat is een verrassing' zegt hij. Ik kijk naar buiten maar herken nog niks. Na 5 minuten stopt mijn vader de auto en stappen we uit. We lopen een grote hal in, dan opeens krijg ik een vermoeden.
P.O.V Kate
Nog 10 minuten en dan land ik met het vliegtuig in Londen. Zo lief dat ik een vliegticket had gekregen. Ik heb Lexi niks verteld al was dat wel heel moeilijk haar vader had alles geregeld. Dames en heren wij verzoeken uw riemen vast te maken wij gaan zo landen. Als we geland zijn en uitgestapt zijn loop ik richting mijn koffer. Als ik die heb en de hal inloop zie ik Lexi al staan met haar vader. 'Lexiiiiiii' gil ik en begin te rennen, ' Kate' schreeuwt ze terug en ze komt aangerend we geven elkaar een dikke knuffel. We lopen naar buiten richting de auto ' zo wat gaan we vanavond doen met je verjaardag' vraag ik, Lexi d'r vader kijkt ons aan en zegt 'dat is een verrassing maar jullie vinden het beide geweldig' 'OMG Eleanor komt ook, dan kan je die ook ontmoeten' zegt Lexi ik kijker aan en begin heftig te knikken.
P.O.V Lexi
Mijn vader zei dat we om 8 uur vanavond klaar moeten staan. Het is nu kwart voor 6, ik had Eleanor ge appt of ze eerder kon komen. Precies op dat moment gaat de bel, ik loop naar de deur en zie Eleanor al staan. ' El' roep ik en geef haar een knuffel. ' Heeyy gefeliciteerd!!' Zegt ze ' dankjewel' we lopen de kamer in en Eleanor stelt zich voor. ' Dit is Kate mijn beste vriendin uit Nederland, ze is vanochtend aangekomen in Londen' ' leuk je te ontmoeten Kate' zegt El. ' Het is ook leuk jou te ontmoeten ik kan niet geloven dat jij het vriendinnetje bent van de Louis Tomlinson' zegt Kate en we beginnen te lachen. ' Meiden jullie moeten naar boven om je klaar te maken en wat je ook hoort niet naar beneden komen voor 8 uur pas wanneer wij jullie halen' zegt mijn vader. Raar maar we lopen toch naar boven.
Ik ging in mijn kast kijken wat ik aan wilde. 'Lex voor je wat anders aandoet deze is voor jou voor je verjaardag' El gaf me een mooie doos. Ik opende hem en haalde er een hele mooie rode jurk uit. Hij was strapless met steentjes en diamanten en strak van boven, hij liep tot mijn knieën en onder pofte hij een beetje. ' Wauuww hij is prachtig El dankjee' zei ik. Van Kate kreeg ik zwarte pumps met een riempje en zwarte ballerina's. Kate en El deden ieder een ander soort jurkje aan. Toen de deurbel ging kwart over 7 werd ik heel nieuwsgierig ' jaa de achtertuin is daar, daar kunnen we het opbouwen' zei mijn vader tegen vreemde. Wij gingen verder met make up en onze haar krullen. Toen mijn ouders om 8 uur naar boven kwamen werden Kate en ik geblinddoekt ' hee en El dan' zei ik mijn vader lachte ' Eleanor hoeven we niet te blinddoeken' zei mijn vader. We liepen naar beneden naar buiten, daar aangekomen hoorde we bekende muziek en klonk de stem van Zayn met de eerste noten van Little Things en toen werden onze blinddoeken weg gehaald!....
JE LEEST
The dream of a girl (One Direction story)
FanfictionLexi is een meisje van 17 jaar oud. En een grote fan van One Direction samen met haar beste vriendin Kate. De ouders van Lexi hebben een drukke baan en bijna geen tijd voor haar. Wanneer haar ouders besluiten om naar Londen te verhuizen ziet Lexi ha...